XXL Nutrition

grapje op het werk

stampotje

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
77kg
mensen ik zit al nu 5 weeken in de ziektewet door een grapje van een collega hij had een krachtstroom aparaat van 380 volt op me borst gezet en overgehaald. tot nu heb ik constant pijn in mijn linker borst spier ik heb voor het ongeluk altijd gesport (kracht tranning) nu is alles binne 4 weeken weg ik mag van de fysio eindelijk weer sporte (cardio :mad: ) toch pak ik af en toe stiekem de dumbbells maar doe ik niet me borst spieren mijn vraag

-heeft iemand ervaring in dit??
-heeft pijnstillers gevolgen op het sporte en me lichaam

mijn linker borst spier in naar de klote inwendig verbrand zo ver ze weeten:(

stampotje (sry voor de fouten in mijn tekst :p)

Dat zijn nog eens leuke grapjes!

En je collega werkt er nog steeds?

mensen ik zit al nu 5 weeken in de ziektewet door een grapje van een collega hij had een krachtstroom aparaat van 380 volt op me borst gezet en overgehaald. tot nu heb ik constant pijn in mijn linker borst spier ik heb voor het ongeluk altijd gesport (kracht tranning) nu is alles binne 4 weeken weg ik mag van de fysio eindelijk weer sporte (cardio :mad: ) toch pak ik af en toe stiekem de dumbbells maar doe ik niet me borst spieren mijn vraag

-heeft iemand ervaring in dit?? Ik hoop weinig

Ook hoop ik dat je geen blijvende schade hebt opgelopen indien dit mogelijk is.
Wat zegt je arts er van? Ook al zou je pijnstillers gebruiken lijkt het me toch beter om je eerst te laten informeren.

Sterkte!
En nee, dat zijn geen grapjes

Sla hem naar de klote als je gerevalitdeerd bent.
Dit zijn geen grapjes:eek:

-heeft iemand ervaring in dit??

Heb je wel aangifte gedaan van poging tot moord met voorbedachte rade?
Dat zou wel eens een enorme grap voor hem kunnen worden.
Wat een debiel.

Suc6 in ieder geval

poging tot moord met voorbedachte rade?

:roflol:

Ja toch. Heeft die kerel niets meer te lachen voor de rechter :P Zoiets zou zomaar op je hart kunnen slaan. Wie zegt dat de TS geen pacemaker heeft (zijn leeftijd ok) . Tja aanpakken die hap.

dan is het nog altijd doodslag en geen moord

leuk grapje zoiets . zo ene moeten ze ontslaan!

Dien voor de grap een klacht in een melk hem voor de grap tot de laatste cent uit.

Aanklagen + grote schade vergoeding :). En je bent nu al je baan kwijt ...

Ik zou het daar zeker niet bij laten! Naar politie en de rechter ermee!

kerel, zoals al eerder is gezegd:kan je geen stappen ondernemen? jij zit nu met de gevolgen.

• Topic Starter Topic Starter
+1

jij kan voor de grap niet meer sporten, hij kan na je klacht voor de grap al zijn geld aan jouw geven ^^

haha niet echt de werkgever is verantw voor zijn werknemers en ja heb al wat ziekehuisrekeningen fysioen pijnstilers noem maar op maar wil liever weer gezond woorden weet niet hoe lang dit gaaat duuren

Terug
Naar boven