Fitness Seller

Gotta gain it all! Ash's log.

Bezoekers in dit topic

Ja hoor.


Geen dank.

1. ok.
2. hier vind ik iets van, maar ik denk niet dat het zinvol is om de discussie hierover te openen.
3. Nee. Ieders lichaam heeft een bepaalde voorkeursbalans. De een is quad dominant, de ander rugdominant, etc. Als je een langere tijd niet op een bepaalde manier een beweging hebt gemaakt, dan 'vergeet' je die als het ware. even heel kort door de bocht, maar zo werkt het neurologisch gezien. Een deadlift, squat en bench zijn dermate complexe bewegingen waarin je vrij snel bepaalde kleine foutjes maakt en zodoende weer in je oude vertrouwde natuurlijke houding belandt. over het algemeen geldt ook dat wanneer je altijd alleen lift en nooit feedback krijgt op je lifts, de foutjes er ook snel insluipen en je die zodoende ook opneemt in je bewegingen.
Praktijkvoorbeeldje: ondergetekende is erg rug dominant. Je wordt vrij bang als je mijn erectors en traps ziet ten opzichte van mijn glutes (helaas). Laatst tilde ik na een paar jaar niet gedeadlift te hebben weer eens een stang van de grond. Ja, ik trok 2x135kg, nee dat zag er niet mooi uit. 4 dagen last gehad van mijn erectors en voelde me alsof ik onder een tractor had gelegen.
Dus: het is als fietsen, want ja je komt vooruit, maar de techniek (al dan niet bestaand) is echt gewoon fucking lelijk.
4., 5. & 6. Oke, maar stop met roken.

Lol k
 
Training van vandaag. Duurde wat langer want er was een of andere pauper in z'n midlife crisis die nog even denkt alles te kunnen claimen.
Wilde 2x10kg pakken voor m'n rows bij de smith machine waar deze pauper bezig was met z'n incline bench. Zegt hij: ja ik ga deze nog gebruiken.. er lagen serieus 8 schijven van 10kg. Dus ik zo ja ik heb er maar 2 nodig, hij alsnog ja ik ga deze gebruiken.
Dusja ik zei zo ja ik heb ze ook nodig, dus ik pak er 2, want de gewichten zijn noch van jou noch van mij, dus je kunt geen gewichten gaan claimen plus je naam staat er ook niet op. Hij wilde de discussie aangaan dus werd een beetje pissig en pakte gwn 2x10kg schijven voor m'n rows. Hij had dus niet door dat ik die pakte.
Komt ie even later naar me toe terwijl ik aan het rowen ben, pakt die gwn m'n 10kg schijven tijdens dat ik mijn set aan het doen ben. :roflol: :roflol:
Dus ik liet die bar vallen en begon m'n temperament een beetje te verliezen en liep em achterna met wederom hetgeen wat ik hierboven zei. Ging hij pal voor me staan zonder wat te zeggen, denkend dat dit mij zou intimideren en scheet toen zelf zes kleuren. N.a.v. dat er voor mij nog een guy op z'n bek geslagen werd, werd ik weggestuurd door de werknemers.
Uiteindelijk bencht deze mongol met 6 schijven van 10kg ipv 3x20kg.
Wat een anti climax...


Ik ben nu ook 7,5 maand gestopt met roken en heb niet echt het idee dat dit een erg groot effect heeft gehad op m’n lifts en/of herstel
 
Wat een anti climax...


Ik ben nu ook 7,5 maand gestopt met roken en heb niet echt het idee dat dit een erg groot effect heeft gehad op m’n lifts en/of herstel

Heb lange tijd niet gerookt tijdens stronglifts toen der tijd. Merk niet veel verschil met toen en nu tbh.

Sorry man zal volgende keer mensen op hun bek slaan en mezelf in mn vinger snijden door gymverbod te krijgen.
 
Yo. Ff druk dit weekend dus weinig tijd voor DBB. Zaterdag getraind:

SQ
3x5x87,5kg

MP
3x5x52,5kg

DL
1x5x110kg (moest eigenlijk 105 doen maar shit voelde easy, ga nu ook gwn 10kg erbij doen tot plateau)

Pull-Ups
2x8xBW
1x6xBW
1x3xBW (L-sit om te proberen, best zwaar.)

Face Pulls
3x15x27kg

superset

Cable Rope Crunch

3x12x72kg

DB incline curl
3x12x8kg

Gister 77kg na alles gedumpt te hebben en net wakker te zijn. Mijn vriendin zegt dat ik weer hard aan het groeien ben, vind ik zelf ook dus gaat de goede kant op.
 
Goei lifts bedankt voor je filmpjes groet
 
Meid als je met mij komt liften mag je mij filmen. Ik kan niet filmen want geen muziek dan. Gr
Zo te zien zit je niet ver van me vandaan, dus dat kunnen we best doen.
Scheelt dat ik je niet hoef te filmen als het zelf kan zien.
 
Zo te zien zit je niet ver van me vandaan, dus dat kunnen we best doen.
Scheelt dat ik je niet hoef te filmen als het zelf kan zien.

Prima ik hoor t wel.

Training, een keer zonder debiel volk:

SQ
3x5x90kg

BP
5x5x65kg

Pendlay Row
5x5x67,5kg

Chest Dips
3x5x12,5kg

Superset

Calf Raises

2x12x65kg
1x10x65kg

Leaning Egyptian Cable Lateral Raise
2x8x11,5kg
1x5x11,5kg - Verhogen is kut met 2,3kg schijven extra.

Superset

Cable Hammer Curl

2x12x31,5kg
1x10x31,5kg

EDIT: Oja vergeten

Hanging Leg Raises
2x10xBW
1x8xBW
 
Squats gaan de goede kant op :thumb:
We spreken elkaar even na mijn vakantie voor een train sessie.
 
Halloo. Zit in de nachtdienst deze week en moet dus qua planning wat schuiven. Daarom training na mijn nachtdienst zojuist:

SQ
3x5x92,5kg - Zieke kramp in hamstring voor m'n sets, wel erg gefocust. 2de set, 4de rep was heavy en dacht de 5de niet te halen. Moest en zal em halen, was niet helemaal een clean rep (wel diepte, maar beetje voorover gegaan met rug). 3de set was weer prima. Merk sws dat de 2de set lastiger is dan de 1ste of 3de. Zit tussen de oren.

OHP
2x5x55kg
1x4x55kg + 2x push press - Jammer maarja zat eraan te komen. Ook beetje last van m'n schouder voorgaand.

DL
1x5x120kg - Voelt eindelijk weer uitdagend :roflol:. Merk dat de lift off zwaar is en de hinge net zo snel gaat als bij 60kg. Glutes ftw.

Pull-Ups
3x5xBW+5kg

Face Pulls
3x15x32kg

Incline Dumbell Curl
2x12x9kg
1x10x9kg

Superset

Rope Crunch

3x12x77kg
 
Jooee vandaag even een fun volume training op de planning. Beetje waar ik zin in heb wss en wat zo weinig mogelijk fatigue creëert zodat ik energie bespaar voor vanavond. Dit omdat ik vanavond flink hard ga feesten (half jaar geen feestje meer bezocht, gezondigd), zondag niet aan m'n kcal ga komen door zieke brakheid / spaceheid en ik maandag wss nog de vruchten pluk daarvan. Daarnaast schommel ik tussen 76,6kg en 78kg. Vervelend, dus neem aan dat ik gwn nog 76,6kg weeg, wat ik al een aantal weken ongv weeg. Ik schroef daarom kcal wat op, van 3000 naar 3200, just to be sure.
20200213_212932.jpg


2020-02-15 (2).png

Meals tijdens nachtdienst :roflol:

Suplementen die ik neem overigens:

Vit d3 2500iu sinds gister, creatine, omega 3 sinds gister, ZMA

Merk dat ik dieper slaap met ZMA en uitgeruster wakker wordt, als ik goed slaap uiteraard.
Effecten van D3 en Omega 3 moeten nog blijken.
 
Laatst bewerkt:
De training werd toch UB. Geen zin in legs.

Incline Bench
3x10x50kg

Rack Pulls net onder de knie
3x8x140kg

Incline Cable Fly
3x12x14kg

1 arm cable row
1x15x45kg
2x12x45kg

DB lateral raise
2x20x7kg
1x15x7kg

poaah pomp.

DB Overhead Extention
3x12x24kg

Zottman Curl
Op gevoel

Neck Curls/Extention
iets

Leek wel of ik aan de roids zat zo'n pomp gr lifetime natural

Wel leuk weer. Krijg een zieke pomp in m'n schouder door incline bench / cable fly. Lijk toch schouder dominant te zijn, logisch natuurlijk als je naar m'n OHP kijkt.
 
Netjes man, gaat de goeie kant op.

Thanks.


Hallo maar weer. Even een update na korte afwezigheid van dit geweldige forum met stabiele mensen gr.

Inmiddels van schema geswitched aangezien ik stronglifts gewoon vet kut vond op een gegeven moment en het mij niet de resultaten bracht die ik wilde. Daarnaast is er iets in m'n onderrug gebeurt tijdens ASOT dus onderrug wil niet echt meer tijdens zware squats. Ook RDL was niet helemaal fijn donderdag. Geswitched naar 3x FB op hypertrophy zoals ik eerdere posts al heb gepost. Krachtdoelen zal ik natuurlijk ook behalen op 8 reps, alleen wat minder snel. Maakt het wel effectiever en meer draagbaar ivm gewrichten die zeer doen bij slechte leverages voor zowel squat als bench.

Voel mij inmiddels weer herboren en mijn stemming is vandaag echt top. Geen idee of het door de vitamine d3 komt inmiddels, maar geloof van wel. Neem nu 5000iu per dag icm een maaltijd die vet bevat. Of omdat ik van schema geswitched ben :roflol:

Donderdag:

796.jpg


Barbell Romanian Deadlift

93.33

Set 1 : 70x10
Set 2 : 70x10
Set 3 : 70x10
528.jpg


Leg Press

160

Set 1 : 120x10
Set 2 : 120x10
Set 3 : 120x10
124.jpg


Dumbbell Incline Bench Press

26.66

Set 1 : 20x10
Set 2 : 20x10
Set 3 : 20x10
84.jpg


Cable Seated Row

69.33

Set 1 : 52x10
Set 2 : 52x10
Set 3 : 52x10
128.jpg


Dumbbell Lateral Raise

12

Set 1 : 9x10
Set 2 : 9x10
Set 3 : 9x10
44.jpg


Barbell Shrug

80

Set 1 : 60x10
Set 2 : 60x10
Set 3 : 60x10
3496.jpg


Cable Rope Face Pull

52.8

Set 1 : 36x14
Set 2 : 36x14
Set 3 : 36x14
1.png


Straight-Arm Pulldown

33.73

Set 1 : 23x14
Set 2 : 23x14
Set 3 : 23x14
448.jpg


DB Incline Curl

13.33

Set 1 : 10x10
Set 2 : 10x10
Set 3 : 10x10
892.jpg


Rope Overhead Extension

13.33

Set 1 : 10x10
Set 2 : 10x10
Set 3 : 10x10
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven