Fitness Seller

Goed bovenlichaam, abs/buik blijft bloated. Waar gaat het mis!?

Bedoelde meaantje zijn achterlijke reactie, had jouw reactie per abuis ook geciteerd

hoe vaak train je buik en welke oefeningen?

Lijkt me sterk dat je echt rond de 5,5-7% gezeten hebt, zowel vanuit de foto's als vanuit je ervaringen. Ik weet uit eigen ervaring (en verhalen van anderen) dat je je dan echt niet fijn in je vel voelt als je enige tijd op zo'n percentage rondloopt. Persoonlijk had ik toentertijd de hele dag caffeine of suikerbronnen nodig om me fut/energie te geven of anders viel ik ergens halverwege de dag op een bank of stoel dood neer als een zombie.

Verder nja, denk ik dat je gewoon slechte abs-genetics hebt en dat daar niet zoveel aan te doen is... Heb hetzelfde probleem. Sta gedurende het hele jaar droog rond de 8/10% en heb minder zichtbare abs dan velen om me heen met een hoger vp. Train m'n core genoeg, houdt niet bijzonder veel vocht vast o.i.d en over m'n gehele lichaam sta ik vrij droog (met name armen) maar abs zijn simpelweg gewoon een minder gedefinieerde spiergroep bij me. Ik denk/vrees dat dat in ons geval gewoon puur genetics is.

Daarnaast denk ik niet dat het iets is om je zorgen over te maken hoor. Schijt aan die echte definitie, tuurlijk het is mooi als je het hebt, maar je fysiek ziet er nog steeds prima uit en uiteindelijk kijken (de meeste) mensen meer naar schouder/rug/chest omvang dan naar het feit of je mooie abs hebt #nohomo

lekker nutteloze discussie over 75 kg ken genoeg gasten die rond 75 wegen en die een prima fysiek hebben niet iedereen wil een 100 + beest worden.

wat lul je nou allemaal man zou jij 75kg willen zijn?

met mijn lengte hoef ik in zowel esthetisch als functioneel opzicht (combineer KT met hockey) ook niet meer dan 75 kg te zijn hoor, los van dat ik dat zelf er niet uit vind zien is het ook gewoon niet fijn om op hoog niveau te sporten met een echt extreem buff fysiek. Wellicht geldt dat voor andere sporten anders. Maar goed, ik was er niet van op de hoogte dat dit forum uitsluitend voor members is die graag zo veel mogelijk massa aan willen zetten en niet voor mensen die genoegen nemen met een bepaalde massa/gewichtsverhouding, my bad :p

wat lul je nou allemaal man

zou jij 75kg willen zijn?

Jeff seid bijvoorbeeld is 183cm en was een tijd geleden met een erg goed fysiek 84 kg.
Als iemand dus 175cm (of kleiner) is en een erg goed fysiek heeft kan hij best 75 kg wegen.

Zat mensen die het wel willen dus :)

Ter vergelijk:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als ik het goed heb, zijn zijn stats hier 1.77m / 74kg / 7%

jij weegt 40kg meer :eek:

Jeff seid bijvoorbeeld is 183cm en was een tijd geleden met een erg goed fysiek 84 kg.
Als iemand dus 175cm (of kleiner) is en een erg goed fysiek heeft kan hij best 75 kg wegen.

Zat mensen die het wel willen dus :)

dat is wel op 5% vet dan he :p

opzich als je klein ben is het wel prima om minder te wegen. Al zijn er ook mensen van onder de 180 die gewoon 100 wegen.

wat sheiko er over te melden heeft:

Optimal Heights and Weights

Height Weight
145+/-3cm 52kg
149+/-3cm 56kg
155+/-2.5cm60kg
160+/-2cm 67.5kg
164+/-2cm 75kg
168+/-2cm 82.5kg
171+/-2cm 90kg
174.5+/-2cm 100kg
177.5+/-2cm 110kg
186+/-6cm 110+kg
*Target weights should be at the top of a weight class

met mijn lengte hoef ik in zowel esthetisch als functioneel opzicht (combineer KT met hockey) ook niet meer dan 75 kg te zijn hoor, los van dat ik dat zelf er niet uit vind zien is het ook gewoon niet fijn om op hoog niveau te sporten met een echt extreem buff fysiek. Wellicht geldt dat voor andere sporten anders. Maar goed, ik was er niet van op de hoogte dat dit forum uitsluitend voor members is die graag zo veel mogelijk massa aan willen zetten en niet voor mensen die genoegen nemen met een bepaalde massa/gewichtsverhouding, my bad :p

Het pindakaas hoofd kun je gewoon negeren, hij is een van de bekende huis trollen die leeft op flaimbaits.

75 kg met jouw stats is erg netjes, vele bezoekers hier die zo'n fysiek nastreven.

jij weegt 40kg meer :eek:

dat is wel op 5% vet dan he :p

opzich als je klein ben is het wel prima om minder te wegen. Al zijn er ook mensen van onder de 180 die gewoon 100 wegen.

wat sheiko er over te melden heeft:

Optimal Heights and Weights

Height Weight
145+/-3cm 52kg
149+/-3cm 56kg
155+/-2.5cm60kg
160+/-2cm 67.5kg
164+/-2cm 75kg
168+/-2cm 82.5kg
171+/-2cm 90kg
174.5+/-2cm 100kg
177.5+/-2cm 110kg
186+/-6cm 110+kg
*Target weights should be at the top of a weight class

Jij stelt gewoon direct, zonder informatie: wie wilt er nou 75 kg wegen.
Degene die iets kleiner zijn dus en degene die heel droog staan.

Pham Vu is 166cm en weegt 75 kg.

http://www.simplyshredded.com/pham-vu.html

dus niet zo snel gaan zeuren ''wie wilt dat nou'' als je niet alle mogelijke scenario's hebt onderzocht.

je lijkt mn moeder wel zo.

he, hoe weet jij nou dat ik niet alle mogelijke secenario's heb onderzocht, dat heb ik helemaal niet letterlijk in mn post gezegd dat ik dit niet heb gedaan.

verder moet je het dus niet willen als je extreem klein ben (die gast die jij quote is 166cm) en/of niet extreem laag staat in vet%.

je lijkt mn moeder wel zo.

he, hoe weet jij nou dat ik niet alle mogelijke secenario's heb onderzocht, dat heb ik helemaal niet letterlijk in mn post gezegd dat ik dit niet heb gedaan.

verder moet je het dus niet willen als je extreem klein ben (die gast die jij quote is 166cm) en/of niet extreem laag staat in vet%.

Ga je dadelijk ook voor mijn neus water op tafel gooien of met melkpakken curlen?

Je zei ''wie wil nou 75 kg wegen?''.
Om dan het maar even op die kant te gooien: ben je echt zo dom dat je daar zelf geen antwoord op weet?

Ik vind het grappig hoe de posts van Hell me altijd zo'n zuur gevoel geven. Alsof iemand citroensap in m'n koffie schenkt, zeg maar.

Ga je dadelijk ook voor mijn neus water op tafel gooien of met melkpakken curlen?

Je zei ''wie wil nou 75 kg wegen?''.
Om dan het maar even op die kant te gooien: ben je echt zo dom dat je daar zelf geen antwoord op weet?

het is ook meer een provocerende opermkingen die je aan het denken moet zetten dan dat het nou een oprechte vraag was. Ik dacht dat je dat wel zou begrijpen maar blijkbaar moet ik alles spellen voor jou voordat je het begrijpt

maar OK je bent een vrouw, je hebt gelijk meis!! Helemaal gelijk

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Ik vind het grappig hoe de posts van Hell me altijd zo'n zuur gevoel geven. Alsof iemand citroensap in m'n koffie schenkt, zeg maar.

:roflol:

Terug
Naar boven