MuscleMeat

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.583
Stond dat een BOR met 90 kg nooit met correcte vorm uitgevoerd kan worden dus sowieso bereslecht is voor je onderrug.

Ik had echter m’n punt vwb de zinloosheid van de BOR al gemaakt, daarom het besluit de post te editen...;)
Oke dat snap ik
Zag alleen edit :)

Ik ben wel een fan van de BOR, alleen moet ik hem goed plannen want anders is het meer een belemmering van de deadlift dan een assistentie.
ben eigenlijk ook wel fan van de bor hoor, en een keer in de week stevig borren gaat toch je deadlift niet in de weg zitten zeker?
heb er eigenlijk ook nooit last van, zoals hier beschreven.

• #3.588
ben eigenlijk ook wel fan van de bor hoor, en een keer in de week stevig borren gaat toch je deadlift niet in de weg zitten zeker?
heb er eigenlijk ook nooit last van, zoals hier beschreven.
Heb op dit moment ook geen last van de onderrug
Gisteren voor het trainen nog wel iets in de onderrug maar na het rugtrainen eigenljik niets meer. Spierpiijn denk ik dus en dat heb ik over mijn hele lichaam maar dan kan ik wel met alle oefeningen stoppen :). Gooi de BOR en Deadlift er dus ook niet zo maar uit. Zal misschien niet alle oefeningen goed en full rom uitvoeren als het gewicht zwaarder wordt maar heb bij kneets gym ook vaak genoeg grote bodybuilders zien kleunen en niet alles alleen maar netjes zien doen.
Ik zit veel (kantoorbaan) dus dat is ook misschien wel slechter voor de rug.

Heb op dit moment ook geen last van de onderrug
Gisteren voor het trainen nog wel iets in de onderrug maar na het rugtrainen eigenljik niets meer. Spierpiijn denk ik dus en dat heb ik over mijn hele lichaam maar dan kan ik wel met alle oefeningen stoppen :). Gooi de BOR en Deadlift er dus ook niet zo maar uit. Zal misschien niet alle oefeningen goed en full rom uitvoeren als het gewicht zwaarder wordt maar heb bij kneets gym ook vaak genoeg grote bodybuilders zien kleunen en niet alles alleen maar netjes zien doen.
Ik zit veel (kantoorbaan) dus dat is ook misschien wel slechter voor de rug.

0D79C279-1F5C-475E-AB12-D16F42B034CD.jpeg

• #3.590
Borsttraining van vandaag is uitgestelt tot morgenochtend, afspraak tussen gekomen.
Gisteren nog wel 5 km hardgelopen met mijn dochter die de CPC wil lopen
6x3 min hardlopen met 2 min rust er tussen. Ging best ook al loop ik de laatste jaren weinig.
Kortom ben lekker bezig :)

• #3.591
Gisteren uit eten geweest bij de nieuwe tent van Jamie Oliver in Den Haag
Groot stuk kalkoen gegeten..lekker
Vanochtend dus de training ingehaald
BORST SCHOUDERS TRICEPS
Wel een ander sportschool in Den Haag met iets andere spullen
Als laatste oefening nog een borst gepakt de plate loaded inline bench die best nog wel lekker ging
Cable front raise was dubbelhandig..cable tussen de benen door.

IMG_20180210_122221.png
IMG_20180210_122301.png
IMG_20180210_122320.png

Laatst bewerkt:
Goed bezig geweest weer.
Die app rekent een 1 RM max uit bij alles?

• #3.594
Vandaag benen
Squatrek was eerst bezet dus maar even met de legpress begonnen
Bij de squat merkte ik dat wel iets
De deadlift zonder stuiter gedaan wat inderdaad zwaarder is.
Verder een goede training
IMG_20180212_201527.png
IMG_20180212_201645.png

• #3.595
Vandaag iets meer spierpijn in de quads
Denk dat de deadlift zonder stuiter mijn benen iets beter zwaarder belast.
Onderug viel ik niets van...

Vandaag iets meer spierpijn in de quads
Denk dat de deadlift zonder stuiter mijn benen iets beter zwaarder belast.
Onderug viel ik niets van...

Bij de stuiterdeadlift hoeveel tellen deed je toen over de excentrische beweging en is dat veranderd met de huidige echte deadlift?

• #3.597
Heb nu de bar neergezet, grip iets aangepast en opnieuw vanuit rust postie weer de deadlift
Zwaarder voor de benen en onderrug voelde ik tijdens de reps
Rust tussen reps zal iets van 3 a 5 sec geweest zijn.
Excentrisch ..je bedoeld de negatieve beweging van staan naar weer terug zetten?
Die is niet veel anders denk ik

Excentrisch ..je bedoeld de negatieve beweging van staan naar weer terug zetten?
Die is niet veel anders denk ik

Yep. Als de excentrische beweging langer had geduurd zou daardoor de spierpijn kunnen komen. In elk geval nette gewichten voor de deadlift!

• #3.600
Vandaanf Rug/Traps/Biceps

Iets anders begonnen.
Geen BOR geen db row maar eens iets anders opbouwen

T bar row met steun op de borst zodat de vorm goed blijft.
One arm lat pull down schuin van boven naar de lats toe trekken schijnt goed te zijn voor lats.
Ging allemaal goed. Voel alles lekker

IMG_20180214_203635.png
IMG_20180214_203736.png

Terug
Naar boven