AndroidHealthClinic

grapje op het werk

Maak 't wel ff extra erg he ;). Zeg ook ff dat je mee ging doen aan BB/fitness wedstrijden, maar dus nu niet meer kan trainen.

wat een billenkletser ! -_-

Ik vind dit niet echt grappig...die kerel is een beetje ziek in zijn hoofd.

ik haat dit soort gevallen, je staat volledig in je recht, en er zouden zware maatregelen op moeten staan.. ontslag voor hem + rechtzaak/procedure.. hij zou op het politiebureau moeten zitten van mij part in voorlopige hechtenis! maar nee.. je krijgt doodleuk te horen geen getuigen dus jammer voor je.. en jij zit er waarschijnlijk wel de rest van je leven mee, het kan ofcourse genezen maar zoals het was zal het na zo'n klap niet meer worden.

schandalig.

• Topic Starter Topic Starter
we halen allemaal wel wat grapjes uit met elkaar maar dit is wel het exstremste tot nu toe iemand nog verstand van pijnstillers onder het sporte?/?

ff goed duidelijk hebben dat ook al was het als grapje bedoeld door hem, dan is ie zwaar gestoord! iedereen kan weten dat ff 380V op iemands borstkas zetten geen grapje is! dat dit dodelijke gevolgen kan hebben.. Snapt hij dit niet dan hoort ie in een TBS kliniek thuis.

ik ga toch ook niet iemand voor de grap voor een trein duwen.. en maar hopen dat ie dit overleeft.. ja grapje:| dan spoor je niet en als je de gevolgen van dit soort daden niet kan overzien hoor je niet in maatschappij thuis. levensgevaarlijk.

by the way hoe kon hij het voor elkaar krijgen om dit te doen? lijkt me niet dat je meewerkt aan zoiets dus hoe heeft hij de mogelijkheid gekregen om dit te doen in welke situatie is dit gebeurd? situatieschets om het allemaal iets duidelijker te krijgen voor de lezers

Laatst bewerkt:
ja maar dit is nederland en dus kan het slachtoffer overal acter aan renne en de dader loopt fluitent rond op zijn werk ik ben alles kwijt heb geen werk meer zit in de ziekte wet kan maar leven van 70% van het salaris wat ik eerst krijg me borst is naar de K@n..# en moet meschien alle koste op me zelf verhallen omdat er geen getuigen zijn

Je ex-werkgever weet dit toch ? Zijn er geen camera's in het bedrijf waarin je werkte?

ja maar dit is nederland en dus kan het slachtoffer overal acter aan renne en de dader loopt fluitent rond op zijn werk ik ben alles kwijt heb geen werk meer zit in de ziekte wet kan maar leven van 70% van het salaris wat ik eerst krijg me borst is naar de K@n..# en moet meschien alle koste op me zelf verhallen omdat er geen getuigen zijn

hoho....je werkgever is aanpsrakelijk voor alles wat met werknemers gebeurd tijdens werktijd.

ja das waar maar heb vandag pas de arboinspectie aan de tel gehad en die wiste ook van niks. me werkgever werkt ook niet mee

Gaan ze zich niet afvragen hoe je aan dit 'ongemak' komt ? Ohja, en je gaat zomaar effe krachtstroom apparaat met 380volt op je lijf afjagen, JOEHOE. Probeer 't te bewijzen ... Zijn er echt geen camera's ?

ik weet wel dat als je naar de politie gaat en aangifte doet dat ze de dader 100% zeker wel gaan verhoren. je moet je aangifte dan ook tekenen dat je de waarheid verteld. dan zit je ook gelijk een paar uur op het bureau voor ondervraging van je aangifte, hoe wat waarom waar wanneer willen ze tot in de puntjes weten dan. mja of heb je helemaal geen aangifte bij het politiebureau gedaan..

Laatst bewerkt:
heb ik gedaan zal ik die ook poste haha duurd effe overschrijven haha

ik weet wel dat als je naar de politie gaat en aangifte doet dat ze de dader 100% zeker wel gaan verhoren. je moet je aangifte dan ook tekenen dat je de waarheid verteld. dan zit je ook gelijk een paar uur op het bureau voor ondervraging van je aangifte, hoe wat waarom waar wanneer willen ze tot in de puntjes weten dan. mja of heb je helemaal geen aangifte bij het politiebureau gedaan..

alsnog doen

Damn dat zijn geen grapjas man.. Succes met de revalidatie en het aanklagen! :eek:

haha wel een goede grap! :p

Nee man, aanklagen!

ff goed duidelijk hebben dat ook al was het als grapje bedoeld door hem, dan is ie zwaar gestoord! iedereen kan weten dat ff 380V op iemands borstkas zetten geen grapje is! dat dit dodelijke gevolgen kan hebben.. Snapt hij dit niet dan hoort ie in een TBS kliniek thuis.

Gaat niet om volt, maar om ampere dude.

Ik zou ze ass aanklagen, **** hem!

Man dat is balen aanklagen die handel, dit is er zwaar over. Ik weet niet hoe dat zit in Nederland maar dit ga je toch niet zo laten hoop ik. Blijven gaan tot iemand wel naar je luisterd. Vakbond doet niks dat is bullshit dan moet je is naar het hoofdbureau gaan als die van op 't werk niets doen.

Zoiets is geen grap meer, zelfs de grootste idioot moet beseffen dat dit geen spelletjes zijn, maar zeer gevaarlijk! Ik zou er mee verder gaan, voor het gerecht dagen!

Terug
Naar boven