XXL Nutrition

grapje op het werk

BLIJF ER GVD NIET MEE ZITTEN ! AANKLAGEN !

Wees assertief man ! Dit is geen ongeval, dus is puur met opzet gedaan, aanklagen die handel.

• Topic Starter Topic Starter
heb al aangifte gedaan en een letslschade advocaat genomen maar geen getuigen woord moeilijk ik loop al bij een paar instansies oja vakbond deed geen ene k#@!%@ om me te helpen

ik zou 'm op zijn minst eens even flink in elkaar rossen, zonder getuigen er bij.
Succes!

Grapje? Ik zou per direct op staande voet ontslagen worden als ik dat zou doen... Hier laat je het toch ook niet bij zitten hoop ik...??

Zoals die anderen al zeggen, klaag die gast aan, het had veel erger af kunnen lopen..

Grapje? Ik zou per direct op staande voet ontslagen worden als ik dat zou doen... Hier laat je het toch ook niet bij zitten hoop ik...??
nee ben je gek denk je zelf weet niet wat erger is de pijn in me borst of de verveeling thuis oja en het inkrimpen omdat ik niks meer mag :mad:
heb nu alles gedaan wat ik kon moet nu afw8e tot de mensen ik het blauw eens wat doen en op een rechtzaak w8e

Als je hart dit nou echt totaal niet aan kon ? Dan was je dood geweest ? Dat is echt poging tot moord ... Ik zou 'm niet afrossen ...

Heb je je collega al aangeklaagd op basis van onrechtmatige daad, 6:162 BW ? Op zich zou je ook ernstige mishandeling kunnen proberen.

Laatst bewerkt:
had het geluk dat ik goede veiligheid schoene had ja anders wat ik gecriemeert maar nu een kamerplantje zijn is ook niet alles hoor je w8e tot ik beter woor hoope dat het geen blijvende schade is

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

heb al aangifte gedaan en een letslschade advocaat genomen maar geen getuigen woord moeilijk ik loop al bij een paar instansies oja vakbond deed geen ene k#@!%@ om me te helpen
11

Die gast die het heeft gedaan ontkent glashard?

hahaha, jij werkt zeker bij hetzelfde bedrijf als die ene gast die het zo jammer vond dat ze bij IT bedrijven geen bezems in elkaar reet staken in de pauze! wat een k*tgrap zeg :)

Meteen grove middelen gebruiken man !

nee hij heeft toe gegeven dat het als grap was bedoeld maar me werkgever staat zwaar moeilijk te doen

Dat geloof ik graag ik stopte een keer een spijker in het stopkontakt
en die voelde ik al goed aan de hand of eingelijk hele lichaam wel vooral arm. Mooie gevaarlijke grappen. Ik weet niet of er meer ampere staat op krachtstroom maar het is iig wel zwaarder lijkt mij 380V ;)

Ik zou die gast al zijn eten af pakken en stiekum opsluiten en een shitload insuline in zijn buikvet jassen. De volgende dag ff weer kijken

Laatst bewerkt:
Aanklagen en na het proces de DBB-knokploeg erop af.

haha rekening naar me advocaat stuuren en krijgen vergoed van mijn werkgever haha

Terug
Naar boven