Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima. Alles met vrij groot gemak. Merk dat Sheiko vrij weinig volume/reps doet voor de deadlift. Ik heb persoonlijk normaal wat meer nodig maar ik denk dat de GM's dat wel kan compenseren. Hoe waren jullie ervaringen voor de deadlift Chris en Erwin?

zag er allemaal goed uit en weet zeker dat je over een paar weken sterker bent dan ooit.
<verhaal>
Nu praat ik natuurlijk wel weer over die 4 day a week lay out, tijdens het typen realiseer ik me dat jij de 3 dagen per week lay out aangepast had? Of niet? Njah, geen zin om dit weer weg te halen en voor niks te hebben getikt.![]()
thnx iigProbeer is tijdens je warmup sq sets wat te rollen op die it band/quads/ periformis...bij mij helpt dat iig voor heup en lb t*fus..
Mooi dat je dit doorzet, zelf wil ik voorlopig ook niks anders. Wat weeg je nu dan? 5 kilo+ :|
yup, voelt goed allemaal. Niet zoveel hoor, was wel wat afgevallen door crossfit. Zat op 84/85 in de ochtend en nu weer 89/90.
http://www.youtube.com/watch?v=_qqPjNKERLg

Het meeste ontzag heb ik nog voor het feit dat je de log zo netjes neerlegt na een PR. Nog nooit gezien![]()
Het meeste ontzag heb ik nog voor het feit dat je de log zo netjes neerlegt na een PR. Nog nooit gezien![]()