quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja maar dit is nederland en dus kan het slachtoffer overal acter aan renne en de dader loopt fluitent rond op zijn werk ik ben alles kwijt heb geen werk meer zit in de ziekte wet kan maar leven van 70% van het salaris wat ik eerst krijg me borst is naar de K@n..# en moet meschien alle koste op me zelf verhallen omdat er geen getuigen zijn
ik weet wel dat als je naar de politie gaat en aangifte doet dat ze de dader 100% zeker wel gaan verhoren. je moet je aangifte dan ook tekenen dat je de waarheid verteld. dan zit je ook gelijk een paar uur op het bureau voor ondervraging van je aangifte, hoe wat waarom waar wanneer willen ze tot in de puntjes weten dan. mja of heb je helemaal geen aangifte bij het politiebureau gedaan..
ja das waar maar heb vandag pas de arboinspectie aan de tel gehad en die wiste ook van niks. me werkgever werkt ook niet mee
ff goed duidelijk hebben dat ook al was het als grapje bedoeld door hem, dan is ie zwaar gestoord! iedereen kan weten dat ff 380V op iemands borstkas zetten geen grapje is! dat dit dodelijke gevolgen kan hebben.. Snapt hij dit niet dan hoort ie in een TBS kliniek thuis.