Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Nou moet je heel eerlijk zeggen dat ik niet veel kennis op gebied van training heb, denk dat @Camelus je hier beter antwoord op kan geven.
Gebaseerd idd op simpelweg progressive overload. Wel flink volume dus gewichten zullen wel stuk lager liggen straks om mee te starten?
Vraag me wel af waarom je al wil switchen tho als het schema wat je nu doet nog prima zijn werk doet?
Jouw benen zijn ook niet mis man!
Ja gewichten worden idd lager. Eerste week zal inderdaad even zien worden, wat ik kan of wat ik niet kan.
Ik wil massa gaan gainen, hypertrophy gebaseerde training meer voegt meer massa toe over het algemeen en ik heb geen powerlifting / kracht stats pronk amibities. Dus ik wil groter en sterker worden met 8-12 reps. Uiteraard zal ik ooit ook wel eens 5 reps gaan behalen, als het gewicht hoger wordt en ik de 8-12 reps niet haal. Dus dan kom je uiteindelijk toch wel weer een beetje op kracht uit, maar de hoofdzaak is massa. Uiteindelijk met meer massa, zal er ook meer krachtpotentie zijn.
Heb nu dus nog 11 SL trainingen en tbh vermoed ik dat ik niet zoveel kracht meer zal gainen. Mijn max stats waren toen der tijd 1x110kg squat, 1x85kg bench, 1x160kg deadlift, 5x60kg MP / 1x65kg MP, 5x20kg+BW Dips / Pull-Ups.
Mocht ik onverhoopt 5x100kg squatten en 5x85kg benchen einde deze maand zonder al teveel moeite, dan blijf ik nog wel even doorgaan met SL, maar ik verwacht dat eigenlijk niet. Ik ga er iig mijn best voor doen.
Thx voor been compliment. Waren veel beter toen, ik mis nog wat massa door atrofie.
Laatst bewerkt:

. Saai maar effectief zullen we maar zeggen. Net zoals een lange relatie 
long time niet gezien. Ik log zelf niet meer PL gerelateerd, dus weet niet of dat nog zo spannend is