Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij hadden geen tekort aan aardappelen in de wintertijd anno 1940-1945

Oppassen! Vandaag nog last?Aii damn. Liep net de trap op en voelde een stekende pijn in mn rechterknie. Ik neem aan dat dit komt doordat mijn warming up niet ideaal is, misschien toch maar 10min Cross trainer voor de training![]()

Thanks! Ja verdomme man, het zit nu niet meer onder de knieschijf maar meer in de knieholte zegmaar. Het lijken de aanhechtingen naar de hamstring te zijn. Geeft zegmaar het gevoel dat je hem moet 'knakken' ofzo, verder voel ik hem als ik al normaal moet lopen dus even kijken of het morgen weg is en anders de squats even overslaan...Oppassen! Vandaag nog last?
Mooie training trouwens kerel![]()
Thanks! Ja verdomme man, het zit nu niet meer onder de knieschijf maar meer in de knieholte zegmaar. Het lijken de aanhechtingen naar de hamstring te zijn. Geeft zegmaar het gevoel dat je hem moet 'knakken' ofzo, verder voel ik hem als ik al normaal moet lopen dus even kijken of het morgen weg is en anders de squats even overslaan...

Dat niet zozeer, ik hou mn knieen gewoon naar buiten. Maar ik had wel erg stijve knieen aan het begin bij het squatten.Oei. Dat is balen zeg. Had je misschien last van licht inklappende knieeen, doordat de squats wat zwaar waren?
Ik zou het morgen inderdaad sowieso even rustig aan doen. Misschien wat lichte (gepauzeerde) squats, maar sws geen 2,5 erbij opgooien en gewoon volle bak gaan![]()
Dat niet zozeer, ik hou mn knieen gewoon naar buiten. Maar ik had wel erg stijve knieen aan het begin bij het squatten.
Hmm, misschien ooit t proberen waard. Nu eerst maar hopen dat die pijn snel wegtrektTja, ik kan je uit betrouwbare bron zeggen dat ze alles behalve overbodig voor me zijn. Ik wilde dat ik ze eerder had ontdekt. Ze houden je knieën warm en geven wat extra ondersteuning, geen last meer van mijn pezen onder en boven mijn knieën.

maar damn hiervan gaan je abs strak staan evenals je onderrug!Zoals romanians / sumo's?Mocht de pijn langer aanhouden.. Ik zou aanraden om extra deadlift variaties te doen![]()