MuscleMeat

grapje op het werk

Effe tussendoor ben ooit is door mijn meestergast in een el. kast geduwt geweest met 't plooien van een voedingskabel ben toen met mijn elleboog effe tegen zo'n bar van 600 v gekomen dus dat kan je wel overleven als je geluk hebt. Punt 2 mijn nonkel is neergebliksemd geweest in een hoogspanningcabine had geluk dat daar een dokter was die meteen een spuit in zijn hart heeft gegeven. Moet wel zeggen dat hij leeft maar geen evenwichtsgevoel meer heeft.

• Topic Starter Topic Starter
Effe tussendoor ben ooit is door mijn meestergast in een el. kast geduwt geweest met 't plooien van een voedingskabel ben toen met mijn elleboog effe tegen zo'n bar van 600 v gekomen dus dat kan je wel overleven als je geluk hebt. Punt 2 mijn nonkel is neergebliksemd geweest in een hoogspanningcabine had geluk dat daar een dokter was die meteen een spuit in zijn hart heeft gegeven. Moet wel zeggen dat hij leeft maar geen evenwichtsgevoel meer heeft.

so aardig gek geen klachte meer in je spieren na dat?? ik heb geluk gehad als ik het met jouw vergelijk ik had het geluk dat in PBM gebruikte

1 vraag nog mensen dit topic loopt eigelijk de verkeerde kant op ik wou alleen wat tips hebben over het sporte.
het gaat al aardig lekker kan alleen nog niet mijn borst en schouders belaste.

sry nog voor de foute in de tekst

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

sry zijn klachte

Dr zijn veel van die programma's op tv, misschien eens contact opnemen met Peter r de vries ofzo...

0,05A is al dodelijk voor een mens volgens mij dus dan lijkt het me sterk dat ie het overleeft heeft.

Sterker nog, enkele mA kunnen al dodelijk zijn. Het gaat dan wel om stroom die het hart bereikt. Je kunt veel hogere amperages overleven, het ligt aan de specifieke omstandigheden hoeveel van de stroom daadwerkelijk door je hart gaat, heo gevoelig je ervoor bent, eerste hulp, etc.

nee hij heeft toe gegeven dat het als grap was bedoeld maar me werkgever staat zwaar moeilijk te doen

Als hij toch toegeeft de dader te zijn, waarom moet je dan getuigen hebben? Als de dader en slachtoffer met eenzelfde verhaal komen, dan is de zaak toch duidelijk???

• Topic Starter Topic Starter
ik weet het mensen maar in dit land duurt het zo ****ing lang heb 7 weeken geleden aangifte gedaan en nog loopt hij vrij ront ik begin aardig ideeen te krijgen om zelf eens wat te doen maar ze blijven maar roepen dan ik dan ook fout zit en nog erger

bump

Terug
Naar boven