XXL Nutrition

Gaining muscle (cleanbulk)

Je kip met brood is om 21 en daartussen eet je alleen wat na trainen is?

Dat is niet erg veel.

• Topic Starter Topic Starter
Je kip met brood is om 21 en daartussen eet je alleen wat na trainen is?

Dat is niet erg veel.

Trainen
2 lepels honing, handvol pinda's, scoop whey.

Als ik gelijk thuis ben :
100gram rijst
1 blik tonijn

1 uur later 3 eieren + 3 sneeen brood

1/2 uur later 250gram kipfilet + 2 sneeen brood kan ook eetlepels olijfolie bij ;)

Voor slapen 500 gram kwark + halve scoop whey.

Eet dus constant bijna :p

Je traint na ontbijt toch?

Wat eet je voor het trainen, enkel alleen de brinta met whey toch?

Je traint na ontbijt toch?

Wat eet je voor het trainen, enkel alleen de brinta met whey toch?

en 2 eetlepels honing + paar eetlepels pindakaas, nu met school is het echt raar bro, hoe ik ga ik daar eetlepels honing etc eten dan alsnog heb ik ****ing honger :( ik eet ervoor ook veel, dit eet ik minimum, voor trainen kan ik ook paar brood+ kipfilet, pindakaas etc gegeten hebben :) maar probeer het minimum alvast binnen te hebben om niet onder de 3500 te komen.

Gaat nice hier, ook nog wat creatine besteld :) mis voel ik er wat van. Alleen wat last van arm= elleboog

Last = deloaden

En wat is nice, we want facts!

Trainingen gaan lekker, eten gaat top en veel mensen met wie ik soms samentrain zeggen dat ik echt buff ben geworden :P

ik doe momenteel
- Biceps+rug
- schouders+traps+abs
-benen + kuiten
-borst+triceps

gaat nice, had ook een gesprek met een trainingsmaat over aas, hij zei dat ik als 1e cycle een cutcycle moet nemen, dat ik spiermassa en vet tegelijk kan verliezen als ik een goed schema heb.

Facts!

Bw/Bf/sq/dl/bp daar doelde ik eigenlijk op. En waarvoor 1ste cycle een cut cycle, wat is de logica daarvan. Pak gewoon als eerste cycle een bulk. Zoveel ****ing mogelijk massa is het doel.

Hij zei dat ik na bulk dus weer cut dan ik nogal wat inlever, maar maak me nog niet druk heb nog een jaar.

bp, dl,sq doe ik allemaal andere weet ik niet :P

bench, deadlift,squiat,pullups triceps dips zitten erin

Hij zei dat ik na bulk dus weer cut dan ik nogal wat inlever, maar maak me nog niet druk heb nog een jaar.

bp, dl,sq doe ik allemaal andere weet ik niet :P

bench, deadlift,squiat,pullups triceps dips zitten erin

Ja hehe, je moet ook niet na een bulk cycle meteen gaan cutten. Zou je eens nog meer inlezen als je dat nog niet bent tegen gekomen.

Na een bulk cycle, clean bulken en 3 a 4 maanden na de kuur gewoon een normale cut met evt ECA erbij doen.

En wat dl/sq/bp als ik vragen mag?

Ja hehe, je moet ook niet na een bulk cycle meteen gaan cutten. Zou je eens nog meer inlezen als je dat nog niet bent tegen gekomen.

Na een bulk cycle, clean bulken en 3 a 4 maanden na de kuur gewoon een normale cut met evt ECA erbij doen.

En wat dl/sq/bp als ik vragen mag?
Dat van cutten na kuur weet ik al brah ;)

squat 6x110
benchpress 8x90kg
deadlift 5x140

maar ik ga niet echt voor kracht, wil wel over een jaar 140 squaten 100 kg benchen en 160 deadliften, als ik maar groeie. Boeie kracht

---------- Post toegevoegd Sun 28 Aug 2011 om 21:25 ----------

maar weet niet of ik clen moet nemen of eca, sommige zeggen dat eca irritanter is qua sides

Nice stats!

Ik ga nu echt niet meer kracht broer, het valt mij op dat ik met 8-10 reps echt mn spieren meer kan stimuleren, ik bench nu momenteel al 6 maanden in een jaar verwacht ik dat het wel goed komt, om de 3 maanden post ik foto's

1. 500 ml melk (halfvolle)
1 scoop whey
2 visolie tabs
2 lepels honing
Kcal 450 Eiwit 42 KH 23 VET 9

2. 2 banaan
3 sneeen brood + pindakaas
Kcal 548 Eiwit 12 KH 105 VET 4

3.
100gram rijst
100gram kipfilet

kcal 508 Eiwit 44 gram KH'S 74,9 Vet 4,1

4. 1 scoop whey
50 ml olijfolie
Kcal 523 Eiwit 22,0 gr Koolhydraten 2,5 gr Vet 60

5. 100 gram rijst
1 blik tonijn (olie)
250 g broccoli

Kcal 555 Eiwit 45 Koolhydraten 82 Vet 1.1

6. 3 gekookte eieren
3 ei- wit
3 sneeen bruin brood.
KCAL 511 EIWIT 51 KH'S 45 VET 19

7. 500 gram kwark
halve scoop whey

Kcal 456 EIWIT 65 KH'S 15 VET

Totaal 3551
Eiwit 281
KH 350
VET 98

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 18:18 ----------

Heb nieuwe schema moeten maken omdat ik niet tegen vorige voeding kon. Wat vinden jullie?

50ml olijfolie is behoorlijk wat, knap als je dat weg krijgt en je maag het leuk vind. Voor de rest ziet het er nice uit.

Thx bro volgend maand of deze maand koop ik ook een potje melanotan en hou dan ook een log bij, hopelijk kan ik lang mee met eentjes 80 euro is nogal prijzig

:roflol: Als je dat al prijzig vind, wacht maar totdat je begint met kuren :trollface:

:roflol: heb je gelijk in

Meh, je kan een prima kuur(incl nakuur) krijgen voor +/- 150.

Terug
Naar boven