gaat goed hoor
Zit alweer over de hlft van mn vakantie....Eerst dus Bejing verkend met een local guide (Jong Bo

); chinese muur, Sao lin temple, temple of heavenly earth, verboden stad... van alles gezien en gehoord. Maar vooral de sfeer / cultuur / het eten en de mensen is erg interessant, indrukwekkend en soms grappig..je hebt hier ook niet echt cafe's of barretjes of iets, eigenlijk alleen maar (vreemd) eten en er is veel armmoede en alles is best wel smerig en oud. Verder hebben ze me al een paar keer proberen te koppelen met van die chinese vrouwtjes en kan ik niet rustig sporten zonder dat er 6 chineesjes om me heen staan...haha
Na Bejing zijn we met de high speed train (300-320 km/u) 1400 km afgereisd naar Zhen Jing (hier wonen de ouders van de vrouw van mn neef) voor de bruiloft dat we vandaag hebben. we hebben nu het eerste gedeelte ghad en dat was ook weer erg apart en heel interessant...; veel vuurwerk, geschreeuw, muziek en zijn vrouw werd door een paar mannen in een bak gedragen en wij gingen erachter aan met van die chinese riksja's (soort van bakfietsen) door de stad met een hoop kabaal... m'n neef moest iedereen snoep en sigaretten geven om doorgang te verkrijgen.. schijnbaar traditie

Daarna hele vage dingen (en veeeelll !!!!) gegeten: eenden eieren dat 3 maanden in soja heeft gelegen, peking eend, schildpad, kikkerbillen etc. etc. bizar dus!
Nou dit is even een heel kort en snel verslagje van mn vakantie... foto's zal ik als ik thuiskom wel op facebook zetten..dat is geblokkeerd hier in China.
Na die enekeer in h0et eerst hotel niet meer getraind tot gisteren.Dit hotel heeft een betere gym: halter en 200 kg aan schijven. Dus gisteren ochtend voor t ontbijt even gesquat om 7 uur:
full oly sq (beltless):
10x60 kg
5x100 kg
5x120 kg
5x140 kg
3x150 kg
5x120 kg
Smiddags presses:
military press:
8x60 kg
6x70 kg
3x80 kg
2x80 kg
5x70 kg
Close grip benchpress:
8x60 kg
8x80 kg
8x90 kg
7x100 kg
Seated dumbbell press:
10x30 lbs
10x40 lbs
10x50 lbs
10x50 lbs
Tricep dippen:
15xBW
12xBW
10xBW +10 kg
Incline benchpress:
8x50 kg
6x80 kg
6x80 kg
Barbell skullcrushers:
10x30 kg
7x40 kg
7x40 kg
Machine fly:
3x10x
Machine chest press:
3x10x
Dumbbell lateral raise:
10x15 lbs
10x25 lbs
10x30 lbs
morgen of overmorgen rug / deads en hams.. rug voelt nog wel wat stijf / beurs van die traininingn voor de vakantie. See ya next week!