Fitness Seller

GNRR's NOVICE STRENGHT

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
pfffffff ik heb nou al meer dan 2 weken niet getraind.
motivatie volledig kwijt. Ik eet slecht en ik doe (te) veel cardio. Ik ben namelijk fanatiek aan het mountainbiken en ik heb het ook druk met cricket gehad (wel landskampioen geworden van de onder18 topjeugd). Mooie touren door het land aan het maken met vrienden heeft mijn aandacht gevangen. Gisteren nog naar alkmaar (104 km).
(Ik ben gister trouwens wel op mn bek gegaan dus mn benen en gezicht liggen open:D, was gewoon een stomme fout van me, ik moest in 1 keer stoppen uit instinct reactie omdat er een auto boven op me wilde knallen, maar ik drukte dus ook mn voorrem in:o en ik zat vast met die klickschoenen dus mn fiets kwam ook nog op me nadat ik over de kop vloog.:p)
Nouja ik zit inmiddels op de 65 kg waar ik eerst de 68 aantikte. Ik ga zondag een maand naar canada, daarna zal ik de draad weer volledig oppakken, ik vrees dat ik weer helemaal terug bij af zal zijn. Hoop dat het spiergeheugen mij een beetje zal bijstaan.
Zal na canada wel wat foto's schieten, hoop dan een beetje een leuke progressie te zien tegen het einde van 2008.
Iedereen een fijne vakantie en tot over een aantal weken.

Zo ik ben weer terug van hamburger country. Ben nu 67 kg, vast wel iets dikker geworden en wat spiermassa verloren.
6 weken niet trainen hakt er toch wel in. Vanaf morgen ga ik er weer volop tegen aan. Ik denk dat ik gewoon weer begin met rippetoe. In prencipe heb ik tijd om 4 keer per week te trainen, dus misschien zou een ub/lb schematje ook kunnen? Of kan ik beter gewoon weer even starten met rippetoe tot dat ik daarmee geen progressie meer mee maak. Op iets van 70% beginnen en elke training 2.5kg er bij gooien.
Hoop dat ik aan het einde van dit jaar de 70+ bereik en ook wat deftige krachtstats neerzet. Ik heb er in iedergeval weer zin in. Flink eten en trainen. En ook aan rust zal ik niet te kort komen in m'n vakantie.
Ik zal morgen mijn training posten.

Week 1, dag 1, workout A

Squat: 3*5*50
BP: 3*5*35
DL: 1*5*60
Dip: 2*8*BW

Na 6 weken niet trainen weer op 70% begonnen. Vanaf nu elke training 2.5 verhogen. Heb er weer zin in.

Laatst bewerkt:
Week 1, dag 2, Workout B

Squat: 3*5*52.5
MP: 3*5*20
Bor: 3*5*35
Chin: 5*BW, 4*BW

Ook bij Workout B op 70%, elke training 2.5 kg dr bij. Chins waren zwaar.

Ben eigenlijk opnieuw rippetoe begonnen, ben nu ook van plan echt aan mn grip te gaan werken. Heb de trainer 45 kg captain of crush gripper gekocht.
Hebben jullie verder nog tips om mijn grip te verbeteren? Zat te denken aan static holds ofzo toe te voegen. En voor de onderarmen (reverse) wrist curls.
Nu ga ik zwemmen, adios.

mooi getraind!

Week 1, dag 3, Workout A

Squat: 3*5*55
BP: 3*5*37.5
DL: 5*65
Dip: 2*8*BW

en ook nog wat gecurled omdat ik daar zin in had.

Mooie training.

inderdaad lekker geknalt!

nouja lekker... tis gewoon opbouwen van mn lange tijd niks doen. Hoop
binnenkort weer op mn oude niveau te trainen: 3*5*70kg squat, 3*5*47.5kg bench, 5*90 kg deadlift, en verder natuurlijk.

Je verliest per jaar 15% van je kracht als je niks doet, dus je hoeft niet meer dan 5Kg onder je normale gewicht te gaan. :D

knal ze!

Denk dat als die 15 procent klopt dat dat met een optimaal voedingsschema is...

Veel succes met heropbouwen!

keranos ik weet niet wat je loopt te lullen en waar je dat vandaan haalt maar daar klopt echt geen ene reetvinger van.
Ga jij bijvoorbeeld eens een paar weken in het ziekenhuis liggen.
En de eerste training die je doet kijken hoeveel je kan pakken.
Wat ze daar voor hebben uitgevonden is rustig opbouwen. Gelukkig bestaat er wel zoiets als spiergeheugen. Dus natuurlijk gaat het opbouwen sneller dan toen je begon. Maar geef me maar die bron van die 15%
GNRR

Week 2, dag 1, workout B

Squat: 3*5*57.5
MP: 3*5*22.5
Bor: 3*5*37.5
Chin: 2*6*BW

mooie training en ik hoop voor je dat je snel weer op je oude niveau zit ;)
daarna weer gaan knallen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven