Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Zou gisteren met iemand even bij Health city gaan trainen voor de gezelligheid. Dus ik met de auto naar de andere kant van Utrecht gereden om vervolgens te horen te krijgen dat ik een afspraak had moeten maken en dat ik nu alleen nog maar een dagkaart á 17,50 eur moest kopen voor een uurtje sporten...
heb haar even op correcte wijze even duidelijk gemaakt dat het zelfs vanuit hun eigen commercieel perspectief behoorlijk dom was. Domme, bureaucratische, kortzichtige k*torganisatie.
Dus weer geirriteerd terug gereden, bleef vervolgens m'n google maps 10x hangen en stuurde me vervolgens recht door de stad..resultaat: 40 min door de stad gereden op een rit van 15 min...
toch een beetje aangekloot in de gym.. kansloos iig:
T-bar rows:
10x100 kg
4x120 kg ofzo, ding glipte uit m'n handen **** it
Wide grip pull up:
10xBW
10xBW
6xBW
Reverse grip barbell rows:
10x90 kg
10x110 kg
8x120 kg
dit ging wel aardig. Toen naar huis, ga nu wel ff rusten en zaterdag knallen.
heb haar even op correcte wijze even duidelijk gemaakt dat het zelfs vanuit hun eigen commercieel perspectief behoorlijk dom was. Domme, bureaucratische, kortzichtige k*torganisatie.Dus weer geirriteerd terug gereden, bleef vervolgens m'n google maps 10x hangen en stuurde me vervolgens recht door de stad..resultaat: 40 min door de stad gereden op een rit van 15 min...
toch een beetje aangekloot in de gym.. kansloos iig:
T-bar rows:
10x100 kg
4x120 kg ofzo, ding glipte uit m'n handen **** it
Wide grip pull up:
10xBW
10xBW
6xBW
Reverse grip barbell rows:
10x90 kg
10x110 kg
8x120 kg
dit ging wel aardig. Toen naar huis, ga nu wel ff rusten en zaterdag knallen.