MuscleMeat

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jij doet nu ook die Bench met voeten omhoog. Wat heb jij het gevoel dat je er precies mee traint?

Als je het gevoel hebt dat je er nog een training kon uitgooien dan oke maar meestal vind ik woensdag de ideale dag om de laatste training van de week voor de wedstrijd te doen

owja, zonder psych up ! Scheelde me kcal
trok je ook niet je wel bekende 'ik doe preacher curls, so don't mess with me' gezicht tijdens de set? ;)

ben benieuwd of je wat merkt van deze training aankomende zondag...lijkt me toch lekker om nog ff wat licht pompwerk te doen zo vlak voor de tijd en ik weet dat je dit eens wilde proberen, dus we zullen zien!

welke werdstrijd heb je zondag dan homie?

Jonguh lees eens in het pl gedeelte huh! Zaanstad

ah, oke! good luck frank, ik zie de filmpjes met smart tegemoet!

• Topic Starter Topic Starter
Jij doet nu ook die Bench met voeten omhoog. Wat heb jij het gevoel dat je er precies mee traint?

Schouders, triceps en borst.

Als je het gevoel hebt dat je er nog een training kon uitgooien dan oke maar meestal vind ik woensdag de ideale dag om de laatste training van de week voor de wedstrijd te doen

Schijt aan. Wedstrijden zijn leuk maar ik weet dat ik tijdens trainingen vaak betere prestaties neerzet met een (licht) vermoeide lichaam dan tijdens wedstrijden. Sowieso was dit een rustige pomp training waar ik zondag echt niet minder van ga presteren. En daarbij zijn dit soort wedstrijden voor mij niet dusdanig belangrijk dat ik alles aan de kant wil zetten. Ik train gewoon door..

Sterker nog.. ik denk dat ik nu zelfs lekkerder / sterker de wedstrijd zal doen dan wanneer ik half kapot frusterend 4-5 dagen op m'n reet ga zitten. Beetje de Broz-filosofie (en ook steeds meer jouw en mijn filosofie).

trok je ook niet je wel bekende 'ik doe preacher curls, so don't mess with me' gezicht tijdens de set? ;)

Ik had m'n O-face op.. :D

ben benieuwd of je wat merkt van deze training aankomende zondag...lijkt me toch lekker om nog ff wat licht pompwerk te doen zo vlak voor de tijd en ik weet dat je dit eens wilde proberen, dus we zullen zien!

Zie bovenstaand. Ik weet dat ik me nu lekkerder voel dan tijdens de voorbereiding van Biest en daar presteerde ik ook minder dan ik tijdens trainingen heb gedaan (met een veel vermoeider lichaam).

ah, oke! good luck frank, ik zie de filmpjes met smart tegemoet!

Filmpjes is geen garantie.. depends on if I know I'm going for a massive PR or not... Maar bedankt !

succes zondag :thumbs:

Ja succes Frank ik verwacht dat je.... bladiebladiebla jepperdejep en je hoort zeker bij de ... etc etc.

;)

Sterkste man van Zaandstad

Truckpull (19-20 ton):
bijna 10m met harnas en touw (liep vast tegen een bult waar bijna iedereen strandde)

laatste plaats... andere mensen die bij de bult bleven hangen kwamen toch nog net een of 2m verder dan ik. Wel dik PR.. had niet gedacht het los te trekken, maar trok erg snel los hoorde ik en techniek was volgens Gijs ook spot-on :p

Log lift:
1x100 kg (wu)
1e beurt: 110 kg
2e beurt: 120 kg
3e beurt: 125 kg (fail)

Tevreden! Stuk of 3 mensen achter me gelaten. 125 kg was niet onmogelijk.. next time!

Medley (120 kg farmers + 330 kg yoke over 15m):
43 sec nog wat.. 3e plaats :D wtf!!

Deadlift:
1e beurt: 240 kg
2e beurt: 260 kg
3e beurt: 270 kg (PR!) :D

BAM!

Stone op reps (130 kg, 130 cm):
6 reps binnen 1,5 min (PR!)

7e plaats van de 10 deelnemers.. dik tevreden! Beste wedstrijd ooit!

Laatst bewerkt:
:eek: nice frank!

jezus, ****ing nice gast

congrats

begon men deadlift weer langzaam aan richting jouwe te kruipen, plak je er in 1 keer weer 10 kilo op! homo! :D

Laatst bewerkt:
thnx gasten! :)

prachtig resultaat frank! het publiek genoot er duidelijk van - je hebt je verzameling bijnamen eer aan gedaan en laten zien wat strijden is. volgende keer zonnebrand meenemen voor je supporters ;)

Wauw top wedstrijd gedraaid maat! 270 deadlift :eek: log 120 bijna 125 !! 3e plaats medley, 6 reps met 130 !!!!! respect erg mooi !!

Laatst bewerkt:
Netjes Frank :thumbs:

Dikke resultaten Frank, hard work pays off!!

Ik ben trots op je! Je bent een flinke baas aan het worden!

mooie wedstrijd man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven