Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
BF geen idee is beetje moeilijk te schatten vanaf deze foto's vooral door belichting en scherpte kan dit vertekend worden. Zou zeggen rond de 12 a 13% maar kan ook richting de 11% gaan. Abs zie ik niet.
BF geen idee is beetje moeilijk te schatten vanaf deze foto's vooral door belichting en scherpte kan dit vertekend worden. Zou zeggen rond de 12 a 13% maar kan ook richting de 11% gaan. Abs zie ik niet.
als ik mn vel beetje naar beneden trek dan heb ik abs, ik heb nog een foto ervan, meeste vet (zit wat op borst en zijkant buik) Meest vet zit dus op borst en zijkant buik en wat bij mn schouders train nu 18 maanden
---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 16:39 ----------
Vel naar beneden trekken, wait what? Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Maar zover ik hier kan zien schat ik het inderdaad iets lager dan 12% eerder rond de 10% maar foto's zijn verre van duidelijk. Dus het kan prima zijn dat het een vertekend beeld geeft.
Vel naar beneden trekken, wait what? Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Maar zover ik hier kan zien schat ik het inderdaad iets lager dan 12% eerder rond de 10% maar foto's zijn verre van duidelijk. Dus het kan prima zijn dat het een vertekend beeld geeft.
Jah heb je gelijk in man, ik juice niet , voeding is altijd moeilijk voor me maar het gaat nu bestaan uit veel brinta/whey en tonijn en kipfilet etc
Mn armen meten 34 cm, weet niet of ik het goed heb gemeten maar denk wel dat ik goed zit, hier zie ik soms dat mensen hoger meten en mijn mind is er blown van, in mijn gym krijg ik complimenten over mijn armen, heb ik toch geluk met mijn genen