Interview met Cristiano zal pas tegen de 15de januari af zijn... het zijn feestdagen voor iedereen en ik ben bezig zijn promo naar UFC Japan toe te verzorgen.... plus dat ik zelf zwaar in de cut ben, trainingskamp aan het volgen.
Cristiano dieet enkel als hij moet vechten. Anders eet hij bijna alles wat hij wil, gaande van fast food tot traditionele gerechten. Tijdens de cut worden veel carbs geschrapt en eet hij vooral voedsel dat rijk is aan eiwitten, vooral steak en kip met sla. Ook shakes natuurlijk. Cristiano is ook een Madison Ramos Team member, meer uitleg daarover later.
Het is niet moeilijk om relatief lean te blijven als je drie maal per dag traint, je moet al relatief veel vetzakkerij eten om dan bij te komen. Plus dat Cristiano ook een atleet is waar heel zijn leven rond sport draait.
---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 00:52 ----------
Er was een jongen die mij vroeg over PM hoe het kwam dat Shogun vroeger veel meer ripped was tegenover nu, en dat Wanderlei en heel het Chute Boxe team veel betere performance hadden dan nu.
Wel, ten eerste zijn alle dudes ouder geworden, maar Wand heeft nog steeds een veel betere conditie dan Shogun.
Iedereen die met Shogun traint zegt twee dingen. 1. Ongeloofelijke vechter... 2. Ongelofelijk luie vechter. Shogun doet liever niks en heeft mensen die hem omringen die hem toelaten om niks te doen.
Vroeger trainde het Chute Boxe team met Madison Ramos, een fitnesscoach en ex bodybuilder. Monster van een dude. Hij heeft een mix van powertrainen, powerliften en functioneel trainen (geen crossfit, want crossfit is zoals iedereen weet, mad lame).
Madison is probably een van de hardste dudes in de game, die het meeste van iedereen vraagt. Shogun trainde vroeger met hem maar hield niet van de intensieve training en ging zijn eigen weg op. Met het resultaat van nu. Cristiano traint twee maal per week met Madison, evenals Ariel Machado en andere van CM System en andere gyms.