AndroidHealthClinic

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bij mij heb ik nog iets van 10-15 cm over. Jij bent ook weer een stuk langer dan ik.

• Topic Starter Topic Starter
Wide grip pull up:
10xBW
10xBW
8xBW
6xBW

Seated calf raise:
12x40 kg
8x80 kg
5x100 kg
5x120 kg
4x120 kg
4x120 kg
4x120 kg

Cable V-handle pulldown:
6x86 kg
6x100 kg
7x115 kg (full stack, laatste rep met spot, PR)

Dumbbell seated exorotations:
6x4 kg

Kerel waarmee we aan t trainen waren zei dat als je niet met 10% van je 1RM bench db exo rotations kan doen, dat dat je weakness is in je bench. Bij hem schoot z'n bench en alle presses omhoog. Worth a shot iig en voelde goed. Ga dit 1x pw na m'n press training doen.

Machine pull over:
8x64 kg
4-5x100 nogwat (full stack)

laatste set was crazy shit, met Sjaak en trainingsmaat maf gegaan. Was leuk maar beetje nutteloos :D

Standing dumbbell curls:
10x20 kg
8x24 kg

Standing db hammer curls:
5x24 kg
5x24 kg

Barbell wrist curls:
12x30 kg
11x40 kg (PR)
8x40 kg
8x30 kg

commentaar:
Nice training, upper back blijft wel sterker worden in tegenstelling tot m'n presses...grmbl.

Laatst bewerkt:
Hoe zien die rotations eruit dan?

met gijs?

kan ff geen plaatje vinden, maar het is ong zo: zitten op bankje, met één voet op het bankje. Elleboog op je knie in een hoek van 90 graden en laat dan de db naar binnen zakken en je ontspant je schouderkop. Belangrijk hierbij is dat je je torso recht houdt en een beetje schuin indraait (dus naar rechts als je met je linker arm dat doet).

---------- Post added ma 13 jun 2011 at 14:02 ----------

sry bro.. met jou natuurlijk mattie. Tik m aan.

kan ff geen plaatje vinden, maar het is ong zo: zitten op bankje, met één voet op het bankje. Elleboog op je knie in een hoek van 90 graden en laat dan de db naar binnen zakken en je ontspant je schouderkop. Belangrijk hierbij is dat je je torso recht houdt en een beetje schuin indraait (dus naar rechts als je met je linker arm dat doet).

---------- Post added ma 13 jun 2011 at 14:02 ----------

sry bro.. met jou natuurlijk mattie. Tik m aan.
tik!

die upper back strength van jou is echt goed man...steeds sterker ook. die pulldowns zijn gewoon strict en heavy. verder heb je je voor jou doen nog redelijk in weten te houden, behalve bij de pullovers en wrist curls. zo mooi dat je zelfs bij een oefening als wrist curls gewoon all out gaat en door de gym rent van de pijn

thnx Sjaak, upper back voelt ook steeds dikker worden met dingen als squats en log :)

En haha, ja that's how I train.. kan niet stoppen als ik weet dat er meer in zit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

edit: mafketel

Laatst bewerkt:
:D

x-je

btw nog even serieus: niet te gretig zijn met die rotations qua gewicht omhoog schroeven, neem de tijd. die spiertjes zijn supergevoelig.. chris en ik hebben van die movement allebei al een keer last gehad

Laatst bewerkt:
Military press:
6x42,5 kg
6x62,5 kg
4x77,5 kg
5x72,5 kg

Close grip benchpress:
6x60 kg
6x90 kg
6x100 kg

Seated Arnold press:
8x24 kg
6x28 kg

EZ-U-bar tricep extensions:
10x30 kg
10x35 kg
10x35 kg

Cable fly:
10x32 kg
8x36 kg
10x32 kg

Seated dumbbell lateral raise:
10x14 kg
10x16 kg
8x16 kg

Dumbbell seated exo rotations:
6x5 kg
8x4 kg

commentaar:
Met wat spierpijn beetje rustig gepompt. Zondag Biest-houtakker

Tot zondag Frenkie, goed eten, uitrusten en zondag knallen.

Ook good pumpin' hier.

zondag KNALLEN beest :D prima pomp training in de week van wedstrijd

Oeh lastig man de rest van de week niet trainen...

Tot zondag Frenkie, goed eten, uitrusten en zondag knallen.

Yeah ! Zie je dan!

It felt like cumming.. all day!

Dat verhaal van die rotations komt waarschijnlijk hier uit of het staat iig hier ook beschreven:

http://www.t-nation.com/free_online...ning_performance/achieving_structural_balance

Kan.. te lui om t allemaal te lezen. Ik probeer dit ff uit, voelde goed en zie wel of m'n presses dan wel omhoog willen.

zondag KNALLEN beest :D prima pomp training in de week van wedstrijd

Ohhh yeahh!! :D

Oeh lastig man de rest van de week niet trainen...

Mjeaaaaaaaaaa... ik zoek wel ff wat afleiding ;)

Owja, had gewoon spierpijn in m'n chest van het zagen van maandag :o

:D

Laatst bewerkt:
Tot zondag maatje, en give me some of your intensity / schreeuw me maar even wakker zondag:fire:

veel plezier op biest man... heeeeeel misschien dat ik op de terugweg uit zeeland nog ff langs rijd, tis wel een vermakelijke wedstrijd om te zien

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven