MuscleMeat

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Events @ RPB

Log press:
Houten log
4x52,5 kg
3x62,5 kg
3x72,5 kg
3x85 kg
2x95 kg
2x100 kg
1x110 kg
0x120 kg (kon net niet afspannen)

IJzeren Anti ecto
0x110 kg (damn, toch weer wennen)
1x95 kg
3x95 kg
2x105 kg (3f)
1x105 kg
1x105 kg

Houten log
6x85 kg
6x85 kg
5x85 kg

Moet vaker reppen

Keg laden:
3x65 kg @1.65m
1x65 kg @1.81m

Techniek is prima, nu kijken of m'n stones progressie carry over zal hebben op de zware fusten in Biest-houtakker.

Farmers (met turn):
70 kg 60m
90 kg 60m (pr)
100 kg ~40-45m
100 kg ~40m
100 kg ~35m
90 kg ~30m

Was nu met dikke handvaten, grip is lastiger. Sowieso voelde t niet zo lekker, maar toch doorgepushed.

OH squat:
1x52,5 kg
0x52,5 kg
3x52,5 kg
4x62,5 kg (PR)
4x65 kg (PR)
4x70 kg (PR)
2x75 kg (PR)
2x80 kg (PR)

I like!

Tyre flips:
8x380 kg

Stones:
95 kg @1.30m
110 kg @1.30m
120 kg @1.30m
150 kg @1.30m (failed @ ~1.25m)
3-4x150 kg @1.15m (failed @ lappen :( )
120 kg @1.30m
120 kg @1.30m (10x easier; met calf raise! Thnx to Marc)
2x120 kg @1.30m (3f, PR)

Die 150 kg fail was superjammer, maar dit was de 2e keer dat ik hem had gelapped en kreeg hem nu wel omhoog getild..had de bal helemaal op m'n chest gerold, maar kwam nog lengte tekort.. bal was ook ****ing 20 inch :D
Wat machig was dat om zó'n grote bal op te tillen met mijn lengte en 88 kg bw :D kreeg hem daarna 2x nét niet gelapped voor de 1.15m.. maar dat ga ik snel pakken..techniek wordt beter en beter..ohh yeah! Thnx for the support guys!

Prowler:
70 kg 60m
70 kg 60m
70 kg 60m
70 kg 60m

commentaar:
Was gaar/moe op t begin en kon er niet lekker inkomen. Maar halverwege de training kwam ik er een beetje in en toen ging het echt als een trein. Die 120 kg stone voelde na de 150 echt licht, daar ga ik volgende keer mooi mee reppen! Nog even en ik kan zowaar een beetje stones tillen op een kleine B wedstrijd :)

Filmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=IPWWhgvqXh8
http://www.youtube.com/watch?v=fYMfujT4Fwc

Laatst bewerkt:
Mooie flexibiliteit en form Mr. Spot On. Haha, ik stond echt te kijken met die 150kg stone. De volgende keer met de verbeterde techniek door je kuiten te gebruiken en hij gaat erop. In het begin had je de bokkepruik op door die k*t fust, maar daarna kwam je gelukkig in de zone :P

****ing nice vorm man jezus. enne brutal volume op je oh press

owja, die fust was nog snoeihard tegen m'n knie aangeknald.. that pissed me off! :mad: leg ik een keer iets rustig neer... :(

Thnx Erwinnetje! Kom je binnenkort weer spelen? :D En wat heeft benchmarc met mijn vorm te maken?

Laatst bewerkt:
Blijf onder de indruk van je techniek op log en OH-squat. Die laatste prowlersessie had je denk ik niet moeten doen, aangezien je al flink wat prowler hebt gedaan deze week en er een flinke training op had zitten.

Maar je bent Mr. Intensity, of je bent het niet:D

Ach prowler is gewoon beetje conditioning en mental thoughness, heb daar nog nooit spierpijn of wat voor mijn daaraan overgehouden. En that's what they call me :)

die 150 stone frank...wat was dat machtig, ondanks dat je m er niet op legde! zo jammer dat het niet op film staat, daarom moet je het snel weer eens doen. verder lekker bezig geweest en nog ff goed na ge-chilled op het terras bij Royal!

Brute sessie baas en nog thx dat ik kon meerijden!

Die 150 moet erop kunnen. Ik deed de 150 vandaag op 146cm. Er zit tussen ons nog geen 10cm lengte verschil. Ik denk dat dat ook nog wel komt, je bovenrug wordt ook nog steeds sterker. Verder ben je motorisch goed dat zie je wel aan je OH SQ. Ik denk serieus als je die regelmatig gaat doen dat het je stones en OH goed gaat doen door een toegenomen power in de bovenrug.

die 150 stone frank...wat was dat machtig, ondanks dat je m er niet op legde! zo jammer dat het niet op film staat, daarom moet je het snel weer eens doen. verder lekker bezig geweest en nog ff goed na ge-chilled op het terras bij Royal!

Haha, thnx en dat was zeker chill!! :)

Brute sessie baas en nog thx dat ik kon meerijden!

NP m8. Leuk dat je er bij was!

Die 150 moet erop kunnen. Ik deed de 150 vandaag op 146cm. Er zit tussen ons nog geen 10cm lengte verschil. Ik denk dat dat ook nog wel komt, je bovenrug wordt ook nog steeds sterker. Verder ben je motorisch goed dat zie je wel aan je OH SQ. Ik denk serieus als je die regelmatig gaat doen dat het je stones en OH goed gaat doen door een toegenomen power in de bovenrug.

Je hebt gelijk, ik was zelf zó verbaasd dat ik kon gaan staan met die 150.. volgende keer gewoon nog harder omhoogrollen en dan moet het me wel lukken..! 1e stap naar een 150 stone op wedstrijd is al gezet.

OH squats is 1 ****ing leuk en 2 ga er nu nog snoeihard op door motorische verbeteringen :) ben benieuwd of t ook echt m'n OH en stone zal verbeteren.. dat weten we over een maand wel denk ik.

bijna die 150 erop gelegd :eek: holy **** !! super man, en very nice training voor biest !!

haha thnx JW... volgende keer gaat ie ook! Nog even de techniek spot-on maken en ik ga die 150 ownen! :D en dan is de stap naar de kleinere 160 kg stone ook niet zo groot meer.. ohhh yeahhh!

hahaha epic, "brede kees" "grote sjaak"... beter verander je je nickname naar "potige frank" ofzo, frenk :D

Chin ups:
8xBW
8xBW +15 kg
6xBW +20 kg
5xBW +35 kg
3xBW +35 kg
4xBW (close hammer grip, auw!) + 4xBW (chin up)

Close hammer grip is altijd k*t voor m'n schouders.. toch blij met een 5x35 kg 2 dagen na events.

Seated calf raise:
12x60 kg
8x80 kg
5x110 kg
5x120 kg
4x125 kg (5f, PR)
5x120 kg

Seated cable row:
12x100 kg
8x115 kg (full stack)
8x125 kg
10x135 kg (mag geen PR zeggen van kevin :()

Cable face pulls:
12x45 kg
10x50 kg
10x60 kg
9x73 kg (PR)
6x78 kg (PR)

Seated wrist curl:
12x30 kg
12x35 kg (pr)
8x35 kg

verzuring / pijn in onderarmen was niet te harden, zaterdag gaan we een paar sets rope climbing en hopelijk zal ik wat fatsoenlijks kunnen doen op de farmers met Biest.

Machine ab crunches:
12x85 kg
10x100 kg
10x100 kg

Dumbbell side bend:
12x20 kg
12x30 kg

commentaar:
Nice, dit kreeg amper spierpijn in de schouderkoppen van de OH squats en log, terwijl ik vorige week nu nog behoorlijk spierpijn had. Ben benieuwd of ik nu weer wat sterker ben op m'n presses morgen. De G-men recovery-skills begint nu al beetje bij beetje erin te komen..Zaterdag gaan we voor een 90-95 kg OH squat om gijs te motiveren/****en/whatever! Hè, Gijsje? ? ??!!

Laatst bewerkt:
mooi bezig geweest maat - ik twijfel alleen wel of die 10x135 cable row een pr is, volgens mij hebben we er voor jou al eens een 25 kilo schijf opgeduwd en daar heb je ook zat reps mee gemaakt toen. face pulls schieten ook ineens omhoog!!

mjaa want gedeeld door bw en gecompenseerd voor lengte en aangepast aan de motivatiefactor is het pound for pound even sterk

mooi bezig geweest maat - ik twijfel alleen wel of die 10x135 cable row een pr is, volgens mij hebben we er voor jou al eens een 25 kilo schijf opgeduwd en daar heb je ook zat reps mee gemaakt toen. face pulls schieten ook ineens omhoog!!

tnx, kan... :sad:

mjaa want gedeeld door bw en gecompenseerd voor lengte en aangepast aan de motivatiefactor is het pound for pound even sterk

Nee hoor lul, t is verhoudingsgewijs geredeneerd vanaf jouw pj en mijn pj. Gedeeld door BW heb ik je allang gebeat :D

oke genoeg gelul, vind t zelf leuk om nu ook te oh-squatten en Gijs mee te nemen in m'n enthousiasme. En ja ik weet dat hij veel sterker is dan ik, ook gedeeld door bw of whatever.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven