AndroidHealthClinic

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wil ik eigenlijk ook wel weten...machines met prikgewicht zijn over het algemeen ruk , voor leg press althans:D

jij ook beste wensen GM

ben weer terug na 2 weken onsportief gedrag.....;)

Nette training, vooral de bor's

• Topic Starter Topic Starter
gaat bij jou ook nog steeds goed zie ik :) blijven knallen man, ga je weer volgen:D

mooi man

nice bor's.

Die leg press, is dat zo'n machine of eentje die schuin omhoog gaat met schijven?

de legpress , bij ons is er zo eentje waarin je vrij recht zit helaas , zo'n moderne , het probleem is dat ik mijzelf helemaal moet opvouwen om er in te kunnen zetten , en dan moet ik er ook nog uit ( ziet er niet uit mat die 1m90 van mij

Mijn maatje heeft een vertical legpress , daar pakte ik een maand terug 15 * 230

wil ik eigenlijk ook wel weten...machines met prikgewicht zijn over het algemeen ruk , voor leg press althans:D

mee eens , ik moet het er maar mee doen rooke :(
jij ook beste wensen GM

ben weer terug na 2 weken onsportief gedrag.....;)

ja ik miste je al een tijdje onsportieveling;)

jij ook nog een sportief 2009:D

Nette training, vooral de bor's

thanks tiger

tot hoever gaat dat gewicht dan? Ben ook 191 maar heb dr vaak neit zo;n moeite mee.
Op mn beide gyms gaan ze tot 200 of 190 dat is echt p*ssy weight op een of ander manier. Nu heb ik de free weight legg press ontdekt van pannata. Daar staat de max nu op 220. Maar wat je niet hebt kan je ook niet mee trainen :(

tot hoever gaat dat gewicht dan? Ben ook 191 maar heb dr vaak neit zo;n moeite mee.
Op mn beide gyms gaan ze tot 200 of 190 dat is echt p*ssy weight op een of ander manier. Nu heb ik de free weight legg press ontdekt van pannata. Daar staat de max nu op 220. Maar wat je niet hebt kan je ook niet mee trainen :(

vertical ben ik veel sterker , die beweging is makkelijker + ik heb meer ruimte voor die lange poten van mij , en dat is nou net het probleem bij ons op de gym - als ik hem in de kortste stand zet , moet ik mijzelf er zo invouwen - zet ik hem 2 standjes naar achteren - dan druk ik rustig 200 weg ( the full stack ) maar dat is imo minder zwaar;)

tevredenheid is een b*ch....

Met leg press tot waar je dijbenen dan komen? helemaal tot aan borst?

Lekkere BOR, Hoe voer jij deze uit? Raak je de grond aan?

Minder:)

Maar je moet de mensen wat motiveren he:D
Als je de hele tijd zegt van :eek::eek::eek: wat een gewichten!!!!
Dan denken ze dat ze sterk genoeg zijn en pushen ze niet meer:D

je bent een echte motivator mug :D:D

tevredenheid is een b*ch....

Met leg press tot waar je dijbenen dan komen? helemaal tot aan borst?

yep yep yep . ik vouw me helemaal op , vandaar dat 140 niet veel lijkt maar geloof me 5 * 150 pak ik nu nog niet zo

Lekkere BOR, Hoe voer jij deze uit? Raak je de grond aan?

nee ik laat hem wel vrij diep hangen en het laatste stukje van de rep pak ik hem vrij explosief

Ik laat m tot 10 cm van mn borst komen...probeerde plaatje te regelen maar kon niet vinden van oudere versie. Hij lijkt er een beetje op.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die eerste is echt HET kwaad...:D die tweede lijkt me vet

tja ik weet het , maar goed ik moet het ermee doen , die tweede is old school , echt een waanzinnig oef - de lucht die je langzamerhand kwijt raakt , de druk op je benen is blijvend , ik ben 5 min blijven liggen toen na die 15 * 220 - we waren toen ook anderhalf uur bezig geweest , het was de laatste oef , ik was kapot

Die eerste leg press is idd zwaar irritant! Wij hebben ook zoiets, maar dan hoef je jezelf niet helemaal op te vouwen zoals jij zegt maar kun je de stack met een motortje omhoog tillen.
En dan kun je gewoon met gestrekte benen beginnen in plaats van opgevouwen.

dat kan bij ons niet

Minder:)

Maar je moet de mensen wat motiveren he:D
Als je de hele tijd zegt van :eek::eek::eek: wat een gewichten!!!!
Dan denken ze dat ze sterk genoeg zijn en pushen ze niet meer:D
Ok werk dat zo, hahaha.

Ja Groteman, wat een p*ssy gewichten hier... doe je naam eens eer aan :p;).
Bedoel je zoiets? hehehe :D

Jan/compounds/60min

Cardio 3 min - dit wil ik toch effe vermelden

Squats - Full - schouderbreed merkte gelijk verschil
10 * 60 - Warm-up
8 * 80
8 * 90
5 * 100
5 * 105
5 * 110 pr yep yep yep

Mill press
8 * 40
8 * 50
5 * 55
5 * 55
5 * 55
Com : 55 was vandaag max - jammer

T Bar Rows
8 * 70
8 * 90
5 * 100
5 * 105
5 * 105 yep yep yep

Wide gripp pull ups
5 * bw
5 * bw

Small gripp pull ups
8 * 50
8 * 55
8 * 55

Db Curls
2 * 8 * 18
2 * 8 * 18

supertevreden over de squats en sgb-press - t bars gaan ook lekker maar ik merk hier dat 110 of 115 nog ver weg is

toch nice die squat als pr weer ;) : thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven