XXL Nutrition

grapje op het werk

mensen ik zit al nu 5 weeken in de ziektewet door een grapje van een collega hij had een krachtstroom aparaat van 380 volt op me borst gezet en overgehaald. tot nu heb ik constant pijn in mijn linker borst spier ik heb voor het ongeluk altijd gesport (kracht tranning) nu is alles binne 4 weeken weg ik mag van de fysio eindelijk weer sporte (cardio :mad: ) toch pak ik af en toe stiekem de dumbbells maar doe ik niet me borst spieren mijn vraag

-heeft iemand ervaring in dit??
-heeft pijnstillers gevolgen op het sporte en me lichaam

mijn linker borst spier in naar de klote inwendig verbrand zo ver ze weeten:(

stampotje (sry voor de fouten in mijn tekst :p)

lol ik zou hem dood make

mensen ik zit al nu 5 weeken in de ziektewet door een grapje van een collega hij had een krachtstroom aparaat van 380 volt op me borst gezet en overgehaald. tot nu heb ik constant pijn in mijn linker borst spier ik heb voor het ongeluk altijd gesport (kracht tranning) nu is alles binne 4 weeken weg ik mag van de fysio eindelijk weer sporte (cardio :mad: ) toch pak ik af en toe stiekem de dumbbells maar doe ik niet me borst spieren mijn vraag

-heeft iemand ervaring in dit??
-heeft pijnstillers gevolgen op het sporte en me lichaam

mijn linker borst spier in naar de klote inwendig verbrand zo ver ze weeten:(

stampotje (sry voor de fouten in mijn tekst :p)
Gast je hebt totaal geen zelfwaarde als je die jongens hoe dan ook niet terugpakt, juridisch of met je vuisten, dont get me wrong ik wil je niet opfokken maar het is zo. Niet erbij laten zitten en ik denk dat er een dikke schadeclaim bij t bedrijf waar je werkte erinzit.

dat is em nou al 15x gezegd, en ik heb em een aantal posts geleden gevraagd wat precies hiervan de aanleiding was, situatieschets etc.. gaf die niet. hij zegt dat ie naar het politiebureau is geweest voor aangifte en vervolgens komt ie met een of ander vaag iets over ARBO.... als hij naar de politie is geweest nemen ze dit soort aangiftes zeker zwaar op... begin steeds meer te geloven dat dit een dikke hoax is.

Right! Ik heb ook zo'n vermoeden.

Hoe is het nu met je aangebrande kippeborst?
grapje

• Topic Starter Topic Starter
oke de aangifte lopen nu maar er zijn nog een paar zaken voor mij maar ik krijg voorrang. sinds ik weer mag sporte gaat het erg goed weer alleen mag ik mijn borst niet belasten ik ben ook gestopt met de pijnstilers

Sue their ass :mad:
Moest je nu in Amerika wonen was je al lang miljonair geweest met de schadevergoedingen die je ongetwijfeld had gekregen.

oke het was 380 volt en 6 ampere en niet op mijn been maar bij mijn borst

zoek het dan op

plasma snijder
v en a

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

ik weet het zelf niet maar heb gehoord dat het 6 a is er zit ook een omvormer in dus voltage is ook dan anders als het er in gaat

Smells like bullshit, met die stats zou je sowieso niet het recht moeten hebben om te leven maar dat is weer een ander verhaal. :)

De voeding geeft misschien zoveel af je maar het is maar net wat de plasma snijder vraagt en doorgeeft als het egt zoveel Amp was geweest had je het loodje gelegt staat er niet ergens mÀ??

hahahaha geweldig dit topic xDDD

Terug
Naar boven