- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Het is alweer even geleden, maar volgens mij had ik ze binnen een week. Heb er trouwens ook veel t-shirts besteld.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is alweer even geleden, maar volgens mij had ik ze binnen een week. Heb er trouwens ook veel t-shirts besteld.
Yes, IN! Leuk om mee te lezen hier
Heb zelf 5x5 geprobeerd, maar ben afgehaakt toen ik last van mijn knie kreeg. Stom natuurlijk! Hoop dat het jou beter af gaat. Wie weet goede motivatie om het nog eens te gaan proberen over een tijdje![]()
Welcome! Waardoor kreeg je last van je knie, ik heb daar laatst namelijk ook last van gehad door squats.
Zeker, zolang ik het volhoud ofc! Ga sowieso nog paar maandjes proberen vol te houden. In ieder geval tot november. Dan begin ik met 1x pw te boksen, dus dan wordt alles weer een beetje aftasten.Hoppa. 100 kg in the pcket. Congrats.
Ga je nog verder met je huidig manier van progressive overload?

Beide goede schema's, heb zelf mijn deadlift altijd verhoogd met 2,5kg en ben tot 1x5x162,5 gekomen vanaf 60kg.Goedendag!
Ik zat er aan te denken om ipv de 'manier' van Elliott aan de kant te leggen en verder te gaan met de ABA-BAB manier van SL zelf. Wat vinden jullie hiervan. Op deze manier leg ik wat meer aandacht op de Deadlift. Alleen ga ik sneller vastlopen met de OHP... Adviezen zijn welkom!![]()
Beide goede schema's, heb zelf mijn deadlift altijd verhoogd met 2,5kg en ben tot 1x5x162,5 gekomen vanaf 60kg.
ohp met 1 kg in plaats van 2.5 kg verhogen is misschien een optie voor je? gewoon ff kijken of je daarmee nog wel vooruit komt. anders idd een keer terug in kgs.
Microloaden is met de OHP zeker nodig... alleen liggen er vaak geen microschijfjes in de gym. Je kan ze voor een paar euro kopen, maar dan moet je ze wel elke keer meenemen naar de gym.. Of je laat ze liggen in de gym, maar dan moet je ze delen met anderen![]()
http://www.fitness-seller.nl/gewichten/halterschijven/50-mm-halterschijven/Nice man!
0.5kg schijfjes hebben wij inderdaad niet in onze gym. Iemand idee waar ik 2 schijfjes van 0.5 en 1kg kan halen (de lichtste is bij ons 1.25kg).

Beide goede schema's, heb zelf mijn deadlift altijd verhoogd met 2,5kg en ben tot 1x5x162,5 gekomen vanaf 60kg.
Begonnen met een aangepaste starting strength (bor i.pv. cleans) en doorgegaan naar texas method.
Begonnen met een aangepaste starting strength (bor i.pv. cleans) en doorgegaan naar texas method.