MuscleMeat

Gaan trainen in Brazilie!!!

• Topic Starter Topic Starter

Eigenlijk niet veel meer dan wanneer ik zat te cutten, maar heb wat aan de antidepressiva en anti anxiety medicatie gezeten en niet genoeg naar de gym gekund wegens blessures. Ook geen motivatie gehad om te gaan lopen en cardio te doen zoals het hoort.

Ik eet als een monster maar blijf afvallen/ stabiel op gewicht omdat ik gewoon genoeg sport. Normaal loop ik een 100km per week, ga 4x per week gaan liften en 4x per week met vrienden gaan boksen en grapplen. Ook drink ik normaal nooit frisdrank, maar de laatste weken heb ik me volgegoten met iced tea en aquarius.

Hoe ziet mijn maaltijdindeling er uit?

ochtend: broodje tonijn, 2 a 3koffies
middag: dagschotel bestaande uit vlees/vis saus groenten en een carb
snack: ijsje
snack: wrap met tonijn/ enkele eieren
avond: stuk vlees, meestal rund, groenten, saus en een carb

als ik cut laat ik alle carbs vallen, en de laatste drie weken ook alle vetten, de dag voor de weging stop ik met eten, de dag van de weging stop ik met drinken en ga ik in de sauna.

Normaal loop ik een 100km per week, ga 4x per week gaan liften en 4x per week met vrienden gaan boksen en grapplen.

35byp9h.jpg

Serious? Jij bent die gozer met die baard toch? Met zo'n schema zou je beest moeten zijn...
Ander vraagje...denk dat het basherig overkomt maar ik stel 'm toch. Ik ben dit topic enthousiast gaan volgen maar zie helemaal niks van jou, het is net of je verslag van het team maakt. Ook leuk, maar ik stelde me er wat anders van voor. Had graag trainingsvid's van jou willen zien en lezen over de progressie die je eventueel doormaakt en dat dan ook middels vid's te kunnen volgen/zien.

35byp9h.jpg

Serious? Jij bent die gozer met die baard toch? Met zo'n schema zou je beest moeten zijn...
Ander vraagje...denk dat het basherig overkomt maar ik stel 'm toch. Ik ben dit topic enthousiast gaan volgen maar zie helemaal niks van jou, het is net of je verslag van het team maakt. Ook leuk, maar ik stelde me er wat anders van voor. Had graag trainingsvid's van jou willen zien en lezen over de progressie die je eventueel doormaakt en dat dan ook middels vid's te kunnen volgen/zien.

Ik ben idd de dude met the beard. Ik train keihard (zeker in Brazilie) maar ik let echt niet op mijn voeding en ik zou ook best mijn porties kunnen verkleinen. Zoals er staat heb ik in Brazilie ook bijna dagelijks fast food gevreten maar omdat ik gewoon urenlang train ben ik veel afgevallen. Lees ook dat ik enorm ben bijgekomen door andere factoren hier. Ik kom super gemakkelijk bij, val super gemakkelijk af. Ik kom van 148,7kgs enkele jaren geleden (uberfat).

Komt niet basherig over. Ik maak nu wat een verslag over wat ik daar heb meegemaakt, hoe ik het daar gesteld heb, hoe de trainingen verlopen, antwoord op de vragen die ze me op het board stellen.

Ik ben in november terug in Curitiba, en ik wil gerust videos posten van hoe ik zelf daar train volgende keer. Ik wou de eerste keer zeker ook niet overkomen als de gringo poser die niet eens pro fighter is en zichzelf filmt.

Ik ben idd de dude met the beard. Ik train keihard (zeker in Brazilie) maar ik let echt niet op mijn voeding en ik zou ook best mijn porties kunnen verkleinen. Zoals er staat heb ik in Brazilie ook bijna dagelijks fast food gevreten maar omdat ik gewoon urenlang train ben ik veel afgevallen. Lees ook dat ik enorm ben bijgekomen door andere factoren hier. Ik kom super gemakkelijk bij, val super gemakkelijk af. Ik kom van 148,7kgs enkele jaren geleden (uberfat).

Komt niet basherig over. Ik maak nu wat een verslag over wat ik daar heb meegemaakt, hoe ik het daar gesteld heb, hoe de trainingen verlopen, antwoord op de vragen die ze me op het board stellen.

Ik ben in november terug in Curitiba, en ik wil gerust videos posten van hoe ik zelf daar train volgende keer. Ik wou de eerste keer zeker ook niet overkomen als de gringo poser die niet eens pro fighter is en zichzelf filmt.

Duidelijk verhaal thanks. Kijk er naar uit! Keep up the good work! :thumbs:

Hier heb ik nog twee filmpjes, het eerste is van Larry Vargas die toont hou je goed moet opwarmen! Zo zie je een beetje hoe de sfeer is in de gym.

Larry is de jongen in de rode gi, bruine gordel bjj, dirt quick on the ground. Zelfs al weegt hij minder dan 1 van mijn benen, hij krijgt me moeiteloos op de grond. Ook is hij een serieuze pranker en loopt hij altijd rond met een smile op zijn gezicht. Hij was samen met Dinis, Lerryan, Gabriel en Bull, de eerste met wie ik heb kennisgemaakt in CM System.

gewoon een korte "fun" video

http://www.youtube.com/watch?v=_FnPybuzHzE&feature=plcp

Tweede video is David Bull vs Kleverson Silva die tegen elkaar sparren in de MMA training, beide jongens gaan redelijk hard want ze blijven graag in shape om year in year out competitie te kunnen vechten.

http://www.youtube.com/watch?v=MSQ0SbZSUc4&feature=plcp

Blijven posten want is leuk om te lezen. Ook tof dat we jou zelf eens gezien hebben op foto.

Cristiano is sinds vrijdagavond terug in Curitiba, en ik vind het jammer dat ik er niet bij kon zijn. Had gekeken om er een weekje tussenuit te gaan, maar de last minutes zijn ofwel uitermate duur ofwel doe je er letterlijk twee a drie dagen over met twee a drie overstappen. En met dat geld kan ik in de winter een maand langer verblijven, indien niet meer.

On another note, het CMSYSTEMMMA channel op youtube waar ik mijn filmpjes op upload, heeft eindelijk de kaap van 10 000 filmpjes overschreden deze nacht. Finally. In minder dan zes maanden.

Eens ik terug ben in Brazilie zal ik proberen een echte "documentaire-reeks" eruit te pompen en wekelijks een update te maken.

trouwens twee nieuwe filmpjes upgeload,

Daniel Acacio (ex-pride, nu 100%fight champion) die bokst met Vitor Miranda (K1)
http://www.youtube.com/watch?v=x5zhRzJyGYU&feature=plcp

Bruno Carvalho die bokst met Vitor Miranda
http://www.youtube.com/watch?v=gidy79VDXd0&feature=plcp

En hier de foto waar iedereen op aan het wachten was, Fat Gee die pads aan het werken is met Paulo Dinis. Zal binnenkort er een poster van uitbrengen en een wallpaper *sarcasm*

35m4g3q.jpg

Een vriend had er een Burger King Combo bij gezet want ik was toen hard aan het cutten en verlangde toen naar mijn cheat day om een burger te gaan eten.

15wcmr6.jpg

HAHA, wat een humor! Nou leuk hoor, blijf ons update het is echt leuk om te lezen en vooral op de zondag.

Ben benieuwd naar een filmpje van jouw.

Twee dagen geleden ben ik naar Berlijn vertrokken om wat footage te gaan schieten met Andreas Kraniotakes. Andreas staat momenteel gelijst als de nummer 1 zwaargewicht MMA-vechter in Duitsland. Hij was ook een speelbaar personage in EA MMA, en verder een zeer intelligente en respectabele dude.

Dinsdagochtend vertrok ik vanuit Brussel naar Berlijn met het vliegtuig. Enkel rugzak mee opdat ik niet zou moeten wachten aan het bagage-carousel. Een uurtje vliegen. Ik kwam aan in Berlijn Schoenefeld en keek ik verdwaasd hoe op mijn locatie moest raken. Gelukkig werd ik geholpen door een hollandse schoonheid. Na een uur en tien minuten metro stond ik aan de gym.

Ik werd begroet door Andreas, Johannes en nog een trainer die hem grappling instructies aan het geven was. Ik nam wat beelden en toen werd de trainingsessie afgesloten. Andreas vertelde me dat we nu naar Keulen gingen rijden om kettlebell en conditietraining te volgen bij Johannes. Ik was van, what the ****, van Berlijn naar Keulen, dat is een heel ****ing eindje rijden, ik had evengoed met de trein kunnen gaan en mijn hele gearbox mee kunnen zeulen.

We liepen naar buiten en, ik ik volgde Andreas naar zijn wagen. Ik stopte aan een grijze BMW, ik dacht, dat moet wel zijn auto zijn, een dude met de nickname “Big Daddy” moet wel met een BMW of met een Amerikaanse truck rijden. Blijkbaar had ik het bij het verkeerde einde en stond ik aan de verkeerde wagen.

Hij had de auto gekregen van zijn verzekeringsmakelaar als sponsoring, en dus reed hij er overal mee rond. Dus zo kan je voorstellen, Big Daddy, 112kgs, 1m90ish, en Fat Gee, 127kgs, 1m80 in een ****ing Fiat 500. Even grappig als een olifant op een fiets in het circus. Maar het had ook zijn voordelen, als we stil gingen vallen konden we gewoon de auto meedragen.

20k2n2c.png

We stopten eerst in Potsdam, een boerenhol een beetje uit Berlijn om te gaan lunchen met Andreas zijn manager. Relaxte dude. Hij had eerder Cristiano en Daniel had ontmoet in SFC, een Duitse organisatie. Zo zie je maar dat de MMA-wereld heel klein is. We aten daar in de locale sushi bar waar we de meest stereotype Chinees ons bediende. Niemand van ons verstond er geen ruk aan. We vertrokken opnieuw richting Keulen. De rit was lang, superlang, megalang en vermoeiend maar dit gaf de kans om veel diepzinnige en onzinnige gesprekken te voeren. We hadden het over MMA, over zijn gevecht met Tim Sylvia dat hij verloren had zonder er een blauwe plek aan over gehad te hebben. Over TRT, over hiphopmuziek etc.

2m4tzc0.jpg

Na een zes uur lange rit kwamen we aan in Koln, maar bleek Johannes nog niet aangekomen dus bleven we maar even wachten. We waren uitgeput en op het punt in slaap te vallen, maar we moesten nog de footage van Andreas zijn conditioning in te blikken. Johannes, is een personal fitness trainer en Duits kampioen kettlebell. Ik heb nog nooit iemand gezien die zo ripped is, zo vascular zonder roids te nemen. Crazy dieetschema, crazy discipline en work ethic. Na een korte training we called it a day. Geen van ons had er nog zin in.

ddkdph.png

De volgende dag ging ik naar Koblenz, om nog een beetje meer footage te shooten met Andreas bij Kampfsportgym Koblenz. Ik schrok me rot toen ik de zaal zag, was echt huge, met een cage, puzzle mats, grappling dummies, stootzakken in alle formaten. De eigenaar, Tarek, begroette ons en ging zijn pads halen. Veel goede beelden gemaakt.

vmsqya.jpg

Ik vertrok terug richting Belgie, waar het openbaar vervoer me weer hard in mijn kont doete. Vier mother****ing uur vertraging. VIER. Maar al bij al twee goede dagen doorgebracht in Duitsland zonder gedeporteerd of in een kamp gestoken te worden. GREAT SUCCES.

Video volgt, meer fotos ook straks.

Laatst bewerkt:
Mij niet gezien, hier in NL is net zoveel zwaartekracht als in Brazilie.

Sure, maar vergeet niet dat er veel landen zijn waar er geen top-gyms zijn (bvb in Belgie) , en ook in bvb, Frankrijk zijn ze schaars.

Ik bedoel met, wie weet, kan het iemand de motivatie geven om zijn boel te nemen en ergens anders te gaan trainen, of het nu in Nederland (trouwens, veel buitenlanders komen in Nederland trainen), Brazilie, Thailand of de VS is. Velen willen dat dolgraag doen weten gewoon niet hoe ze eraan moeten beginnen.

Als ik al jou verhalen lees krijg ik ook steeds meer zin om eens naar het buitenland te gaan om te trainen! In België heb je toch ook goede trainers, Benny Rogmans bijvoorbeeld. Daar heb ik naar volle tevredenheid wel eens een seminaar en grappling toernooi gehad.

Leuk verslag weer!

Als ik al jou verhalen lees krijg ik ook steeds meer zin om eens naar het buitenland te gaan om te trainen! In België heb je toch ook goede trainers, Benny Rogmans bijvoorbeeld. Daar heb ik naar volle tevredenheid wel eens een seminaar en grappling toernooi gehad.

Je hebt wel enkele goede trainers, maar meestal zijn ze aan de andere kant van het land gelegen (ik woon aan de kust). Ook zijn de gyms hier vaak enkel 1 class a night, terwijl er in het buitenland heel de dag door klassen zijn, sommige gyms in de states zijn zelfs 24/7 open

Het niveau is trouwens echt wel hoger in Holland. Kijk op wereldniveau hoeveel "bekende" vechters er zijn uit nederland, en kijk hoeveel er zijn uit belgie. Alistair Overeem, Valentijn Overeem, Gilbert Yvel, Spong, Dekkers, Peter Aerts, Stefan Struve, Schilt, Manhoef, Souwer, Hoost, Roosmalen etc en dan heb je nog de "buitenlandse" Nederlanders zoals Hari, Bonjasky, Saki... wie heeft Belgie? Tarec Saffedine en euhm Jean Claude van Damme?

Laatst bewerkt:
Leuk Topic man!
Ben momenteel aan het wachten op het resultaat van een solicitatie gesprek die ik afgelopen maandag heb gehouden via skype.
Het is goed verlopen. Voor aankomende woensdag krijg ik nog het antwoord.
Super spannend natuurlijk. Want dat bepaald of ik volgend schooljaar in Nederland stage zal doen of in... OOSTENRIJK! :D
Als het doorgaat zal ik hier ook een logje over bijhouden!

KAN NIET WACHTEN VERDOMME :roflol:

Hier nog een filmpje van Lerryan die zijn bokstechniek aan het aanscherpen is met Carlos Santos voor zijn gevecht met Popo (zie enkele pages voordien). Carlos is een vechter die vroeger bij chute boxe trainde en nu ook deel uitmaakt van CM System. Behalve MMA is het ook een echte bokser en een scheidsrechter bij verscheidene vechtsporten.

http://www.youtube.com/watch?v=82WfAK_UGaw&feature=plcp

Enjoy!

Nog mooie verslagen.

Benny Rogmans zit in Dessel en dat is inderdaad een heeeeel eind van aan de zee.

Terug
Naar boven