Fitness Seller

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik pak af en toe extra rust
Beter safe thans sorry :)

Vanochten borst en triceps getraind
Had nog iets last van onderarm en biceps van dinsdagavond toch een vervelende plek
Dit keer wel een kleine deload gedaan

Bench press 12x40 12x50 12x60 12x60
incline press 12x40 10x50 10x60
Dumbbell fly 12x14 12x16 10x18
Dumbbell press 12x20 10x22 8x22
Cable push down 12x24.5 12x28 10x31.5
Cable standing overhead triceps extention 12x17.5 12x21 12x21
Dumbbell incline two arm extention 3x 12x18

Daarna gesproken met een pt over de optie om enkele maanden te trainen met begeleiding en te kijken wat ik daar uit kan halen. Geen wedstrijd maar gewoon strak voor de zomer met spieren fysiek
Toevallig stond deze meneer pt ook in de flex van deze maand
Heb nog niets afgesproken mlaar stap 1 is gezet, we gaan zien wat er mogelijk is

Toch een lekkere de load training!
Wel balen dat je nog wat last had.

Cool zo een pt! Ben benieuwd wat het je gaat brengen als je ervoor gaat!

Wel lekkere training:D
Heb je dan nog geen beslissing genomen over die pt?

Vanochten borst en triceps getraind
Had nog iets last van onderarm en biceps van dinsdagavond toch een vervelende plek
Dit keer wel een kleine deload gedaan

Bench press 12x40 12x50 12x60 12x60
incline press 12x40 10x50 10x60
Dumbbell fly 12x14 12x16 10x18
Dumbbell press 12x20 10x22 8x22
Cable push down 12x24.5 12x28 10x31.5
Cable standing overhead triceps extention 12x17.5 12x21 12x21
Dumbbell incline two arm extention 3x 12x18

Daarna gesproken met een pt over de optie om enkele maanden te trainen met begeleiding en te kijken wat ik daar uit kan halen. Geen wedstrijd maar gewoon strak voor de zomer met spieren fysiek
Toevallig stond deze meneer pt ook in de flex van deze maand
Heb nog niets afgesproken mlaar stap 1 is gezet, we gaan zien wat er mogelijk is

Ook gesproken met meneer pt over de kwaaltjes en hoe dat mee te nemen?
lijkt me in dat geval ideaal...

Ben benieuwd of dat gaat bevallen.
Ik ben te eigenwijs om zoiets te overwegen ;)

IAlleen even kort contact geweest en tel.nrs uitgewisseld
Wil geen wedstrijd doen ik wil gewoon kijken of ik meer spier kan winnen en toch ook iets droger kan worden
Heb de laatste tijd te weinig aan voeding gedaan en als ik er wel iets mee doe dan klooi ik maar wat aan.
Het werkt wel maar echt verstand heb ik er niet van... Niet als deze jongen in ieder geval
Moet even afwachten nu want hij heeft het heel druk met begeleiden van heren die in december op het podium willen
Keek wel even naar mij en zei dat ik in 3 maanden strak moet kunnen zijn, veel vet zit er niet aan zei hij
Wil gewoon eens iemand hebben die mij vertelt hoe ik beter kan trainen en beteru kan worden.
Een schema kunnen we allemaal maken of opzoeken maar het verschil zit hem in de kleine dingen

Uiteraard zal ik aangeven dat ik kwaaltjes heb maar ik denk dat door de oefeningen goed uit te voeren er misschien ook daar iets in te winnen is.
We zullen zien... Eerst nog wat dingen afspreken.. We hebben te kort gesproken om een plan te maken of een echte afspjraak/plan te maken
Neem aan dat hij ook eerst wil weten wat mijn vet% is, wat ik kan en waar ik heen wil

Kortom ik heb contact gelegt maar nog niets definitief afgesproken.. Maar alles begint met 1 stap en die is gezet
En wie weet zegt hij wel dat ik juist meer moet eten en een paar maanden moet doorgaan en pas in febr moet gaan kijken naar schonere voeding en droger worden.
Kijk ik zoek iemand die eerlijk is en gewoon zegt grosje ik kan wat van je maken als jij wil... Of zegt hou maar op en ga lekker fitnessen ouwe lul :)

Ik snap je. Al hoop ik voor je dat hij zegt dat hij wat voor je kan doen en dat het ook dan is wat jij wil!
Kom je morgen nog naar de YBF?

Nee kan niet komen
Moet morgen mijn vrouw ophalen van schiphol

Had ook wel willen gaan, maar het is een beetje te ver weg???

Ben benieuwd of dat gaat bevallen.
Ik ben te eigenwijs om zoiets te overwegen ;)

Weet ik ook niet, het is ook nog niet zo ver maar het is tijd voor een andere stap
Normaal ben ik ook eigenwijs en vaak ook bang dat het niets voor mij is
Zoek ook altijd excuses om het niet te doen, ik kan het best zelf of ben te oud, niet fanatiek genoeg, pijntje hier pijntje daar, is te duur, te eng, wat zeggen anderen er van, de pt vind mij vast te klein , pt wil alleen maar aan mij verdienen, pt kan er zelf niets van, mijn vrouw vind het raar, jij vind het raar....en zo kan ik nog 100 excuses vinden om het niet te doen :D
Daarom is het misschien eens tijd om het wel te doen
Maar zoals ik al schreef heb nog niets concreets afgesproken

Die excuses zijn wel herkenbaar, maar ben uiteindelijk blij dat ik het wel gedaan heb:D

Nee kan niet komen
Moet morgen mijn vrouw ophalen van schiphol
Das jammer. Maar iig de 22 ste he! :)

Had ook wel willen gaan, maar het is een beetje te ver weg???
Het is wel even rijden ja... Maar als je zou willen en kunnen zou het wel leuk zijn hoor!

Weet ik ook niet, het is ook nog niet zo ver maar het is tijd voor een andere stap
Normaal ben ik ook eigenwijs en vaak ook bang dat het niets voor mij is
Zoek ook altijd excuses om het niet te doen, ik kan het best zelf of ben te oud, niet fanatiek genoeg, pijntje hier pijntje daar, is te duur, te eng, wat zeggen anderen er van, de pt vind mij vast te klein , pt wil alleen maar aan mij verdienen, pt kan er zelf niets van, mijn vrouw vind het raar, jij vind het raar....en zo kan ik nog 100 excuses vinden om het niet te doen :D
Daarom is het misschien eens tijd om het wel te doen
Maar zoals ik al schreef heb nog niets concreets afgesproken
Juist omdat je altijd een excuus kan vinden in je hoofd is het misschien tijd om het daarom wel te doen!
Ik ben benieuwd. We horen het neem ik aan wel he?

Die excuses zijn wel herkenbaar, maar ben uiteindelijk blij dat ik het wel gedaan heb:D
Kijk daar doe je het voor he! :)

Wat is er eigenlijk de 22ste (ben niet nieuwsgierig hoor):D

Ik vind de pt een goed initiatief. Je kan er alleen maar wel bij varen en van leren. Dedicated ben je in ieder geval. Ik overweeg een pt ook al een tijdje maar daarvoor moet ik m'n homegym verlaten.
Gewoon doen Grosje.

Nou knoop is door gehakt ik ga met een begeleider werken en woensdag mag ik gelijk benen komen trainen.
Waarschijnlijk gelijk even kijken wat voor vlees hij in de kuip heeft :)
Zoals gezegd ben ik aan de ene kant toe aan iets nieuws maar aan de andere kant vind ik het heel spannend
Ik zal tot woensdag waarschijnlijk niets doen. Ben erg brak van een weekend stappen
Wordt te oud voor die korte nachten :)
Rust dus ...of ik moet morgen nog gek worden

Mijn PT kijkt nu al boos

IMG_20141101_113556.jpg

Ja pas maar op hoor, als je iets verkeerd doe wordt je gelijk afgestraft (ik tenminste wel)???

Maar de eerste keer is altijd spannend daarna valt het wel mee

oeh, spannend!!!
succes!

Terug
Naar boven