AndroidHealthClinic

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Graag gedaan topper!
Jij ook ontzettend bedankt voor je adviezen...ik doe de front raise nog steeds zittend op een bankje..

• Topic Starter Topic Starter
grappig , ik ben er net achter gekomen dat ik i.p.v de mill dus al jaren de overhead press doe

overhead press - voeten schouderbreed
mill press - voeten dicht bij elkaar en knieen licht gebogen

weer wat geleerd! jij begint goed aan het nieuwe jaar!

weer wat geleerd! jij begint goed aan het nieuwe jaar!

ik zat te kijken bij de vraag hoeveel jij je schouders traint en ineens begint men daar het verschil uit te leggen - ik dacht ook altijd dat overhead en mil press twee dezelfde oef waren - het verschil zit hem dus hier in t.a.v de stand van je voeten - bij een mil press staan je voeten( hielen dus tegen elkaar - ik kan me bijna niet voorstellen dat mensen deze variant nog doen - ik in ieder geval niet:D

het is nu 1 januari 2009 - dus probeer ik weer doelen na te streven, of het gaat lukken .......?

deadlifts 170 - dit jaar wel hoop ik
squats 150
benchpress 100 - moet er toch een keer van komen

het zijn doelen op zich , de trainingen blijven centraal staan , het zal nooit een obsessie worden

Nou dat heb je ook binnen 3 maand:D

Nou dat heb je ook binnen 3 maand:D

nou dat weet ik niet mug , die bench word heel lastig - 165 deadlift heb ik 1 maal 3 cm opgetild sávonds , maar ik train vaak sóchtends vanwege werk - heb ik nog het meeste vertrouwen in de squat

vandaag
deadlift 5 * 5
overheadpress 5 * 5
t bar rows 5 * 5
pull ups 2 * 8
small gripp bench press 3 * 8
hanging leg raises 2 * ?

het is nu 1 januari 2009 - dus probeer ik weer doelen na te streven, of het gaat lukken .......?

deadlifts 170 - dit jaar wel hoop ik
squats 150
benchpress 100 - moet er toch een keer van komen

het zijn doelen op zich , de trainingen blijven centraal staan , het zal nooit een obsessie worden

Moet lukken!

we gaan ons best doen

zo de eerste training in het nieuwe jaar
supplementen - creatine van cell mass in januari niet
- complete whey protein ( bccaa's - arginine - aminozuren ) wel
- fruit + ik overweeg nog iets van visolie en dextrose toe te voegen
- ben iets meer water gaan drinken tijdens de training - ( ik dronk eigenlijk altijd voor en na de training

1/5*5/jan/70 min

5 slokken water

Cardio
crossfiets 4 min
hardlopen 4 min

Deadlift
8 * 60 - warm-up
8 * 80 - warm-up
5 * 100
5 * 120
5 * 130
5 * 140
5 * 145 pr

Mill press - voeten dus bij elkaar
12 * 30 - warm-up
5 * 40
5 * 50
5 * 55
5 * 60
4 * 60:( - jammer maar ik kreeg hem niet goed omhoog - maar toch zit er progressie in )

T Bars Rows
5 * 70
5 * 90
5 * 100
5 * 100
5 * 102.5

wide gripp pull ups
5 * bw
5 * bw

Small gripp benchpress
8 * 50
8 * 50
8 * 50

Hanging legraises
12 * bw
12 * bw

com - viel niet tegen , ook niet mee , ik neem wat langere rustpauzes 2 min
de 5 * 145 deadlift was top vandaag:D

lekker pr op de deadlift :), ook nog lekkere MP, ik blijf steeds maar hangen op op mijn 55kg :p

Dat is weer een lange en zware training, vooral die deadlift gaat goed!

Nog de beste wensen he;) Netjes die deadlift kerel, maar die doelen kunnen wel wat hoger toch, ook al staat kracht niet centraal.

zo de eerste training in het nieuwe jaar
supplementen - creatine van cell mass in januari niet
- complete whey protein ( bccaa's - arginine - aminozuren ) wel
- fruit + ik overweeg nog iets van visolie en dextrose toe te voegen
- ben iets meer water gaan drinken tijdens de training - ( ik dronk eigenlijk altijd voor en na de training

1/5*5/jan/70 min

5 slokken water

Cardio
crossfiets 4 min
hardlopen 4 min

Deadlift
8 * 60 - warm-up
8 * 80 - warm-up
5 * 100
5 * 120
5 * 130
5 * 140
5 * 145 pr

Mill press - voeten dus bij elkaar
12 * 30 - warm-up
5 * 40
5 * 50
5 * 55
5 * 60
4 * 60:( - jammer maar ik kreeg hem niet goed omhoog - maar toch zit er progressie in )

T Bars Rows
5 * 70
5 * 90
5 * 100
5 * 100
5 * 102.5

wide gripp pull ups
5 * bw
5 * bw

Small gripp benchpress
8 * 50
8 * 50
8 * 50

Hanging legraises
12 * bw
12 * bw

com - viel niet tegen , ook niet mee , ik neem wat langere rustpauzes 2 min
de 5 * 145 deadlift was top vandaag:D

lekker pr op de deadlift :), ook nog lekkere MP, ik blijf steeds maar hangen op op mijn 55kg :p

ik probeer eigenlijk in 1 a 2 stappen gelijk op de 50 te zitten en vanuit daar verder te bouwen - straks pak ik hopelijk makkelijk een keer 2 * 5 * 60 - kijk en dan gaan we verhogen

Dat is weer een lange en zware training, vooral die deadlift gaat goed!

thanks , het is een indicatie dat ik denk ik op de goed weg ben , ook hier probeer ik vrij snel in de zware gewichten te komen

Nog de beste wensen he;) Netjes die deadlift kerel, maar die doelen kunnen wel wat hoger toch, ook al staat kracht niet centraal.

jij ook nog de beste wensen en sterkte binnenkort met je deelneming aan een sterke-man competitie
T.a.v. de doelen blijf ik realistisch - ik kan natuurlijk heel stoer zeggen ik ga voor de 180 kg deadlift , maar het is een waarheid als een koe dat ik vorig jaar maar 1 * 1 * 160 heb getrokken en bijna 1 * 1 * 165 ( 3 cm ) dus tja :rolleyes:

Lekkere PR kerel:thumbs:

Dextrose in je whey shake direct na je training voor je glyocogeen depots + insuline respons.
En over de positieve gezondheidseffecten van visolie kan ik wel een pagina mee vullen.
En een multivitamine complex + vit C pillen kunnen ook geen kwaad, wel goed.

Succes dit jaar big G, die doelstellingen moeten zeker haalbaar zijn als je zo doorgaat.

Dextrose in je whey shake direct na je training voor je glyocogeen depots + insuline respons.
En over de positieve gezondheidseffecten van visolie kan ik wel een pagina mee vullen.

Succes dit jaar big G, die doelstellingen moeten zeker haalbaar zijn als je zo doorgaat.
Dat zeg ik ook altijd, en dan zijn er hier nog genoeg gasten die je voor gek verklaren ???

Groteman lekkere t-bar rows!

thanks mug 5 * 150 word weer een ander verhaal vrees ik :(

thanks mate , ik zal die dextrose eens gaan kopen

Dat zeg ik ook altijd, en dan zijn er hier nog genoeg gasten die je voor gek verklaren ???

mr chick , ik zal jou nooit voor gek verklaren;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven