Fitness Seller

Gaan trainen in Brazilie!!!

Hier loop ik dan door de favelas. Ik word in mijn hemd enzo een beetje aangestaard, maar bon, ik ondervind er geen last van. Ik ben uit de favela, en een kwartier later stopt er een autowrak met getinte ruiten die langzaam de ruiten naar beneden laat rollen. Een gastje houdt een pistool gericht naar mij en roept iets. Ik besluit van gewoon door te lopen. Achja, doodgeschoten worden is nog steeds beter dan door een ex vriendje neergestoken te worden. Kan ik in Belgie ook. De dudes roepen nog enkele dingen en besluiten met gierende banden weg te rijden. Waarschijnlijk kids die iemand bang wilden maken. Ik wandel verder naar de gym, om te zien dat de gate open is... dikke fail

Dafuq?

Was de gate op het einde niet dicht? Want open,dan is het toch geen fail? Verder wel net verhaal,je moet het maar meemaken!:D

Curitiba heeft weinig toeristen behalve sommige Brazilianen die familie enzo bezoeken...

Luxe is er wel in Brazilie, en Curitiba is één van de rijkere steden met een hoog opleidingsniveau. Heb weinig gemerkt van onveiligheid.

Ik krijg wat het de indruk dat het onveiligheidsgevoel in Curitiba overhyped is. Alle restaurants hebben bewakers, alle huizen wel een gevaarlijke hond, een poort en omheiningen met elektriciteit en razorwire, in iedere club heb je bewakers, best veel politie op baan etc... het is ook een beetje een statussymbool om je huis te pimpen tot dat het eruit ziet als een zwaar bewaakt fort. Opdat alles zowat bewaakt wordt, en de politie hardhandig aantreed is er bijna geen onveiligheid. In de vroege uurtjes is het net zoals overal het gevaarlijkst (tussen 5 en 7 uur) omdat al het paupervolk dan nog op baan is, alhoewel ik er nooit last van heb gehad.

In de gym is er een poort met pinnen, helemaal rondom, en voor naar het appartement en de gym te gaan is er nog een dikke metalen poort met heel dikke pinnen. En trouwens, waarom zouden dudes willen inbreken in een ****ing mma gym.... valt niks te stelen en er wonen permanent pro fighters... only trouble for nothing if you ask me.

Haha inderdaad, is echt idiot als ze in een mma gym gaan inbreken, asking for trouble haha.

• Topic Starter Topic Starter
Was de gate op het einde niet dicht? Want open,dan is het toch geen fail? Verder wel net verhaal,je moet het maar meemaken!:D

nee de gate van de gym was open bij mijn terugkeer.... next time, I wait

travel update: in November ga ik naar Curitiba en met de holidays ga ik naar Juiz De Fora om te gaan chillen/ en om te gaan trainen met het BCT.

zoals eerder gezegd, minstens 3 maand, maybe permanent... hangt een beetje van af of ik daar goed betaald werk vind of niet...

aaight, hoop het voor je.

wow als je dan al gaat hoop ik wel dat je er een logje hier op de forum op na houd...zou ik iig wel vet vinden :)

Ben nu serieus bezig met dieten voor in shape te zijn te zijn voor als ik naar Brazilie vertrek. Ik denk en hoop te blijven tot eind maart, en hoop in februari misschien te kunnen vechten. Ik zal iedere dag een log bijhouden van wat ik doe, wat ik eet en hoe alles daar verloopt. Ook zal ik een proberen iedere week een youtube episode te maken. Ben nu nog druk bezig met het zoeken van sponsors voor mijn channel! Dus wie reclame van diens bedrijf wenst op onze channel laat maar iets weten :D!!!!

Laatst bewerkt:
Ben nu serieus bezig met dieten voor in shape te zijn te zijn voor als ik naar Brazilie vertrek. Ik denk en hoop te blijven tot eind maart, en hoop in februari misschien te kunnen vechten. Ik zal iedere dag een log bijhouden van wat ik doe, wat ik eet en hoe alles daar verloopt. Ook zal ik een proberen iedere week een youtube episode te maken. Ben nu nog druk bezig met het zoeken van sponsors voor mijn channel! Dus wie reclame van diens bedrijf wenst op onze channel laat maar iets weten :D!!!!

Kiiijjjk dat is goeie shit. Ben wel benieuwd naar je voedingsschema zou je die kn?unnen posten?

sweeeet

Jammer dat je geen elite lidmaatschap hebt er staan nl een heel hoop goede voedingsschema's in de elite forum sectie. Ander goed idee is het boek Burn The Fat Feed The Muscle. Ik geloof dat daar wel iedereen mee eens kan zijn :)

Ik heb zelf ook nog wat overtollige vetjes (niet teveel hoor) maar heb je al eens aan een fatburner gedacht? zoiets als xplc stacker 3 ofzo...

Ik heb zelf ook nog wat overtollige vetjes (niet teveel hoor) maar heb je al eens aan een fatburner gedacht? zoiets als xplc stacker 3 ofzo...

Veel fatburners zijn bullshit IMO, de laatste fatburner die ik heb gehad die goed werkte was de venom hyperdrive, en die hebben ze van de markt genomen omdat er iets in zat dat niet mocht, can't remember what, rimobant of sibutramine? Ik heb het gevoel gekregen sinds ephedrine verboden is geworden, dat er gewoon geen fatburners meer zijn die "echt werken". Clean eten en afwisselend vasten is voor mij de boodschap.

Vanaf morgen/straks begin ik met een aparte blog ivm mijn voorbereiding naar Brazilie.

Heb je wel gelijk in maar ik heb toch altijd het idee dat het naast een echte functie ook een placebo functie vervult omdat je door het gebruik van de stacker extra je best gaat doen om ook echt die extra pondjes vet kwijt te raken. We willen het zien op de weegschaal als confirmatie van de "stacker" werking. Ik sta trouwens uit te kijken naar jou blog, lijkt me iig wel zekers de moeite waard om het in de gaten te houden :)

Veel fatburners zijn bullshit IMO, de laatste fatburner die ik heb gehad die goed werkte was de venom hyperdrive, en die hebben ze van de markt genomen omdat er iets in zat dat niet mocht, can't remember what, rimobant of sibutramine? Ik heb het gevoel gekregen sinds ephedrine verboden is geworden, dat er gewoon geen fatburners meer zijn die "echt werken". Clean eten en afwisselend vasten is voor mij de boodschap.

Vanaf morgen/straks begin ik met een aparte blog ivm mijn voorbereiding naar Brazilie.

naiz man en meteen die link posten zodra je bent begonnen met die handel!:D

http://gxndxlf.tumblr.com/

hier zullen mijn avonturen van Brazilie ook gepost worden in het Engels, ben ik meer vertrouwd mee...

peace out!

Terug
Naar boven