- Waardering
- 678
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Tnxde tijd waarin een 200 kg deadlift als sterk werd gezien is al jaren niet meer zo.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnxde tijd waarin een 200 kg deadlift als sterk werd gezien is al jaren niet meer zo.

Jij zit eind dit jaar ook wel rond een 220/230 dl!Jazeker, dat moet wel lukken.Haha, ja maar jij bent ook nog maar weer net begonnen vrindJij zit eind dit jaar ook wel rond een 220/230 dl!
Thnx JW!Waar was jij eigenlijk? Je zou toch ook komen?
QUOTE]
verslapen.............en ja ik had niet me vrouwtje als wekker moeten laten fungeren....
Thnx JW!Waar was jij eigenlijk? Je zou toch ook komen?
QUOTE]
verslapen.............en ja ik had niet me vrouwtje als wekker moeten laten fungeren....
Jammer man! Tot volgende keer dan
lekker bezig geweest man. goede curls ook. maandag weer ub knallen!
Yes thnx Sjaak!
Moet hard m'n best doen om mee te kunnen met de algehele progressie dat hier op dbb wordt gemaakt.. de tijd waarin een 200 kg deadlift als sterk werd gezien is al jaren niet meer zo.

ind, vroeger was dat een heel ding. nu begint het pas vanaf 200 eigenlijk
daarom moeten er veel van die p*ssy logs hier optieven, tegenwoordig meld iedereen zich hier gelijk aan om vervolgens waardeloze trainingen te posten. GET THE **** OUTTTTT
misschien moeten we een elite-log gedeelte aan laten maken, mag je pas in als je minimaal 100 benched, 180 squat en 210 deadlift ofzo
Ik vind dat je met een 210DL en 180SQ toch zeker een bench van 125 moet hebben!
Is natuurlijk onzin. Iedereen heeft hier het recht een log te zetten. Zeker nuttig voor beginnelingen, die krijgen dan tenminste nog goede input op hun manier van trainen. Ik ga pas een log starten als ik de 220 DL heb aangetikt, eerder verdien ik het niet.

Okokokok... Mag die squat dan iets meer omlaag? Dan kan ik straks ook meedoen.

goed gezegd man!Ik vind het wel positief moet ik zeggen. Tot voor kort was ik altijd nog into bb'ing, maar door de logs met resultaten van een aantal hier ben ik sinds een maand of 4 helemaal overstag gegaan, met uitstekende resultaten en still going strong!
Ik heb het idee dat het powerliften/strongman gebeuren veel meer leeft onder de krachtsporters dan voorheen. Kan het alleen maar aanmoedingen. De sport blijft altijd een ondergeschoven kindje, terwijl iedereen het stiekem toch wel mooi vindt om de mannen op de sterkste man wedstrijd aan de gang te zien. Kracht inspireert, en internet als medium is uitermate geschikt om dat vlammetje aan te wakkeren.
Vroeger was het hier wel anders op DBB. Er werd altijd met een scheef oog naar powerlifting gegeken. Nee, dan toch liever dit![]()