Fitness Seller

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Wordt maar lid van ABBA, de anonieme body building association.
En start je gesprek met "Hoi ik ben Grosje."
"Ik heb elke keer last van mijn schouder als ik presses doe met een barbell."
En de zaal zal roepen "Welkom Grosje, het is goed dat je hier bent"

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.626
Woensdag een afspraak voor een intake
Helaas niet met de man die mij de vorige keer goed geholpen heeft
Na wat onderzoek op het web vermoed ik dat ik een te korte borstspier heb.
Maar ja dat is het web en ik hoop dat ze bij de fysio een goede diagnose kunnen maken.
Vond zelf dit op youtube vooral zijn tekening rechts dus de aanhechting naar boven denk ik te voelen

Laatst bewerkt:
  • #3.627
IMG_20180219_192108.png
IMG_20180219_192130.png
Benen vandaag

Ging weer aardig
Zit aan mijn oude max en er zit misschien wel iets meer in.

• #3.628
Fysio geweest en ze denken dat het de pectoralis minor is. Knopen waarschijnlijk
Eerst alleen een rekoefening mee gekregen maar toen gezegt dat dit niet helpt..dat ik een behandeling wou. Gelukkig toch even geholpen door mijn oude fysio die tijdens de dryneedling de knoopjes al vond.
Volgende week weer afspraak en ik moet blijven rekken..en even rustig aan met de borstspier trainen :(

Fysio geweest en ze denken dat het de pectoralis minor is. Knopen waarschijnlijk
Eerst alleen een rekoefening mee gekregen maar toen gezegt dat dit niet helpt..dat ik een behandeling wou. Gelukkig toch even geholpen door mijn oude fysio die tijdens de dryneedling de knoopjes al vond.
Volgende week weer afspraak en ik moet blijven rekken..en even rustig aan met de borstspier trainen :(
Mooi man. Weet je in ieder geval wat het is.

• #3.630
Rug Biceps Traps
Ging weer lekker vandaag
Ben echt in verhouding met 6 weken terug een stuk sterker geworden.

IMG_20180221_195816.png
IMG_20180221_195851.png

Netjes Grosje

Naaldjes en rekoefeningen wordt het recept?
Hopelijk verbetert het nu.
Ook fijn dat je weer sterker bent geworden!

• #3.633
Naaldjes en rekoefeningen wordt het recept?
Hopelijk verbetert het nu.
Ook fijn dat je weer sterker bent geworden!
Ja klopt. Dry needling heb ik al ervaring mee.
Laatste keer knopen in lats en nek en traps...nu in de borst waarschijnlijk en te krappe spieren in de borst.
Misschien ook door het te ver van mijn lichaam af muizen op het werk...
Hoop dat het gaat werken.
Kracht opbouwen ging goed de afgelopen 7 weken...van depri start weer naar maximale pr gewichten. Uiteraard niet in combi met cutten dus mijn vette pens moet ik de komende maanden weer aanpakken :)

• #3.634
Gisteren alleen even triceps en schouders gedaan en daarna wat abbs
Borst mag ik alleen rekken...ben wel door het rekken wat gevoelig geirriteerd in de borst schouder..

IMG_20180224_101926.png

• #3.638
OK. Klopt het plaatje dan wel? Daar lijken de kabels je borstspieren juist te belasten.
Je trekt van linksboven de kabel naar rechts achter metmeen gestrekte arm en spant zo de achterkant van je schouder aan. Borst span je niet echt aan

• #3.639
Momenteel in de lappenmand
Na 3 dry needling behandelingen niets verder. In het weekend zelfs een ontsteking in de schouder gehad.
Volgende behandeling gaan ze mijn schouder in tapen om hem meer naar achter te krijgen. Trainen even niet belangrijk

Momenteel in de lappenmand
Na 3 dry needling behandelingen niets verder. In het weekend zelfs een ontsteking in de schouder gehad.
Volgende behandeling gaan ze mijn schouder in tapen om hem meer naar achter te krijgen. Trainen even niet belangrijk
Jee, het is hier wel hollen of stilstaan. Sterkte met de schouder iig.

Terug
Naar boven