Fitness Seller

Grote Fries trainingslog 'geertdv'

Die 1.25 schijfjes zou ik er minimaal bij pakken, niet minder.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hou het wel zo vol eerst en dan maar eerder 10% eraf.

Anyway: ik heb nu zo'n 2 weken last van m'n bovenrug. Voelt alsof er een flinke knoop zit in een spier, doet echt facking pijn. Dit begon geleidelijk, maar het is inmiddels zo dat ik het 's nachts ook voel als ik in bed lig.
upload_2016-10-14_7-9-58.png

Ik heb de spier met een pijl aangeduid. Iemand bekend met dit probleem?

Ben van plan zometeen de fysio te bellen om te vragen of mijn afspraak voor volgende week dinsdag (stond al gepland ivm pols) naar vanmiddag kan worden verschoven.
Ik word er echt flink gaar van onderhand.

Raden jullie aan om hiermee door te trainen? (heb dat inmiddels 2 weken gedaan, maar werkt niet bevorderlijk volgens mij :D)

Had ik een aantal weken terug ook, liep helemaal door naar mijn nek. Aantal keer naar de sportfysio geweest en flink laten masseren. Verder eigenlijk gewoon doorgetraind. Het is nu weg, dus bezoek aan fysio kan zeker geen kwaad.

Had ik een aantal weken terug ook, liep helemaal door naar mijn nek. Aantal keer naar de sportfysio geweest en flink laten masseren. Verder eigenlijk gewoon doorgetraind. Het is nu weg, dus bezoek aan fysio kan zeker geen kwaad.
Mijn fysio is tot dinsdag niet bereikbaar, dus die afspraak van dinsdag blijft staan. Straalt bij mij ook door tot in mijn nek inderdaad. Ben blij dat ik na vandaag even geen kantoorwerk meer hoef te doen (of helemaal geen werk meer, haha)

Mijn fysio is tot dinsdag niet bereikbaar, dus die afspraak van dinsdag blijft staan. Straalt bij mij ook door tot in mijn nek inderdaad. Ben blij dat ik na vandaag even geen kantoorwerk meer hoef te doen (of helemaal geen werk meer, haha)
Kwam bij mij grotendeels door kantoorwerk, ik had de afgelopen weken veel met een laptop gewerkt. Nu ook opgelost en weer pijnvrij.

Zoiets ook gehad door de squat,achteraf bleek ook nog eens dat ik de stang naar een kant draaide tijdens het squaten. Ging wel na een x aantal weken weg.

Oke, nvm! Zelf heb ik namelijk een soortgelijk pijntje gehad en destijds squate ik 3 x pw lowbar..
Kan natuurlijk zijn dat ik hem draai... Maar geloof toch echt dat ik hem redelijk stabiel houd. Zal er vandaag wel wat op letten!

Denk persoonlijk dat het een combinatie is van krachttrainen en slecht postuur tijdens kantoorwerk

Kan natuurlijk zijn dat ik hem draai... Maar geloof toch echt dat ik hem redelijk stabiel houd. Zal er vandaag wel wat op letten!

Denk persoonlijk dat het een combinatie is van krachttrainen en slecht postuur tijdens kantoorwerk

Yup zeker het laatste is vrijwel zeker de oorzaak, ik squat ook high bar en daar krijg ik het echt niet van.

Postuur verbeteren dus :)! Face pulls doen en daarnaast werken aan een betere mobiliteit van de schouders/lats zou ik zeggen. Het deed wonderen voor mij in ieder geval.

Ga er vandaag gelijk mee aan de slag, ff wat facepulls/rear delt flyes aan mn training toevoegen, f**k de calves maar even xD

Gewoon supersetten met kuiten anders ;)

Nouja.. In mijn geval niet, omdat er maar 1 smith machine is en je erbij moet blijven staan. Anders is de boel binnen no-time gekaapt :o

Hier wat oefeningen ter preventie van schouderproblemen...must have..:)

Nouja.. In mijn geval niet, omdat er maar 1 smith machine is en je erbij moet blijven staan. Anders is de boel binnen no-time gekaapt :o
Buurt Gym hiero, geen last van haha.

Hier wat oefeningen ter preventie van schouderproblemen...must have..:)

Thanks man, ga er morgen even naar kijken :)

Training 14-10-16 Training A

Squat
2*5 20
1*5 40
1*5 60
1*3 80
1*3 95
5*5 102.5
H O L Y shit. Shit hit the fan, nu nog pomp. Begin nu tegen mn top aan te hikken.

Benchpress:
1*5 20
1*5 40
1*5 60
1*3 70
5*5 77.5
Nog best Easy

BOR:
1* 30
1* 40
1* 50
2*5 62.5 --> hier ging het mis, dacht 62.5 te moeten doen maar moest 67.5, daarna dus;
1*5 67.5
2*4 67.5
Niet gehaald dus en facking zwaar. Kon hem tevens nieteens met goede Form.doen dus volgende week nog maar x proberen.

Face pulls ss calve raise seated:
4*15 15
Ss
4*15 40

Rollouts:
1*12
1*10
1*7
Lekker

Lekkere training man.

Even een update: van de week nog niet gesport, eerste week dat ik werkloos ben en heb er voor gekozen een week compleet op te laden. Maandag sollicitatiegesprek gehad, waarna ik ben aangenomen. Moet wel een boek van 400 pagina's leren waarvan ik een examen moet afleggen. Dus ben druk aan het studeren geslagen deze week.

Daarnaast ben ik dinsdag naar de fysio gegaan. Pols lijkt steeds ietsje beter te worden maar de pijn is nog niet compleet weg.

Deze week dus geen training updates, maandag ga ik weer los!

Terug
Naar boven