- Waardering
- 6.993
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooi getraind man! jammer dat die dubbel met 180 er niet inzat vandaag. die rep-out op 150 was weer epic frank style - die blonde chick stond je respectvol aan te gapen tijdens tijdens die set![]()
het was een blik vol bewonderingWeet je zeker dat het respectvol was of keek je door je testozonnebril en kleurt dan alle aandacht naar respect? Zo ja, nog een praatje gemaakt?
volgens mij vonden ze het geniaal dat de kleine buffel 180 kilo in z'n nek legde, maar ook dat hij stond de schreeuwen met een respectabele 150 kilo voor reps. als chicks daarvan genieten, tja dan zit het wel snor. m'n testozonnebril heeft alleen een vergrotende functie (van de rondingen)...kleuren doet ie niet. geen praatje
had eigenlijk wel gemoeten zeg ik achteraf. probleem was ook dat frank als een malloot stond te ruften en die lucht was niet best 
het was een blik vol bewonderingvolgens mij vonden ze het geniaal dat de kleine buffel 180 kilo in z'n nek legde, maar ook dat hij stond de schreeuwen met een respectabele 150 kilo voor reps. als chicks daarvan genieten, tja dan zit het wel snor. m'n testozonnebril heeft alleen een vergrotende functie (van de rondingen)...kleuren doet ie niet. geen praatje
had eigenlijk wel gemoeten zeg ik achteraf. probleem was ook dat frank als een malloot stond te ruften en die lucht was niet best
![]()

harde training hoor intensity man!, je hebt echt goeie show neergezet op zaanstad. respect little big man!

anders ga je weer een half uur lopen lullen en komt er niet meer van training terechtlullo, waarom vertel je t me eigenlijk nu pas dat ze zo stonden te kijken?![]()
![]()

probleem was ook dat frank als een malloot stond te ruften en die lucht was niet best![]()