AndroidHealthClinic

Goheavyorgohome Log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Je bedoelt dat dat schijven wisselen zo'n gek*t is? Als er 10kilo schijven opzitten valt het toch wel mee qua grootte?

Ik bedoelde dat die dumbbell stang zo idioot groot is en een heel werk is om boven het hoofd te krijgen wat zorgt voor idioot veel blauwe plekken, maar heb nou wat verzonnen, had een reverse hyper platform gemaakt en als ik met me bankje ervoor gaat zitten, dan leg ik ze daarop en kan ik ze er zo vastpakken en afrollen/teruggooien

Afb019.jpg


En nu vind ik het wel weer mooi, 3 uur bezig geweest. Volgende keer nog wat pijp voor sleeves regelen en dan lassen.

Wat voor handvaten heb je het liefst Niels. Ik heb nog een pijp liggen van 29-30 mm geloof ik (dus zo'n beetje zoals de anti ecto). Die black mamba van mij heeft geloof ik 32mm zo uit mijn hoofd in ieder geval tikje dikker. Was ook weer pijp dat ik had kunnen ritselen uit oud ijzer van bedrijfje. Moet toch langs voor sleeves dus dan zou ik kunnen kijken als je dikkere handvaten wilt.

Nice, handvatten maakt mij niet echt zoveel uit, al vond ik die dikkere wel lekkerder dus als je dikkere kan krijgen mooi, zoniet, pech :D

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------

owja tweede steen net gewogen, kwam op 128 kg, ****ing weird aangezien hij een stuk groter is plus dat er nog 20kg lood in zit
 
Okee ik zal kijken voor je.
 
Niels doen ze in de gym moeilijk over magnesium ? ik heb van mezelf altijd zweethanden wat niet zo makkelijk is met grip.

Weet jij dan ook een shop in de buurt waar het te koop is :)
 
mag gewoon, fitness seller.nl

DL
8x70
8x70
5x120
5x120
3x160
2x200
5x230
5x230
2x230 stond niet helemaal lekker
5x230
- was op, de stang was bevroren :eek:

OLYSQ
10x70
8x120
8x120
8x120

PINGM
8x120
8x140
8x140
8x140

- gestopt wilde eigelijk nog reverse hypers en pulltrough doen, maar is niet meer te doen buiten, kwam net binnenlopen, zegt me ma, er zit wat in je haar, was het zweet in me haar bevroren :eek: misschien dat ik het vanavond wel ff afmaak
 
Pff, aardig zieke training hoor!
 
met nadruk op ziek, bij -4 zwetend aan het bevroren roestige staal trekken :p
 
Good train!

"kwam net binnenlopen, zegt me ma, er zit wat in je haar, was het zweet in me haar bevroren "

Whuuuut?! :roflol:
 
Good train!

"kwam net binnenlopen, zegt me ma, er zit wat in je haar, was het zweet in me haar bevroren "

Whuuuut?! :roflol:

haha ja, ik denk dat ik de komende weken me trainingen ga verdelen over de avond zodat ik niet 1/2 uur in de kou sta :rolleyes:
 
Vandaar nu ook vaak in de sportschool te vinden. ik weet het ik ben een pussy.
 
plus dat er bij ons geen goeie sportscholen in de buurt zijn :mad:
 
Kacheltje of zo'n terrasverwarmer ofzo iets geen optie?
 
haha, goed bezig Niels ! Ben benieuwd wat het je gaat brengen nu je meer reps gaat draaien op submaximaal gewicht. Iig altijd goed voor (het herstel van) je pezen/aanhechtingen.

Trainen in een bevroren schuurtje heb ik ook regelmatig gedaan... zwaar bout ! :D resecpte niels !
 
Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven