- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oke dat snap ikStond dat een BOR met 90 kg nooit met correcte vorm uitgevoerd kan worden dus sowieso bereslecht is voor je onderrug.
Ik had echter m’n punt vwb de zinloosheid van de BOR al gemaakt, daarom het besluit de post te editen...![]()

Bloed, zweet en tranen
Dacht dat je dat enkel op het forum morst.

ben eigenlijk ook wel fan van de bor hoor, en een keer in de week stevig borren gaat toch je deadlift niet in de weg zitten zeker?Ik ben wel een fan van de BOR, alleen moet ik hem goed plannen want anders is het meer een belemmering van de deadlift dan een assistentie.
Heb op dit moment ook geen last van de onderrugben eigenlijk ook wel fan van de bor hoor, en een keer in de week stevig borren gaat toch je deadlift niet in de weg zitten zeker?
heb er eigenlijk ook nooit last van, zoals hier beschreven.
. Gooi de BOR en Deadlift er dus ook niet zo maar uit. Zal misschien niet alle oefeningen goed en full rom uitvoeren als het gewicht zwaarder wordt maar heb bij kneets gym ook vaak genoeg grote bodybuilders zien kleunen en niet alles alleen maar netjes zien doen. Heb op dit moment ook geen last van de onderrug
Gisteren voor het trainen nog wel iets in de onderrug maar na het rugtrainen eigenljik niets meer. Spierpiijn denk ik dus en dat heb ik over mijn hele lichaam maar dan kan ik wel met alle oefeningen stoppen. Gooi de BOR en Deadlift er dus ook niet zo maar uit. Zal misschien niet alle oefeningen goed en full rom uitvoeren als het gewicht zwaarder wordt maar heb bij kneets gym ook vaak genoeg grote bodybuilders zien kleunen en niet alles alleen maar netjes zien doen.
Ik zit veel (kantoorbaan) dus dat is ook misschien wel slechter voor de rug.

Ja jefit doet dat automatischGoed bezig geweest weer.
Die app rekent een 1 RM max uit bij alles?
Vandaag iets meer spierpijn in de quads
Denk dat de deadlift zonder stuiter mijn benen iets beter zwaarder belast.
Onderug viel ik niets van...
Excentrisch ..je bedoeld de negatieve beweging van staan naar weer terug zetten?
Die is niet veel anders denk ik
Dank je welYep. Als de excentrische beweging langer had geduurd zou daardoor de spierpijn kunnen komen. In elk geval nette gewichten voor de deadlift!