Newbje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maandag 6 oktober, upperbody
Bench press
10*30kg
10*40kg
8*42.5kg
8*45kg
8*47.5kg
7*50kg laatste rep lukte niet meer.
Lat pull down (breed)
weet nietmeer wat voor gewichten, iig 4 sets met iets van 8 tot 12 herhalingen
Militairy press
8*25kg
8*27.5kg
8*27.5kg
8*27.5kg
Latt pull down (small)
idem voor de breede.
Incline bicep curl
wat setjes 12 kg
en een setje met 14 kg
Dips
8*BW
8*BW
Side raise
10*8kg
10*8kg
Seated row
geen idee wat voor gewichten, gewoon dat ding er in geramd ergens.
3 sets
triceps push down (touw)
2 sets, 8 herh.
potverdomme, ik ben ziek. Had niet moeten gaan trainen denk ik want ik voel me nu nog k*tter. De training ging ook best wel k*t, maar er was een lekkere chik dus ik ging wel door (vandaar die curls)

haha superdude!
Toch netjes dat je bent gaan trainen ondanks dat je ziek was.![]()

dankje!
Gaat inderdaad goed voor je leeftijd! Trouwens 7x50 is echt niet slecht, misschien moet je eens wat lager in je herhalingen gaan zitten en 1-3x60 proberen of een tijdje rippetoe/bill starr zijn goed om wat kilo's op je compounds te zetten!

tsja nette bench, maar je moet je maten leren trainen, ze moeten niet denken dat jij alleen lol maakt in een Gym![]()
dankje, er was een chickie dus ja dan pak je sowieso 10kg meer dan normaal hetsja nette bench, maar je moet je maten leren trainen, ze moeten niet denken dat jij alleen lol maakt in een Gym![]()
ja ik weet t, je hebt gelijk man.Sterker nog, je moet je helemaal niks aan trekken van je maten in de gym. Laat ieder maar zijn eigen ding doen.
Je aan je schema houden is van groot belang als je progressie wilt maken.
dankje, er was een chickie dus ja dan pak je sowieso 10kg meer dan normaal he![]()

Ja, want met een beetje geluk heb je een goed zicht op haar borsten als ze de bar van je af moet halen![]()

terugleggen in de nek is heel erg wennen bij nekstoten
maar als je er eenmaal aangewend ben merk je der neit meer veel van
toch mooie gewichten voor de 1ste keer![]()