Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niks aan te merken op die squat, techniek lijkt ook beter geworden.
Geen plannen om het platform op te gaan Frank?
Plaatsen voor NK raw en daar knallen.

Juist! gas erop

Da is natuurlijk om alvast krachtvoer te maken voor de wedstrijd
.
Volgende week zaterdag is de DRC raw cup, daar had je je in ieder geval kunnen kwalificeren. Maar daar heb je niks meer aan, zitten al 21 mensen in de -93 en volgens mij staat de reservelijst ook propvol. Vorig jaar was er in september een 2e kwalificatiewedstrijd, ik vermoed dat die er dit jaar weer zal zijn (er is immers retarded veel interesse voor raw PL tegenwoordig). Als die komt zou je je daar op kunnen richten. Je moet dan uiteraard wel lid zijn van de NPB.
Volgende week zaterdag is de DRC raw cup, daar had je je in ieder geval kunnen kwalificeren. Maar daar heb je niks meer aan, zitten al 21 mensen in de -93 en volgens mij staat de reservelijst ook propvol. Vorig jaar was er in september een 2e kwalificatiewedstrijd, ik vermoed dat die er dit jaar weer zal zijn (er is immers retarded veel interesse voor raw PL tegenwoordig). Als die komt zou je je daar op kunnen richten. Je moet dan uiteraard wel lid zijn van de NPB.