Fitness Seller

GNRR's NOVICE STRENGHT

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Eerst Squatten
Dan benchen (aflossen van hamstrings en erector spinae die je bij het squatten gebruikte)
en dan pas Deadliften, dan zitten je hamstrings en rug weer wat frisser

• Topic Starter Topic Starter
normaal gesproken squat ik eerst
maar had vandaag zin om te beginnen met deadliften en een pr te pakken.

haha hoe kan een gym nu maar 100kg aan gewichten hebben! :gay:

mijn homegym heeft al bijna het dubbele...

Oja goede DL hoor, maar let er wel op dat je ook de uitvoering/techniek goed doet.
Je moet het gewicht wel onder controle hebben.

Dan anders eerst maar een paar x 90 deadliften voordat je verder komt.
Geloof mij ik ben zelf ook ernstig door mijn rug gegaan met Deadliften van 80kg (ná maandje trainen ofzo ;) )
En mijn onderrug voelde nét alsof er spijker in geboord was. Niet prettig dus.

Dankje:D

haha hoe kan een gym nu maar 100kg aan gewichten hebben! :gay:

mijn homegym heeft al bijna het dubbele...

Oja goede DL hoor, maar let er wel op dat je ook de uitvoering/techniek goed doet.
Je moet het gewicht wel onder controle hebben.

Dan anders eerst maar een paar x 90 deadliften voordat je verder komt.
Geloof mij ik ben zelf ook ernstig door mijn rug gegaan met Deadliften van 80kg (ná maandje trainen ofzo ;) )
En mijn onderrug voelde nét alsof er spijker in geboord was. Niet prettig dus.

Ja het is ook een hardstikke bejaardengym. Vanochtend stond ik daar 100 kg te deadliften tussen alle oudjes, ze stonden echt zo te kijken van:eek: Wil je jezelf dood ofzo? ze waren zelf aan het bw lungen en dat soort dingen.
Maar ja natuurlijk zal ik me gewoon aan de 5 herhalingen houden, maar wilde gewoon eens kijken hoever ik kwam.
Wel jammer dat ze maar zo weinig schijven hebben want het is ongeveer om de hoek dus voor mij heel fijn als ik daar zou kunnen blijven.
Weet er iemand toevallig een goede gym in utrecht? All-in is een goeie maar helaas te ver voor mij. Advies is altijd welkom.

mooie stats

misschien eens over spreken met de gym-owner ?
(goede investering misschien voor zijn gym...)

ja ze hadden ook 1000 euro over voor een fancy breedbeeld hd scherm dus misschien ook wel 50 euro voor 2*20 kg schijven. Kan ik al een heeeel eind verder mee, ik zal eens kijken wat ik kan regelen...

Wat moet een gym nou met een Fancy Breedbeeld HD Scherm... Koop dat wat equipment ;)

Doelen voor eind 2008

Squat: 100
Dl: 125
Bp: 70/75

BW: 70/75 kg.

JETZT

Squat: 84
Dl: 100
BP: 57

BW: 67.6 KG

Laatst bewerkt:
Je kan evt een deal maken dat je de kosten deelt....

feit ik zou hier niet in investeren.

meebetalen ga ik zeker niet doen, ik betaal al 30 euro per maand ofzo (mn ouders dan he)

als je daarvoor naar een andere gym moet gaan...

succes met je log ik begin volgende week ook weer met trainen, miss ook even een logje aanmaken ;)

ik heb helaas al een week niet kunnen trainen wegens omstandigheden.
ik hoop dat het er morgen of vrijdag weer van komt.
En over 2 weken ga ik op vakantie voor iig een maand, maar waaschijnlijk ben ik een stuk langer weg. Dus dat is best jammer dat ik zo lang niet kan trainen.
Maargoed, na de zomervakantie zal ik trainen, eten en rusten als nooit te voren.

ik heb helaas al een week niet kunnen trainen wegens omstandigheden.
ik hoop dat het er morgen of vrijdag weer van komt.
En over 2 weken ga ik op vakantie voor iig een maand, maar waaschijnlijk ben ik een stuk langer weg. Dus dat is best jammer dat ik zo lang niet kan trainen.
Maargoed, na de zomervakantie zal ik trainen, eten en rusten als nooit te voren.

Wat zijn die omstandigheden als ik vragen mag :)

30 euro voor een sportschool is ook niet zo heel veel, normaal gesproken betaal je 45-60 euro voor 5dagen-oneindig, en dat zijn dan de enige mogelijkheden :P
Maar gun die sportschool geen cent :P doe anders met andere mensen klagen dat er te weinig gewicht is, maakt niet uit of ze ze wel of niet gebruiken ;) misschien luisteren ze dan wel :D

2weken off <Oeieieoi vlieg er maar stevig in!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven