Vind je? Valt me tegen imho...
Nouja goed, schouders zijn niet echt m'n sterkste punt, maar gewoon doorknallen. Squats, BP en Deadlifts kan ik nog wel even op door zonder stall denk ik.Nou ja als ik naar de verhoudingen van je lifts kijk vind ik hem niet slecht.
Met jou lengte, gewicht en Vp% mag ie wel omhoog.
Maar je bent onderweg
Thx man, ik weet ook niet waarom, zal wel door mn lange armen komen. Misschien moet ik hem ook niet steeds weer laten zakken tot mijn hals... Deadlift had ik in de vorige post niet goed opgeschreven haha, daar moest ie al 70 zijn ^^OHP gaat mij altijd wel redelijk af, maar ik maak in het begin wel een klein hupje om even het psychologische gewicht te breken. Ik vind benchen veeeeeel lastiger. Ik zal je logje volgen vanaf heden. Verhoog je je deadlift trouwens niet te snel? 10 Kilo per keer is wel veel.
Training 16-9-16 Dag 3:
Squat 5x5
1x10 20kg
1x5 40kg
1x5 60kg
5x5 75kg
Facking nice
Bench Press 5x5
1x10 20kg
1x5 40kg
1x5 50kg
5x5 60kg
easyy AF!
BOR 5x5
1x10 20kg
1x5 40kg
5x5 47.5kg
Echt lekkere pomp
Calve raises (standing):
1x 10 20kg
1x 10 40kg
3x 10 60kg
Lekker, dikke pomp erin.
Vandaag ging het echt super, goede focus en was f*cking mad... Gister gesolliciteerd, wat erg goed ging en kreeg vandaag een belletje dat ik de 1e keus was op basis van het gesprek alleen had ik net wat te weinig ervaring
Moest voor dat gesprek ook nog eens 1.5 uur rijden. Maargoed wel chille workout gehad ^^
Ja man, werkt zeker goed. Squat zoveel comfortabeler nu!Lekker man! Op naar de 100 kg squat.
De schoenen bevallen goed?
Bench gaat zeker goed inderdaad. Ja dat vond ik dus ook, maargoed oefenen in sollicitatiegesprekken zal alleen maar helpen voor de toekomst.Goede workout. Je bench press gaat je goed af.
Naar dat ze je niet hebben gekozen. Ik vind het trouwens echt asociaal van het bedrijf waar je hebt gesolliciteerd. Ze kunnen toch op basis van je CV zien dat je niet genoeg ervaring hebt?! Dan hadden ze je beter vanaf het begin kunnen afwijzen.![]()
Voel me echt verrot, totaal geen energie, ben bang dat als ik mn ogen dichtdoe ik om 4 uur wakker word aan m'n bureau (wat superchill zou zijn natuurlijk).Hopen dat het meevalt met de griep.. De gewichten gaan nog altijd mooi omhoog in ieder geval. Volgende x alles weer 2,5 verhogen denk je? En ach.. goed eten is belangrijker dan assistance toch.