AndroidHealthClinic

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
front squat gaat al nice omhoog

edit: jammer die foto, ik had een goeie veiny onderarm pic verwacht

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
front squat gaat al nice omhoog

edit: jammer die foto, ik had een goeie veiny onderarm pic verwacht

Yup, begin nu beter in de groove te komen! LB blijft wel vrij goed gaan ondanks de events, alleen max squat zit er meestal ook niet echt in op woensdag.

yeah.. woensdag is echt zon ub dag

Exact deze (zet de handvaten op de onderste stand):
nautilus-deadlift-%20shrug-machine.jpg

mooie LB workout frenk - die standing cable crunches nemen we morgenavond wel ff door, komt goed. voor de zomer 90kg? nice!!! als ik zo kijk hoe je eten hebt aangepast dan ziet dit er beter uit. misschien gewoon wat hoogwaardigere koolhydraten naar binnen stouwen. ik ga ook altijd met een koeltas naar m'n werk...er zijn vrij veel simpele meals die je kunt maken, maar die wel beter zijn dan twee bammetjes met beleg ;)

balen dat ik die hack squat niet heb gezien man :p

dan is het meer een power squat achtige beweging toch? toch nice! lekker innovatief!

mooie LB workout frenk - die standing cable crunches nemen we morgenavond wel ff door, komt goed. voor de zomer 90kg? nice!!! als ik zo kijk hoe je eten hebt aangepast dan ziet dit er beter uit. misschien gewoon wat hoogwaardigere koolhydraten naar binnen stouwen. ik ga ook altijd met een koeltas naar m'n werk...er zijn vrij veel simpele meals die je kunt maken, maar die wel beter zijn dan twee bammetjes met beleg ;)

balen dat ik die hack squat niet heb gezien man :p

Yup, had ook echt zin in die pannenkoeken vandaag, 0 moeite om ze op te eten (moest zelfs inhouden :D). Dus schijnbaar toch een beetje undereaten sommige dagen (andere dagen haal ik vaak broodje subway of italliaanse bol tonijn halen)

Und bis morgen!

dan is het meer een power squat achtige beweging toch? toch nice! lekker innovatief!

Het is wat jij wilt dat het is. Ik noem het hacksquat

Haha dat is echt vrijwel exact hetzelfde als ik altijd voor me pannenkoek gebruik. Behalve dat ik 5 eieren en iets minder havermout neem.

En Gijs als je er daar in 1x achter elkaar 2 van op eet dan ben je erg knap, het is best lekker maar zo lekker ook weer niet :D

haha, ja jij moét meer eten.. ik moet me inhouden :D dus dat zegt niets over je eating capacity

Ach je hebt gelijk ik wil alleen maar stoer doen.

Let's do a battle ! ;)

Hartig: Jij wint
Zoet: Ik win.

Ja Gijs, wij hard-eaters kunnen nog veel van Frank's eetskills leren.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven