MuscleMeat

Frenks log

• Topic Starter Topic Starter
ja met kniebanden pl style. Niet full belt only

Sweet

What does mine say? "Dude"!!

Bench press:
8x20 kg
5x60 kg
5x80 kg
3x100 kg
3x110 kg
3x110 kg
3x110 kg

had het gisteren al, maar vandaag echt knetterharde kramp in m'n chest tijdens het banken

Push press:
5x60 kg
5x80 kg
3x100 kg
1x110 kg
2x110 kg

Dumbbell row:
8x42 kg
8x52 kg

Barbell skull crushers:
8x20 kg
6x40 kg
6x50 kg
6x55 kg
6x55 kg

Cable face pulls:
3x8x

Dumbbell curl:
8x22 kg
7x30 kg (PR)
5x32 kg (PR)

yeah :cool:

Goed bezig Frank ! Hoe bevalt Sheiko (als ik me niet vergis volg je dat nu ook) ?? Ben er nu ook mee begonnen namelijk en ben wel benieuwd naar ervaringen van andere. Die van Chreiz spreken voor zich.

Thnx... scroll m'n log even door zou ik zeggen. Denk dat de pr van 3,5 jaar oud genoeg zegt over hoe het me bevalt ;)

Oh ja sorry man

Leuk antwoord. Is geen aanval hoor, filmpjes kunnen soms vanwege de bepaalde hoek waarin het gefilmd is een vertekend beeld geven.

Gefeliciteerd dan met je almost bijna hust helemaal full squat PR dan Frank :p

Niks aan te merken op die squat, techniek lijkt ook beter geworden.
Geen plannen om het platform op te gaan Frank?
Plaatsen voor NK raw en daar knallen.

Niks aan te merken op die squat, techniek lijkt ook beter geworden.
Geen plannen om het platform op te gaan Frank?
Plaatsen voor NK raw en daar knallen.

Heb ik hem ook al 100x gezegd. Hij zou heel goed meedraaien, sowieso zich kwalificeren. Maar meneer blijft eigenwijs ;)

Wanneer is er een kwali wedstrijd?

Enige gas dat er nu op zit is mijn fornuis Johnny

Wanneer is er een kwali wedstrijd?

Volgende week zaterdag is de DRC raw cup, daar had je je in ieder geval kunnen kwalificeren. Maar daar heb je niks meer aan, zitten al 21 mensen in de -93 en volgens mij staat de reservelijst ook propvol. Vorig jaar was er in september een 2e kwalificatiewedstrijd, ik vermoed dat die er dit jaar weer zal zijn (er is immers retarded veel interesse voor raw PL tegenwoordig). Als die komt zou je je daar op kunnen richten. Je moet dan uiteraard wel lid zijn van de NPB.

Volgende week zaterdag is de DRC raw cup, daar had je je in ieder geval kunnen kwalificeren. Maar daar heb je niks meer aan, zitten al 21 mensen in de -93 en volgens mij staat de reservelijst ook propvol. Vorig jaar was er in september een 2e kwalificatiewedstrijd, ik vermoed dat die er dit jaar weer zal zijn (er is immers retarded veel interesse voor raw PL tegenwoordig). Als die komt zou je je daar op kunnen richten. Je moet dan uiteraard wel lid zijn van de NPB.

Op de voorlopige planning staat er volgens mij al 1 voor september meen ik ja, maar moet bij de ALV definitief worden

Er is een powerlift cup in september inderdaad, staat in de agenda van het volgende seizoen al aangegeven. :)

Open Powerlifting RAW & NK Masters RAW 4 september 2015

doen frank!

Terug
Naar boven