grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet het mietje uit gaan hangen nu he. Djees wat zijn die Hagenezen toch softies.![]()

Nou dat ziet er goed uit Gros, lekkere schoudertraining
Heb jij met die bb upright row geen last van je polsen? Ik vindt t zon onnatuurlijke houding voor je polsen..
Ik hoop voor je dat je er nu geen last van krijgt, dus fingers crossed en fijn weekend!

Nou dat ziet er goed uit Gros, lekkere schoudertraining
Heb jij met die bb upright row geen last van je polsen? Ik vindt t zon onnatuurlijke houding voor je polsen..
Ik hoop voor je dat je er nu geen last van krijgt, dus fingers crossed en fijn weekend!

Nee voor mij niet Ron. .polsen buigen zoieso..ook met rechte bb. En als je die dan goed omhoog trekt komt er dus veel spanning op je gewrichten. Alleen met licht gewicht dan is t ok maar indien je wat zwaarder gaat...voelt t daar toch niet ok. Dus vroeg mij af of Ed daar geen last van had..maar gelukkig niet dus!

can confirmNiet het mietje uit gaan hangen nu he. Djees wat zijn die Hagenezen toch softies.![]()

Mooie PR's in die training Gros!
Hoop dat je er geen reactie op gaat krijgen.

can confirm![]()
maar niet bij gros, te lezen aan z'n train: Petje af hoor.
Feli met je PR's

Goed zo, grosje.
Weer 2 PR's da's altijd een lekker gevoel, zo van: de top is nog altijd niet bereikt!

Ja het zijn kleine stapjes... Maar het geeft wel een betere drive voor je training
Ben ook tevreden over de app waarmee je het makkelijk bij kan houden en waardoor je soms kijkt of je je 1rm kan verhogen
Of de top nog niet bereikt is? Wie weet wat er nog in dit lichaam zit![]()