Fitness Seller

Gaan trainen in Brazilie!!!

heb twee uur staan discussieren met de administratie en security... waren gewoon te lui om de organisator of Paolo of Dinis te halen...

lol...

iedereen heeft een uitvlucht, meestal fake, voor de 1/20 echt zijn, ja sorry...

Had zn gsmnr dan ofzo gehad dat hij je kon komen halen...

srs, ik heb op it's showtime gestaan paar jaar geleden en daar kende elke marrokaan/turk wel een vechter en wou binnen zonder ticket... "badr is mn homie jeweet, zech em dat ismael er isch"

Mn punt is dat je het beter had moeten regelen. Had je ervoor een teambadge aangevraagd was er geen probleem.

Laatst bewerkt:
Echt een geweldig topic! Heb alles gelezen ;')
Alleen ik zou eens gewoon een hele training willen zien met de highlights ervan. En ik zou jou ook wel eens willen zien in actie..

• Topic Starter Topic Starter
lol...

iedereen heeft een uitvlucht, meestal fake, voor de 1/20 echt zijn, ja sorry...

Had zn gsmnr dan ofzo gehad dat hij je kon komen halen...

srs, ik heb op it's showtime gestaan paar jaar geleden en daar kende elke marrokaan/turk wel een vechter en wou binnen zonder ticket... "badr is mn homie jeweet, zech em dat ismael er isch"

Mn punt is dat je het beter had moeten regelen. Had je ervoor een teambadge aangevraagd was er geen probleem.

Ik had een plausibele uitleg (niet dat ik een homie was), had de teambanner mee, medisch materiaal mee, mijn shorts zijn team patched, mijn gezicht en been was banged up dusja.. bereid om mijn (belgische) paspoort af te geven, niet geinteresseerd om de gevechten te bekijken...

Het is ook geen groot event als showtime IMO... en ik was niet de enige die daar evenveel problemen had met de administratie (onder ander ook een cameraman van een frans magazine, die ze niet geloofden dat hij cameraman was ondanks zijn perskaart, zijn camera van 10000+ euros etc... je hebt bullshit excuses, en je hebt van slechte wil zijn.

Qua gsm nummer, told before, Braziliaanse nummers van bepaalde netwerken werken niet in Frankrijk en voor een aanwezigheid van 4 dagen gingen ze geen nieuw nummer aanschaffen.

Wij moesten een badge krijgen, maar ze waren niet bereid een badge te maken omdat ze "het te druk hadden"... het was ook vooral door die kleine pygmee in een pak dat ervoor zorgde dat we niet binnen mochten. Wet van Murphy I guess.

Ben trouwens al op grotere events binnen geraakt met evenveel legitimatie/ of gebrek aan legitimatie. Maar bon, Daniel heeft daar de championship gewonnen, volgende keer kom ik daar, met badge and i'll get my revenge als die kleine sukkel er volgende keer werkt.

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 16:33 ----------

Echt een geweldig topic! Heb alles gelezen ;')
Alleen ik zou eens gewoon een hele training willen zien met de highlights ervan. En ik zou jou ook wel eens willen zien in actie..

thanks

zal ik eens posten

videos van mezelf in actie heb ik niet direct, volgend jaar in november I will

Laatst bewerkt:
Wat zijn eigenlijk ongeveer de kosten daar als ik een maandje wil trainen, ik kom vanuit Nederland.

Wat zijn eigenlijk ongeveer de kosten daar als ik een maandje wil trainen, ik kom vanuit Nederland.

reken ongeveer een 850 euro vlucht+bus tot gym
dan nog ongeveer een 600-700 euro vlucht + overnachting
en dan nog 500 euro voor te eten, plezier etc...

2000 euros ongeveer

Als het maar 2000 euro is voor 'n maandje, ga je toch wel érg goedkoop overnachten, of moet je daar dan ''connecties'' voor hebben?

Gr. Jsport

www.tix.nl

hier kun je retegoedkoop tickets boeken

sowieso niet in juli gaan dat is financiele zelfmoord plegen

Laatst bewerkt:
reken ongeveer een 850 euro vlucht+bus tot gym
dan nog ongeveer een 600-700 euro vlucht + overnachting
en dan nog 500 euro voor te eten, plezier etc...

2000 euros ongeveer

vlucht + overnachting moest eigenlijk training + overnachting zijn...

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 02:05 ----------

Als het maar 2000 euro is voor 'n maandje, ga je toch wel érg goedkoop overnachten, of moet je daar dan ''connecties'' voor hebben?

Gr. Jsport

je kan logeren boven de gym... als basiscomfort genoeg is, bed, lakens, simpele keuken, flatscreen tv, internet, propere douche en warm water dan kan je het heel goedkoop maken

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 02:07 ----------

www.tix.nl

hier kun je retegoedkoop tickets boeken

sowieso niet in juli gaan dat is financiele zelfmoord plegen

thx for the link

sowieso niet in juli gaan want dan is het winter in brazilie, en winter in curitiba is ongeveer vergelijkbaar met herfst/zachte winter in nederland of belgie... k*tweer dus

Dat is super! Jammer dat ik 15 ben.. maar misschien na m'n middelbare school!
Ben je nu in Brazilie @Fat Gee? (op dit moment)

wow, echt vet man! het is echt een droom van me om ooit zoiets te kunnen doen!
waar train je als je in belgië bent?

edit: hehe, ik heb al even zitten opzoeken om een gelijkaardige reis te maken en zag net dat die Cristiano Marcello op dit ogenblik meedoet aan the ultimate fighter: live!

Die doet daar inderdaad aan mee maar lag er al na de eerste rond uit.

Maar is volgens mij wel heeeel hoog niveau grappling.

Ik zie dit topic nu pas, in een keer helemaal gelezen :) Mooi verhaal en respect dat je deze stap hebt genomen, voor de meesten is dit iets wat hun leven lang "iets wat ik ooit nog wil doen" blijft.

Dat is super! Jammer dat ik 15 ben.. maar misschien na m'n middelbare school!
Ben je nu in Brazilie @Fat Gee? (op dit moment)

November terug in Brazil, nu terug in Oostende

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 19:08 ----------

Die doet daar inderdaad aan mee maar lag er al na de eerste rond uit.

Maar is volgens mij wel heeeel hoog niveau grappling.

Gisteren heeft Cristiano verloren op de TUF finales tegen Sam Sicilia via TKO... bummed out maar men leert uit zijn fouten.

Cristiano is 4de dan black belt bjj onder Royler, heeft voor in het huis van TUF te raken een dude moeiteloos gesubmit die black belt is onder Eddy Bravo.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 19:12 ----------

Ik zie dit topic nu pas, in een keer helemaal gelezen :) Mooi verhaal en respect dat je deze stap hebt genomen, voor de meesten is dit iets wat hun leven lang "iets wat ik ooit nog wil doen" blijft.

thanks!

Ik heb besloten van terwijl ik in Belgie ben harder te gaan trainen, heb de laatste weken een beetje de moed laten zakken wegens privéproblemen en kwetsuren en de gym en voedingsschema totaal uit het oog verloren. Iedereen kent wel het moment dat ze zich een fat **** voelen en futloos zijn, guess I've got my moment.

Vanaf vandaag begin ik terug deftig te trainen, en vooral, op mijn eten te letten. Mijn streefdoel is 85kg tegen dat ik in Brazil ben, dat ik op dat gewicht zou kunnen vechten. Heb besloten om er eindelijk werk van te maken en tenminste enkele partijen te vechten voor ik er te oud voor ben.

Ik zal in de week nog enkele pics en vids uploaden!

hoeveel weeg je nu dan? ga je dan ook een andere username nemen ?

Roy Nelson komt ook van 120 kg met heel hoog vetpercentage. Nu weegt hij minder en heeft duidelijk meer conditie. Zoals hij nu is had hij volgens mij Junior Dos Santos kunnen verslaan.

Roy Nelson komt ook van 120 kg met heel hoog vetpercentage. Nu weegt hij minder en heeft duidelijk meer conditie. Zoals hij nu is had hij volgens mij Junior Dos Santos kunnen verslaan.

Roy is volgens mij een potentiele killer mocht hij op 185 vechten. Slaat hard, goede jitz. Maar Dos Santos verslaan, I don't think so. De enige threats zijn volgens mij Overeem en Cormier.

hoeveel weeg je nu dan? ga je dan ook een andere username nemen ?

130,3 kgs:(. Het is al eventjes dat ik boven de 130 ben geweest, en het zal niet lang duren denk ik. Het enige wat ik lately gedaan heb is eten als een varken en gewoon gelift. Back to cardio and training seriously, ook conditioning. Bedoeling is om tegen november in shape te zijn en tegen dan maybe te competen aan 85kgs.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 01:21 ----------

new video, gabriel (purple belt) die rolt tegen fauze (white belt)

http://www.youtube.com/watch?v=G2ck022lH-E

enjoy!

130,3 kgs:(. Het is al eventjes dat ik boven de 130 ben geweest, en het zal niet lang duren denk ik. Het enige wat ik lately gedaan heb is eten als een varken en gewoon gelift. Back to cardio and training seriously, ook conditioning. Bedoeling is om tegen november in shape te zijn en tegen dan maybe te competen aan 85kgs.

Wat eet je zoal op een dag?

Terug
Naar boven