grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
33?Ja, ik zie dat er zelfs 33 volgers zijn. Dus als je eigenwijs bent ........![]()
Waar komen die vandaan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
33?Ja, ik zie dat er zelfs 33 volgers zijn. Dus als je eigenwijs bent ........![]()
Euhhh volgende week ff bellen
Dit jaar nog
Volgens mij wordt iedereen die ooit eens heeft gereageerd automatisch een volger

Mooi man. Weet je in ieder geval wat het is.Fysio geweest en ze denken dat het de pectoralis minor is. Knopen waarschijnlijk
Eerst alleen een rekoefening mee gekregen maar toen gezegt dat dit niet helpt..dat ik een behandeling wou. Gelukkig toch even geholpen door mijn oude fysio die tijdens de dryneedling de knoopjes al vond.
Volgende week weer afspraak en ik moet blijven rekken..en even rustig aan met de borstspier trainen![]()
Ja klopt. Dry needling heb ik al ervaring mee.Naaldjes en rekoefeningen wordt het recept?
Hopelijk verbetert het nu.
Ook fijn dat je weer sterker bent geworden!

en die cable fly dan?
De reverse cable fly is voor de achterkant schouders als je die bedoeld. Triceps pushdown gebruik je wel iets borst mee.
OK. Klopt het plaatje dan wel? Daar lijken de kabels je borstspieren juist te belasten.De reverse cable fly is voor de achterkant schouders als je die bedoeld. Triceps pushdown gebruik je wel iets borst mee.
Je trekt van linksboven de kabel naar rechts achter metmeen gestrekte arm en spant zo de achterkant van je schouder aan. Borst span je niet echt aanOK. Klopt het plaatje dan wel? Daar lijken de kabels je borstspieren juist te belasten.
Jee, het is hier wel hollen of stilstaan. Sterkte met de schouder iig.Momenteel in de lappenmand
Na 3 dry needling behandelingen niets verder. In het weekend zelfs een ontsteking in de schouder gehad.
Volgende behandeling gaan ze mijn schouder in tapen om hem meer naar achter te krijgen. Trainen even niet belangrijk