AndroidHealthClinic

Gaining muscle (cleanbulk)

Ziet er goed uit hoor, zeer netjes!

BF geen idee is beetje moeilijk te schatten vanaf deze foto's vooral door belichting en scherpte kan dit vertekend worden. Zou zeggen rond de 12 a 13% maar kan ook richting de 11% gaan. Abs zie ik niet.

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit hoor, zeer netjes!

BF geen idee is beetje moeilijk te schatten vanaf deze foto's vooral door belichting en scherpte kan dit vertekend worden. Zou zeggen rond de 12 a 13% maar kan ook richting de 11% gaan. Abs zie ik niet.
als ik mn vel beetje naar beneden trek dan heb ik abs, ik heb nog een foto ervan, meeste vet (zit wat op borst en zijkant buik)
Meest vet zit dus op borst en zijkant buik en wat bij mn schouders train nu 18 maanden

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 16:39 ----------

2j49i7d.jpg

Laatst bewerkt:
Vel naar beneden trekken, wait what? Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Maar zover ik hier kan zien schat ik het inderdaad iets lager dan 12% eerder rond de 10% maar foto's zijn verre van duidelijk. Dus het kan prima zijn dat het een vertekend beeld geeft.

Vel naar beneden trekken, wait what? Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Maar zover ik hier kan zien schat ik het inderdaad iets lager dan 12% eerder rond de 10% maar foto's zijn verre van duidelijk. Dus het kan prima zijn dat het een vertekend beeld geeft.
Jah klopt, maar als ik het dus wat naar beneden trek zie je ze wel, wou even weten hoe mijn abs eruit zagen of ze recht waren of niet

Front ziet er goed uit kerel, goede progressie geboekt. Wat meten je armen? Rug is moeilijk te beoordelen door de foto.

Maar als ik het goed begrijp juice je nu nog niet?

Prima body overigens, lekker doorgaan zo. nette Benchpress ook. Alleen die voeding moet echt scherper man ;)

Maar als ik het goed begrijp juice je nu nog niet?

Prima body overigens, lekker doorgaan zo. nette Benchpress ook. Alleen die voeding moet echt scherper man ;)
Jah heb je gelijk in man, ik juice niet , voeding is altijd moeilijk voor me maar het gaat nu bestaan uit veel brinta/whey en tonijn en kipfilet etc ;)

Mn armen meten 34 cm, weet niet of ik het goed heb gemeten maar denk wel dat ik goed zit, hier zie ik soms dat mensen hoger meten en mijn mind is er blown van, in mijn gym krijg ik complimenten over mijn armen, heb ik toch geluk met mijn genen

voeding vandaag
50g brinta +scoop whey
50g brinta +scoop whey
50g brinta +scoop whey
100gram rijst+tonijn (olie)
10 kippenvleugels
tonijn in blik
1 banaan
3 mueslirepen
2 pakken kip sate

straks 150g kipfilet
4eieren
scoop whey
4 eetlepels olijfolie

kan morgen een voedingsschema maken dat post ik, het zal veel bestaan uit brinta omdat het makkelijk weg kan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
w7ka5e.jpg

Update rug

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 22:21 ----------

dat dere acne feelsbadman pff

Terug
Naar boven