- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral de schuine one arm lat pul down is vreemd maar voel ik nu wel.
Ja ik heb behoorlijk spierpijn in de lats net onder de oksel. Heb iets goed gedaan haha
Dat kan. Had nog last van de lats...maar rechterschouder is echt prutWas de spierpijn van gisteren al hersteld? Misschien ben je gewoon te snel weer gaan trainen?
Dat heb je toch al vaker gezegd? Noiot gedaan?
Ja bent te eigenwijs en bang dat ik straks niet mag trainen. Ga binnenkort een afspraak makenFysio kan veel oplossen. Een tijdje geleden ben ik ook geweest en heb toen oefeningen gekregen. Ik was in korte tijd van de pijntjes af.
Wel doen hè. I’m watching you...Ja bent te eigenwijs en bang dat ik straks niet mag trainen. Ga binnenkort een afspraak maken

Ja, ik zie dat er zelfs 33 volgers zijn. Dus als je eigenwijs bent ........

Dan komen er steeds meer volgers bij die benieuwd zijn hoe dit afloopt........Ja, ik zie dat er zelfs 33 volgers zijn. Dus als je eigenwijs bent ........![]()
Ja, ik zie dat er zelfs 33 volgers zijn. Dus als je eigenwijs bent ........![]()
...dus wanneer ga je @grosje?Dan komen er steeds meer volgers bij die benieuwd zijn hoe dit afloopt........

binnenkort....ehm welk jaar?

Haha ja zie het
Jawel ik moet er vanafMooie doestelling dit jaar om die schouders aan te pakken........binnenkort hmmmklinkt niet als een doel
![]()