XXL Nutrition

Gaining muscle (cleanbulk)

• Topic Starter Topic Starter
jah klopt + neem hcg erbij, alleen duur voor een kleurtje bedoel ik bro's een kuur krijg je 2x zoveel massa voor dat heb ik het wel over :P

Meh, je kan een prima kuur(incl nakuur) krijgen voor +/- 150.
Toen ik gingen rekenen kwam ik op 300 uit.
2x test + winny + nolva. Maar prijzen mogen niet besproken worden, had het van een internetsite dat zal wel schelen denk ik. Zal eens voor de gein even wat mensen vragen, ben wel benieuwd.

jah klopt + neem hcg erbij, alleen duur voor een kleurtje bedoel ik bro's een kuur krijg je 2x zoveel massa voor dat heb ik het wel over :P
HCG is voor jouw nutteloos. Het enige wat het doet is je ballen groter laten lijken, na de kuur groeien die vanzelf wel weer terug.

Toen ik gingen rekenen kwam ik op 300 uit.
2x test + winny + nolva. Maar prijzen mogen niet besproken worden, had het van een internetsite dat zal wel schelen denk ik. Zal eens voor de gein even wat mensen vragen, ben wel benieuwd.

HCG is voor jouw nutteloos. Het enige wat het doet is je ballen groter laten lijken, na de kuur groeien die vanzelf wel weer terug.

nah soms groeien ze niet terug en als ik sneller daardoor herstel why not.

300 euro :roflol: rond 150 bro

300? Goude test?:roflol:

nah soms groeien ze niet terug en als ik sneller daardoor herstel why not.

300 euro :roflol: rond 150 bro
Kwam wat onderzoeken tegen betreft HCG dat het meevalt bij de 'lichte' kuurtjes.

300 fout gerekend inderdaad, kom nu uit op 4x40 = 160 euro. t*ring goedkoop eigenlijk, net besteld.

:trollface:

Morgen Borst+ triceps dan post ik wel even, ik ga wel btw strict en heel langzaam met oefeningen ;)

Heb ook leangaines van b&f omdat ik vaak een maaltijd oversla, kan dit me ermee helpen.

Even een vraag jongens,

Elke keer als ik mijn borst train krijg ik last van mijn schouders rond de 2-3 e set, ik voer alles langzaam en strict uit en heb meerdere vid's bekeken hoe je proper benched etc en ik doe het 100% goed, bij wat zwaardere gewichten begint het terwijl ik het even strict en langzaam doe.
Zwakke schouders? Train schouders ook goed mogelijk, door dit kan ik geen pr's breken :(

Misschien je schouders even apart opwarmen voordat je begint? Ik heb ook schouderproblemen en die helpt goed voor mij.

Gewoon met een gewichtje van 4kg ofso, ik doe het net zoals Branch Warren het doet in ze vids, moet je maar ff opzoeken.

Voeding vandaag

- 500 ml melk
- 3 scoops leangain
- 2 bananen
- 2 eieren + 1 snee bruin brood
- 1 toeast (kon ontbijt niks eten en dit kon er wel in ) :(
- - 1 snee brood + smeerkaas (:( niet erg clean lijkt me )

straks
3 borden koeskoes
2 pangafilets+ salade+ 2 sneeen brood
250g melk
3 eetelepels olijfolie
500g kwark + scoop whey
3 eetlepels pindakaas

Rond 3300-3500 kcal hopelijk!

---------- Post toegevoegd Sun 11 Sep 2011 om 17:06 ----------

Gewoon met een gewichtje van 4kg ofso, ik doe het net zoals Branch Warren het doet in ze vids, moet je maar ff opzoeken.
snap wat je bedoeld bro, even met licht gewicht db shoulder press , side raise etc opwarmen en dan benchen

Hoezo kon je ontbijt niets eten? kater?

Misselijk, weet ook niet waarom pff kokhals steeds als er wat in gaat

---------- Post toegevoegd Sun 11 Sep 2011 om 17:12 ----------

En als ik aas gebruik ga ik het gewoon hier bijhouden, ik kan er niet tegen als mensen over zulke dingen liegen.
Niemand kent mij hier in reallife dus ik kan gewoon zeggen of ik aas gebruik of niet, kijk als je nou een personal coach bent of je hebt sponsers dan kan ik het begrijpen.

Komt raar aan tegen de naturels, jij traint misschien harder en rust en eet misschien meer maar hij gained meer spiermassa en zegt dat hij natty is dan ga je denken :'' heb ik nou ****ed op genetic''

Update : Bench is nu 5x90 kg :d kon 2 weken geleden maar 80 kg 5x.

Voeding

500 ml melk
2banaan

500 ml melk
3 mueslirepen

150gram rijst
tonijn in blik olie

150gram rijst
tonijn in blik olie

150g kipfilet
2 sneeen brood

avondeten

3 gekookte eieren
4 eetelepels olijfolie

3500-4000 kcal

Ga denk ik wel melk weghalen, krijg weer wat acne eerdoor en zal het vervangen door kipfilet beleg met brood.

Gaat goed dus, cardio je er ook nog naast?

*Update pics?*

maandag rust
dinsdag borst+triceps
woensdag schouder+traps
do rust
vrijdag biceps+rug
za borst +triceps
zondag benen+traps+kuiten

---------- Post toegevoegd Sat 15 Oct 2011 om 10:01 ----------

Gaat goed dus, cardio je er ook nog naast?

*Update pics?*
Nee, ik word depressief van cardio, update pics komen in januari en dan ga ik cutten met clen ;)

Hoezo depri van cardio?:p

Nice dat cutten ben benieuwd, hoeveel bf sta je nu dan?

Nieuwe update : fotos zijn wel niet goed genomen komt door mn broertje

e9xjrs.jpg

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 16:34 ----------

rbkzcy.jpg

Terug
Naar boven