XXL Nutrition

Grote Fries trainingslog 'geertdv'

I know your feels.. Ik stond vanmorgen op 6;30 al te koken en zit nu ook als een zombie op kantoor! Gewoon even doorbijten zullen we maar zeggen :P!

Goedemorgen, Kom hier ook maar eens meelezen, altijd leuk om te kijken bij 5x5'ers

Wat is dat toch al die lange Friezen..

In btw!

• Topic Starter Topic Starter
Training 21/9/16 Dag 2;

Squat:
1*15 20kg
1*10 40
1*5 60
5*5 80
Wordt zwaarder wel dikke pomp

OHP:
1*5 20kg
1*5 30kg
5*5 40kg
Zwaar ;')

Deadlift:
1*5 40kg
1*5 60kg
3*5 80kg
Gaat lekker
Vandaag begonnen met minder sets, verhogen tot aan het werkgewicht.

Dips:
1*5 bw
1*5 bw + 5kg
1*5 bw +10kg
3*5 bw + 15kg
Holy fucking shit

Aii damn. Liep net de trap op en voelde een stekende pijn in mn rechterknie. Ik neem aan dat dit komt doordat mijn warming up niet ideaal is, misschien toch maar 10min Cross trainer voor de training :(

Aii damn. Liep net de trap op en voelde een stekende pijn in mn rechterknie. Ik neem aan dat dit komt doordat mijn warming up niet ideaal is, misschien toch maar 10min Cross trainer voor de training :(
Oppassen! Vandaag nog last?
Mooie training trouwens kerel :D

Oppassen! Vandaag nog last?
Mooie training trouwens kerel :D
Thanks! Ja verdomme man, het zit nu niet meer onder de knieschijf maar meer in de knieholte zegmaar. Het lijken de aanhechtingen naar de hamstring te zijn. Geeft zegmaar het gevoel dat je hem moet 'knakken' ofzo, verder voel ik hem als ik al normaal moet lopen dus even kijken of het morgen weg is en anders de squats even overslaan...

Thanks! Ja verdomme man, het zit nu niet meer onder de knieschijf maar meer in de knieholte zegmaar. Het lijken de aanhechtingen naar de hamstring te zijn. Geeft zegmaar het gevoel dat je hem moet 'knakken' ofzo, verder voel ik hem als ik al normaal moet lopen dus even kijken of het morgen weg is en anders de squats even overslaan...

Oei. Dat is balen zeg. Had je misschien last van licht inklappende knieeen, doordat de squats wat zwaar waren?
Ik zou het morgen inderdaad sowieso even rustig aan doen. Misschien wat lichte (gepauzeerde) squats, maar sws geen 2,5 erbij opgooien en gewoon volle bak gaan :P

Oei. Dat is balen zeg. Had je misschien last van licht inklappende knieeen, doordat de squats wat zwaar waren?
Ik zou het morgen inderdaad sowieso even rustig aan doen. Misschien wat lichte (gepauzeerde) squats, maar sws geen 2,5 erbij opgooien en gewoon volle bak gaan :P
Dat niet zozeer, ik hou mn knieen gewoon naar buiten. Maar ik had wel erg stijve knieen aan het begin bij het squatten.

Knee sleeves fixen een hoop problemen voor mij. Had vaak last van mijn aanhechtingen, nu vrijwel nooit meer.

Knee sleeves lijken mij wat overbodig tbh, hoop dat de pijn na het weekend weer weg is, want met deze knie gaat deze jongen niet squatten.

Tja, ik kan je uit betrouwbare bron zeggen dat ze alles behalve overbodig voor me zijn. Ik wilde dat ik ze eerder had ontdekt. Ze houden je knieën warm en geven wat extra ondersteuning, geen last meer van mijn pezen onder en boven mijn knieën.

Tja, ik kan je uit betrouwbare bron zeggen dat ze alles behalve overbodig voor me zijn. Ik wilde dat ik ze eerder had ontdekt. Ze houden je knieën warm en geven wat extra ondersteuning, geen last meer van mijn pezen onder en boven mijn knieën.
Hmm, misschien ooit t proberen waard. Nu eerst maar hopen dat die pijn snel wegtrekt

Training 23-9-16. "Een dag niet gesquat is een dag niet geleefd"

Geen squats kunnen doen en ik mis de pomp nu al, heb wel met losse stang gedaan om opwarming te starten maar ik vertrouwde het niet :(

- Algehel warming up /stretches

Benchpress:
1x15 20kg
1x10 40kg
1x5 50kg
1x5 55kg
5x5 62.kg
Easy

BOR:
1x10 20kg
1x5 30kg
1x5 40kg
5x5 52.5kg
Zwaar maar ging goed!

Calve raise standing:
1x20 bw
3x10-10-10 20kg (+ sm machine stang)
10-10-10 = normale stand - voeten naar buiten - voeten naar binnen
Damn die dingen stonden in de fik

Pullups
2x5
1x7
Pullups because why not. Compensatie omdat ik ze maandag niet heb gedaan

Ab wheel:
1x16
1x13
1x8
Had geen zin in planks :P maar damn hiervan gaan je abs strak staan evenals je onderrug!

Mocht de pijn langer aanhouden.. Ik zou aanraden om extra deadlift variaties te doen :)

Man man man man man... Nog steeds ontzettend veel last van mijn buik door de rollouts van vrijdag. Ik denk dat ik die maar ga oppakken ipv planks, echt DAMN!

Pijn in mijn knie is zo goed als weg, ik ga vandaag gewoon sporten en squats weer proberen, ook al kan ik mijn abs niet aanspannen :')

Iemand tips voor een goede warming up routine?

Terug
Naar boven