lol...
iedereen heeft een uitvlucht, meestal fake, voor de 1/20 echt zijn, ja sorry...
Had zn gsmnr dan ofzo gehad dat hij je kon komen halen...
srs, ik heb op it's showtime gestaan paar jaar geleden en daar kende elke marrokaan/turk wel een vechter en wou binnen zonder ticket... "badr is mn homie jeweet, zech em dat ismael er isch"
Mn punt is dat je het beter had moeten regelen. Had je ervoor een teambadge aangevraagd was er geen probleem.
Ik had een plausibele uitleg (niet dat ik een homie was), had de teambanner mee, medisch materiaal mee, mijn shorts zijn team patched, mijn gezicht en been was banged up dusja.. bereid om mijn (belgische) paspoort af te geven, niet geinteresseerd om de gevechten te bekijken...
Het is ook geen groot event als showtime IMO... en ik was niet de enige die daar evenveel problemen had met de administratie (onder ander ook een cameraman van een frans magazine, die ze niet geloofden dat hij cameraman was ondanks zijn perskaart, zijn camera van 10000+ euros etc... je hebt bullshit excuses, en je hebt van slechte wil zijn.
Qua gsm nummer, told before, Braziliaanse nummers van bepaalde netwerken werken niet in Frankrijk en voor een aanwezigheid van 4 dagen gingen ze geen nieuw nummer aanschaffen.
Wij moesten een badge krijgen, maar ze waren niet bereid een badge te maken omdat ze "het te druk hadden"... het was ook vooral door die kleine pygmee in een pak dat ervoor zorgde dat we niet binnen mochten. Wet van Murphy I guess.
Ben trouwens al op grotere events binnen geraakt met evenveel legitimatie/ of gebrek aan legitimatie. Maar bon, Daniel heeft daar de championship gewonnen, volgende keer kom ik daar, met badge and i'll get my revenge als die kleine sukkel er volgende keer werkt.
---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 16:33 ----------
Echt een geweldig topic! Heb alles gelezen ;')
Alleen ik zou eens gewoon een hele training willen zien met de highlights ervan. En ik zou jou ook wel eens willen zien in actie..
thanks
zal ik eens posten
videos van mezelf in actie heb ik niet direct, volgend jaar in november I will