AndroidHealthClinic

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed op mp en pp!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
thnx Gijsje..die pushpress voelde wel apart: bij het uittillen voelde het onmogelijk om nog te pressen, maar na afzet ging het direct in lock-out; schouders laten werken dus.

Ow, morgen is Sjaak later terug van werk, dus trainen we hier in Utrecht. Zaterdag zijn we er wel bij natuurlijk!

I like what I see!

• #1.004
Vandaag LB met de Sjaak

Power cleans:
5x60 kg
3x80 kg
3x100 kg
2x110 kg (3f)
2x1x115 kg (PR)

Powercleans gaan al beter.. alleen jammer dat de stang zo krom als een banaan was, dat ****te de 3e rep met 110... next time

Full olympic squat:
8x80 kg
5x100 kg
2x130 kg
2x150 kg
2x160 kg
2x170 kg
1x180 kg
1x180 kg
8x150 kg

Deadlift (pronated):
5x60 kg
5x110 kg
5x130 kg
5x150 kg
5x160 kg
5x170 kg
5x175 kg (pr?)

Hack squat (met shrug machine, beltless):
8x160 kg
8x200 kg
8x240 kg

Seated calf raise:
8x80 kg
5x100 kg
5x120 kg
3x125 kg

Machine seated leg curls:
3x12x

Machine ab crunches:
12x80 kg
12x90 kg
12x100 kg

Flinke clean al Frank

mooi getraind man! jammer dat die dubbel met 180 er niet inzat vandaag. die rep-out op 150 was weer epic frank style - die blonde chick stond je respectvol aan te gapen tijdens tijdens die set ;)

Weet je zeker dat het respectvol was of keek je door je testozonnebril en kleurt dan alle aandacht naar respect? Zo ja, nog een praatje gemaakt?

Sterke grip op de dl.

• #1.009

thnx, begint er al op te lijken idd.

mooi getraind man! jammer dat die dubbel met 180 er niet inzat vandaag. die rep-out op 150 was weer epic frank style - die blonde chick stond je respectvol aan te gapen tijdens tijdens die set ;)

haha, niet gezien. Maar ik zie ook niets wat er om me heen gebeurt tijdens zo'n set. Maar volgensmij was ze niet echt heel boeiend of wel? Wel leuk dat er ook eens positieve aandacht wordt gegeven aan hard trainen ipv afkeurende blikken.

thnx!

Weet je zeker dat het respectvol was of keek je door je testozonnebril en kleurt dan alle aandacht naar respect? Zo ja, nog een praatje gemaakt?
het was een blik vol bewondering :cool: volgens mij vonden ze het geniaal dat de kleine buffel 180 kilo in z'n nek legde, maar ook dat hij stond de schreeuwen met een respectabele 150 kilo voor reps. als chicks daarvan genieten, tja dan zit het wel snor. m'n testozonnebril heeft alleen een vergrotende functie (van de rondingen)...kleuren doet ie niet. geen praatje :o had eigenlijk wel gemoeten zeg ik achteraf. probleem was ook dat frank als een malloot stond te ruften en die lucht was niet best :p

harde training hoor intensity man!, je hebt echt goeie show neergezet op zaanstad. respect little big man!

• #1.012
het was een blik vol bewondering :cool: volgens mij vonden ze het geniaal dat de kleine buffel 180 kilo in z'n nek legde, maar ook dat hij stond de schreeuwen met een respectabele 150 kilo voor reps. als chicks daarvan genieten, tja dan zit het wel snor. m'n testozonnebril heeft alleen een vergrotende functie (van de rondingen)...kleuren doet ie niet. geen praatje :o had eigenlijk wel gemoeten zeg ik achteraf. probleem was ook dat frank als een malloot stond te ruften en die lucht was niet best :p

lullo, waarom vertel je t me eigenlijk nu pas dat ze zo stonden te kijken? :mad: ;)

harde training hoor intensity man!, je hebt echt goeie show neergezet op zaanstad. respect little big man!

haha, Thnx Mo-die-stang-moet-kapot! :D

Whaha die 270 deadlift is Epic Frenkie Peters! Wat doet'ie er mee? Wat doet Frenkie met 270 kg?! :roflol::thumbs:

• #1.016
haha, ja was epic :D

Bench press (pink tegen ringen):
2x8x60 kg
8x90 kg
8x100 kg
5x105 kg
5x90 kg

Rechterschouder zeurde wat na de 100 kg set. Dat 'wide' grip benchen voelt nooit echt lekker.

Seated cable rows:
10x90 kg
10x115 kg
8x125 kg
8x125 kg

Chin ups:
10xBW
8xBW
8xBW

Incline dumbbell fly:
10x20 kg
8x24 kg
8x24 kg

Cable face pulls:
10x55 kg
8x60 kg
10x65 kg

Seated Ez-bar preacher curls:
6x40 kg
6x55 kg (PR)
7x55 kg (PR)

Eindelijk...

Dumbbell hammer curls:
2x8x22 kg

commentaar:
En nu even bijkomen, veelste gehaast/druk afgelopen dagen.

toch goed dat je de knop wist om te zetten tijdens de training man. verder lekker UB gepompt. morgen rusten neem ik aan?! zaterdag weer knallen op events - yeah buddy!

dat wide benchen is inderdaad verdoet voor je schouders man. same problem hier als ik een dergelijke grip hanteer

Heb zelf ook wat last van me delts bij wide-grip bp - ging weer hard tekeer bij all-in zie ik, bij sjaak same story;)

Aardig gepompt Frank maar zet die knop nu eens om met die chins en ram ze eens omhoog.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven