- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
ik neem wel een speedrope, hoef je je geen zorgen te maken over een zweepje...Thanks, gaat wel lukken
Doe je een beetje voorzichtig met je zweep![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik neem wel een speedrope, hoef je je geen zorgen te maken over een zweepje...Thanks, gaat wel lukken
Doe je een beetje voorzichtig met je zweep![]()

Helaas is de pijn in de rechterschouderregio..... Het zijn verschillende spieren die protesteren.... Gewoon blijvend aanwezig. Ik moet er maar mee leven zo... Ben ook geen 20 meer

Als je je buikspieren kan zien dan lijkt 19% me veel te hoog ingeschat. Maar je traint bij Kneet, dan is het toch simpel om even iemand daar te vragen je écht (lees: manueel) te meten...!

Onzin, je moet imo - tijdelijk - om de blessure(s) heen trainen. Vraag aan een fysio welke oefeningen je moet doen om deze blessure(s) te doen herstellen. Been there, done that..![]()
ja joh zo werkt dat... Adonissyndroom
Ging dus nu een tijdje goed en nu ik weer tegen mijn max aan ga trainen krijg ik weer problemen. Kortom ik moet weer stapjes terug doen.
Herstel is ook erg langzaam, 4 dagen na een behoorlijke training

We worden ouder dus duurt het herstel idd langer. Ik denk dat je de oefeningen waarbij je echt pijn hebt/krijgt gewoon moet laten.
Dan bv geen neck press, maar wel bv cable lateral raise (side/front/bent over) en bv upright row.
Om je pees van de lange bicepskop te laten herstellen zou ik enkele weken alle zware bicepsoefeningen laten voor wat het is en alleen hoog volume / lage intensiteit trainen. Voor herstel van de pees is de concentration curl een goede oefening waarbij je de concentrische beweging ondersteunt met je andere arm.

al zal ik dan mega brak zijn. hahahah