Fitness Seller

g-mens log

Blijft klote he, die stones, met jouw lengte. Verder natuurlijk goed gedaan man! :thumb: Eindelijk stond je dan in de finale van de Sterkste man! :)

Het was niet zijn 1ste keer hoor ???

---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 00:41 ----------

Keihard gestreden zo te zien, dik respect !

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.402
Nee ik bedoel dat er deze keer extra veel aan vooraf gegaan is. Vorig jaar heb je gemist toch?

Super Gijssie!! Yoke en frame carry sterk hoor!! Respect

Goed gedaan Gijs, super!

Netjes Gijs !

Proficiat Gijs!

Puik werk weer, kerel!

Mooie prestatie Gijs. Even over je vastus. Atrofie wil niet zeggen dat daar een spierscheur zit of heeft gezeten. De vastus med heeft de eigenschap binnen enkele uren al te gaan atrofiëren indien er pijn bestaat in het knie gewricht of omliggende weefsels. Daar je klacht met je knie is het niet meer als logisch dat de vastus daar negatief op reageert. Ik raad je ook echt aan om binnen de pijngrens te gaan trainen en alle oefeningen die provocerend zijn achter wegen te laten.

Good luck!

• #20.410
Mooie prestatie Gijs. Even over je vastus. Atrofie wil niet zeggen dat daar een spierscheur zit of heeft gezeten. De vastus med heeft de eigenschap binnen enkele uren al te gaan atrofiëren indien er pijn bestaat in het knie gewricht of omliggende weefsels. Daar je klacht met je knie is het niet meer als logisch dat de vastus daar negatief op reageert. Ik raad je ook echt aan om binnen de pijngrens te gaan trainen en alle oefeningen die provocerend zijn achter wegen te laten.

Good luck!

het is een streep door de vastus. Het is niet dat de hele vastus in volume kleiner wordt er lijkt een duidelijke deuk in te zitten nu waar wat weefsel mist. Achteraf gezien zou dit zeer goed de tik in de knie kunnen zijn die ik een maand of 3 geleden heb gevoeld.

---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 20:32 ----------

Vanmiddag nog even getraind ook.

Crossfit

Truckpull met framecarry (150kg) en sledpull terug (afstand 15m)
2x heen en terug
partnerrust
3x heen en terug
partnerrust
4x heen en terug
partnerrust
5x heen en terug

10 min rust

5x snatch 50kg / 5 burpees / 5 pushups

2x circuit
partnerrust
3x circuit
partnerrust
4x circuit
partnerrust
5x circuit

Een 15 min abs

Nu 2 weken pure rust. Als ik dat volhoud zonder een sportschool in te stappen zal dat een PR zijn van de afgelopen 20 jaar.

hou je niet vol. Veel plezier maatje. Coach pasta is supertrots

Geniet van je rust !! Lekker herstellen...

Mooi man, kan niet wachten tot het op tv komt. Succes met herstel in ieder geval!

Heb ik het gemist of staat er al ergens een verslagje van de wedstrijd?

2 weken rust:roflol:.

• #20.418
Nog geen training gedaan alleen wandelen. Pr.

Terug
Naar boven