- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Mijn fysio is tot dinsdag niet bereikbaar, dus die afspraak van dinsdag blijft staan. Straalt bij mij ook door tot in mijn nek inderdaad. Ben blij dat ik na vandaag even geen kantoorwerk meer hoef te doen (of helemaal geen werk meer, haha)Had ik een aantal weken terug ook, liep helemaal door naar mijn nek. Aantal keer naar de sportfysio geweest en flink laten masseren. Verder eigenlijk gewoon doorgetraind. Het is nu weg, dus bezoek aan fysio kan zeker geen kwaad.
Kwam bij mij grotendeels door kantoorwerk, ik had de afgelopen weken veel met een laptop gewerkt. Nu ook opgelost en weer pijnvrij.Mijn fysio is tot dinsdag niet bereikbaar, dus die afspraak van dinsdag blijft staan. Straalt bij mij ook door tot in mijn nek inderdaad. Ben blij dat ik na vandaag even geen kantoorwerk meer hoef te doen (of helemaal geen werk meer, haha)
Zoiets ook gehad door de squat,achteraf bleek ook nog eens dat ik de stang naar een kant draaide tijdens het squaten. Ging wel na een x aantal weken weg.
Kan natuurlijk zijn dat ik hem draai... Maar geloof toch echt dat ik hem redelijk stabiel houd. Zal er vandaag wel wat op letten!Oke, nvm! Zelf heb ik namelijk een soortgelijk pijntje gehad en destijds squate ik 3 x pw lowbar..
Kan natuurlijk zijn dat ik hem draai... Maar geloof toch echt dat ik hem redelijk stabiel houd. Zal er vandaag wel wat op letten!
Denk persoonlijk dat het een combinatie is van krachttrainen en slecht postuur tijdens kantoorwerk
Kan natuurlijk zijn dat ik hem draai... Maar geloof toch echt dat ik hem redelijk stabiel houd. Zal er vandaag wel wat op letten!
Denk persoonlijk dat het een combinatie is van krachttrainen en slecht postuur tijdens kantoorwerk
! Face pulls doen en daarnaast werken aan een betere mobiliteit van de schouders/lats zou ik zeggen. Het deed wonderen voor mij in ieder geval.Kan evt ook altijd natuurlijk :')
Buurt Gym hiero, geen last van haha.Nouja.. In mijn geval niet, omdat er maar 1 smith machine is en je erbij moet blijven staan. Anders is de boel binnen no-time gekaapt![]()
Hier wat oefeningen ter preventie van schouderproblemen...must have..