Marleentje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m51
Braaf dat je extra rust neemt....
Je kan wel bij mij er op hameren dat ik goed me rust moet pakken. Moet je wel zelf het goede voorbeeld geven. 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan wel bij mij er op hameren dat ik goed me rust moet pakken. Moet je wel zelf het goede voorbeeld geven. 
Verstandige keus.Ja ik pak af en toe extra rust
Beter safe thans sorry![]()

Vanochten borst en triceps getraind
Had nog iets last van onderarm en biceps van dinsdagavond toch een vervelende plek
Dit keer wel een kleine deload gedaan
Bench press 12x40 12x50 12x60 12x60
incline press 12x40 10x50 10x60
Dumbbell fly 12x14 12x16 10x18
Dumbbell press 12x20 10x22 8x22
Cable push down 12x24.5 12x28 10x31.5
Cable standing overhead triceps extention 12x17.5 12x21 12x21
Dumbbell incline two arm extention 3x 12x18
Daarna gesproken met een pt over de optie om enkele maanden te trainen met begeleiding en te kijken wat ik daar uit kan halen. Geen wedstrijd maar gewoon strak voor de zomer met spieren fysiek
Toevallig stond deze meneer pt ook in de flex van deze maand
Heb nog niets afgesproken mlaar stap 1 is gezet, we gaan zien wat er mogelijk is

Ben benieuwd of dat gaat bevallen.
Ik ben te eigenwijs om zoiets te overwegen![]()

Das jammer. Maar iig de 22 ste he!Nee kan niet komen
Moet morgen mijn vrouw ophalen van schiphol

Het is wel even rijden ja... Maar als je zou willen en kunnen zou het wel leuk zijn hoor!Had ook wel willen gaan, maar het is een beetje te ver weg![]()
Juist omdat je altijd een excuus kan vinden in je hoofd is het misschien tijd om het daarom wel te doen!Weet ik ook niet, het is ook nog niet zo ver maar het is tijd voor een andere stap
Normaal ben ik ook eigenwijs en vaak ook bang dat het niets voor mij is
Zoek ook altijd excuses om het niet te doen, ik kan het best zelf of ben te oud, niet fanatiek genoeg, pijntje hier pijntje daar, is te duur, te eng, wat zeggen anderen er van, de pt vind mij vast te klein , pt wil alleen maar aan mij verdienen, pt kan er zelf niets van, mijn vrouw vind het raar, jij vind het raar....en zo kan ik nog 100 excuses vinden om het niet te doen
Daarom is het misschien eens tijd om het wel te doen
Maar zoals ik al schreef heb nog niets concreets afgesproken
Kijk daar doe je het voor he!Die excuses zijn wel herkenbaar, maar ben uiteindelijk blij dat ik het wel gedaan heb![]()