Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen ik gingen rekenen kwam ik op 300 uit.Meh, je kan een prima kuur(incl nakuur) krijgen voor +/- 150.
HCG is voor jouw nutteloos. Het enige wat het doet is je ballen groter laten lijken, na de kuur groeien die vanzelf wel weer terug.jah klopt + neem hcg erbij, alleen duur voor een kleurtje bedoel ik bro's een kuur krijg je 2x zoveel massa voor dat heb ik het wel over![]()
Toen ik gingen rekenen kwam ik op 300 uit.
2x test + winny + nolva. Maar prijzen mogen niet besproken worden, had het van een internetsite dat zal wel schelen denk ik. Zal eens voor de gein even wat mensen vragen, ben wel benieuwd.
HCG is voor jouw nutteloos. Het enige wat het doet is je ballen groter laten lijken, na de kuur groeien die vanzelf wel weer terug.
rond 150 broKwam wat onderzoeken tegen betreft HCG dat het meevalt bij de 'lichte' kuurtjes.nah soms groeien ze niet terug en als ik sneller daardoor herstel why not.
300 eurorond 150 bro

Volgende keer proberen danMisschien je schouders even apart opwarmen voordat je begint? Ik heb ook schouderproblemen en die helpt goed voor mij.

niet erg clean lijkt me )snap wat je bedoeld bro, even met licht gewicht db shoulder press , side raise etc opwarmen en dan benchenGewoon met een gewichtje van 4kg ofso, ik doe het net zoals Branch Warren het doet in ze vids, moet je maar ff opzoeken.
Nee, ik word depressief van cardio, update pics komen in januari en dan ga ik cutten met clenGaat goed dus, cardio je er ook nog naast?
*Update pics?*

Hoezo depri van cardio?
Nice dat cutten ben benieuwd, hoeveel bf sta je nu dan?