XXL Nutrition

g-mens log

Bezoekers in dit topic

Vandaag @ rpb

Opw zoals altijd

Back ext, airsquat, reverse trx, hipcircle

Oef 1 log
5x60
3x73
3x83
3x93
3x103
3x3x110

Oef 2 hooggooien
4,5m
3x16
3x18
5x3x20kg 3x raak waarvan 1 dubbel was pr
4,75m
2x3x18 ook een dubbel

Oef 3 zandzak over bar
3x5x110kg @ 120cm

Oef 4 farmerholds
80kg 1m
100kg 1m
100kg 1m

Oef 5 slee trekken
2x60m
 
Alles op de echobike is vreselijk merk ik. Maar ongekend goed voor strongmanconditioning
Ohh man, de echobike/assault bike/airdyne is een apparaat wat je terug ziet in je ernstigste nachtmerries:roflol:
 
Laatste training want morgen operatie liesbreuk.

Opw

Reverse trx fly
Back ext
Bw sq

Oef 1 fat v bar pulldown
15x70
15x70
3x15x80

Oef 2 rotating incline db press
15x20
15x30
12x30
10x30

Oef 3 straight arm pulldown
15x25
15x25
15x30
15x30

Oef 4 db scoop
3x15x8kg

Oef 5 pushups
3x25xbw

Oef 6 face pulls
3x20x25

Oef 7 triceps pushdown
15x30
2x15x35
 
Succes met de operatie!
 
Succes man en spoedig herstel!
 
Operatie goed gegaan, helaas toch lies moeten openleggen. Komende periode dus geen trainingen maar wellicht soms een statusupdate.
 
Operatie goed gegaan, helaas toch lies moeten openleggen. Komende periode dus geen trainingen maar wellicht soms een statusupdate.
Hoe is het trouwens verder gegaan met de ontstekingsremmer injectie voor je rug?
 
Ik ben wel benieuwd naar de revalidatie.
Specifiek van deze procedure de liechtenstein methode? De TEP methode us vorige keer gebruikt en was zeer snel. Vrijdag operatie, di weer op mijn werk, 2 weken later weer trainen. Dit gaat langer duren.
 
Ik ben wel benieuwd naar de revalidatie.
Voor nu kan ik zeggen dat dit wat heftiger is dan de kijkoperatie methode. Flinke snee onder bij de lies die behoorlijk trekt nu en me ook uit mijn slaap blijft houden. Hoop dat dit na een week wat weg is.
 
Update,

Deze week niet gewerkt. Wonden helen goed. Geen ontstekingsreacties. Beetje behelpen nog met bukken en wat jeukerig gevoel. Volgende week wel weer naar werk. Het is toetsweek dus beetje surveilleren gaat wel. Mentaal wel wat lastig om niet te sporten maar ja dat is altijd het lastigste van blessures.
 
Hoe gaat ie? Begin je er al een beetje bovenop te komen?
 
Hoe gaat ie? Begin je er al een beetje bovenop te komen?
Langzaam ja. 1e week behoorlijk last, durfde niet te hoesten of niesen. Naar de wc gaan ook lastig. 2e week langzaam beter. Wonden nu dicht, geen echte pijn meer, alleen nog wat vreemd gevoel sommige plekken.

Gister voor het eerst een super lichte ub training. Lb moet nog 2 weken wachten.
 
Damn klinkt heftig. Hoop dat je gauw weer kan trainen.
 
Langzaam ja. 1e week behoorlijk last, durfde niet te hoesten of niesen. Naar de wc gaan ook lastig. 2e week langzaam beter. Wonden nu dicht, geen echte pijn meer, alleen nog wat vreemd gevoel sommige plekken.

Gister voor het eerst een super lichte ub training. Lb moet nog 2 weken wachten.
En ook een update qua rug in de tussentijd of ligt dat proces nog tijdelijk stil gezien je rehab liesbreuk?
 
En ook een update qua rug in de tussentijd of ligt dat proces nog tijdelijk stil gezien je rehab liesbreuk?
Rug checkup gehad in Delden. Nogmaals 2 weken ontstekingsremmer want sloeg goed aan vorige keer. Als injectie niet hoeft doen ze liever niet. Moet zeggen dat mijn rug nu behoorlijk goed voelt. Ben benieuwd als ik weer echt mag trainen.

Vandaag ub training 2

Latpulldown 5x15 tot 45kg
Benchpress 5x15 tot 70kg
V bar pulldown chest supp 3x15x50
Pushups 3x20xbw
Reverse trx fly 3x20xbw
Facepull chest supp 3x20x20
Db curl 3x15x14
Tri pushdown rope 3x20x20
Band pullaparts 3x20xband
Calf raise 3x20xbw
Tibialis raise 3x20xbw

Het nodige om onnodig spierverlies te voorkomen en mentale rust te verkrijgen.
 
Rug checkup gehad in Delden. Nogmaals 2 weken ontstekingsremmer want sloeg goed aan vorige keer. Als injectie niet hoeft doen ze liever niet. Moet zeggen dat mijn rug nu behoorlijk goed voelt. Ben benieuwd als ik weer echt mag trainen.

Vandaag ub training 2

Latpulldown 5x15 tot 45kg
Benchpress 5x15 tot 70kg
V bar pulldown chest supp 3x15x50
Pushups 3x20xbw
Reverse trx fly 3x20xbw
Facepull chest supp 3x20x20
Db curl 3x15x14
Tri pushdown rope 3x20x20
Band pullaparts 3x20xband
Calf raise 3x20xbw
Tibialis raise 3x20xbw

Het nodige om onnodig spierverlies te voorkomen en mentale rust te verkrijgen.
Nice man! Ben ook benieuwd idd hoe die rug blijft aanvoelen wanneer je weer vollop in training bent . Met name met lowerbody dagen. Welke ontstekingsremmer moet je nu nemen dan?
 
Back
Naar boven