MuscleMeat

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Netjes.

• Topic Starter Topic Starter
Heerlijk getraind..goede volumes met herhalingen!

Hoe vaak train je in de week? Jij pomp ook als een beest...:wl::lifter:

thanks mate , ik train 4 a 5 per week - meestal 5 en altijd 2 rustdagen

Ook maar ff wat supersets gedaan? :P goed bigman!

ik dacht ja , ik kan nu niet meer achter blijven he

thanks freak

bedankt willem

W2/T3/supersetten/DEC/80 min + met maatje

Dubbelhandige db rows vooroverliggend op schuine bank
15 * 20 - warm-up
12 * 22 - warm-up
8 * 26
8 * 28
8 * 28
8 * 30
Als superset met de
Seated DB Frenchpress
15 * 20 - w- up
12 * 22 - w- up
8 * 30
8 * 30
8 * 30
8 * 32

Deadlift - 1e 2 sets om en om greep
8 * 100
8 * 110
8 * 120
8 * 130
Als superset met de
Cable rope push extenions
8 * 20
8 * 25
8 * 30
7 * 30

Seated cable rows
8 * 70
8 * 75
8 * 80
8 * 75
Als superset met de
lying triceps db extenions
8 * 16
8 * 16
7 * 16
7 * 16

Lat Pull downs
15 * 60
12 * 65
10 * 70
8 * 75
6 * 80
4 * 85
2 * 90 - yep yep yep

com ; lekkere rugtraining , tevreden over de intensiviteit en het aantal reps op de 130 kg deadlift , die ging toch wel vrij easy - zeg ik nu achteraf

Goede training, ik train toch liever alleen.

ik train altijd alleen, nog nooit met maatje getraind, lijkt me opzicht wel fijn want je motiveerd elkaar toch wel om zwaarder te gaan en je zal denk daardoor ook wel meer tillen, maarja je zal toch weleen serieus maatje moeten hebben anders heb je er niks aan :P

trouwens lekkere training :) mooie deadlift :)

Goede training, ik train toch liever alleen.

Als ik met mijn maatjes train lachen we meer dan we trainen.

ja dat ligt natuurlijk aan de persoonlijk instelling - met mij mee trainen is trainen

ik train altijd alleen, nog nooit met maatje getraind, lijkt me opzicht wel fijn want je motiveerd elkaar toch wel om zwaarder te gaan en je zal denk daardoor ook wel meer tillen, maarja je zal toch weleen serieus maatje moeten hebben anders heb je er niks aan :P

trouwens lekkere training :) mooie deadlift :)

ik train ook altijd alleen , maar sinds kort traint er iemand met mij mee en die qua gewicht bij sommige oefeningen niet voor mij onderdoet dus dat is alleen maar mooi - ik ziet het als extra stimulatie:D

idd als beiden serieus zijn dan is het een plus, elkaar motiveren en een spotter is zeker meegenomen.

bigman sterke lat pulley!

Nette trainingen kerel:thumbs:

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekker die supersets ging het een beetje die french press?

effe aan het brainstormen voor nieuw schema

training 1
Squat 5 * 5
benchpress 5 * 5
barbell row 5 * 5
ez bb curl 2 * 8
chest dips 2 * 8

training 2
deadlift 5 * 5
mill press 5 * 5
t bar rows 5 * 5
pull ups 5 * 5
lying french press 2 * 8

training 3
Legpress 5 * 5
incline Benchpress 5 * 5
BB Rows 5 * 5
chest dips 2 * 8
ez bb curls 2 * 8

Training 4
Full squats 5 * 5
Mill press 5 * 5
T Bars rows 5 * 5
Pull ups 5 * 5
lying french press 2 * 8
Hanging Leg Raises

Training 5
Deadlift 5 * 5
Benchpress 5 *5
BB Rows 5 *5
Chest dips 2 * 8
Ez bb curls 2 * 8

Training 6
Leg press 5 * 5
Incline benchpress
T Bars rows 5 *5
Pullups 5 *5
Lying french press 2 * 8
Hanging leg raises

ik wil al een tijdje zo'n schema gaan proberen - ik heb een beetje gekeken naar starr en rippetoe - De warm-up gaat hier heel belangrijk worden ik ga om de dag trainen - in de ene week wil een cardio-dag inlassen , dus dat betekent de ene week 5 * en de andere week 4 * trainen - de gewichten verhoog ik naar eigen inzicht of niet - 31/12 ga ik er maar eens mee beginnen - lijkt me een mooie dag:D

Laatst bewerkt:
Trainen met een maatje kan vele voordelen met zich meebrengen.
Het kost tijd om op elkaar ingesteld te worden, maar als je samen dezelfde instelling hebt dan komt dat best goed.
Tiger en ik trainen al een tijd samen, buiten de gym is het veel geouwehoer maar tijdens het trainen wordt er eigenlijk helemaal niet gesproken, en al helemaal niet gelachen.

Ben benieuwd wat je van dat nieuwe schema gaat vinden Big G, altijd goed om nieuwe dingen te proberen.

Zwaaar schema! Ben benieuwd hoe het gaat werken. Bij dit schema moet je zeker om je rust denken lijkt mij.

Tiger en ik trainen al een tijd samen, buiten de gym is het veel geouwehoer maar tijdens het trainen wordt er eigenlijk helemaal niet gesproken, en al helemaal niet gelachen.

En zo hoort het! Train ook weleens met andere mensen maar die praten echt teveel tussendoor... Je moet echt kunnen doorknallen, en elkaar kunnen aanmoedigen.

Trainen met een maatje kan vele voordelen met zich meebrengen.
Het kost tijd om op elkaar ingesteld te worden, maar als je samen dezelfde instelling hebt dan komt dat best goed.

Ben benieuwd wat je van dat nieuwe schema gaat vinden Big G, altijd goed om nieuwe dingen te proberen.

we trainen nu zo 'n drie weken samen 2 x per week , die andere 2 x zijn voor mijzelf - heb ik nodig denk ik - hij is serieus tijdens de training en is leergierig
schema gaan we gewoon eens bekijken - we zien wel

Zwaaar schema! Ben benieuwd hoe het gaat werken. Bij dit schema moet je zeker om je rust denken lijkt mij.

ik heb dan ook om de dag een rustdag ingepland

En zo hoort het! Train ook weleens met andere mensen maar die praten echt teveel tussendoor... Je moet echt kunnen doorknallen, en elkaar kunnen aanmoedigen.

vandaag rust

morgenochtend laatste dag van 2008 - nog 1 keer dan
squats
benchpress
bors
chestdips
ez bb curls

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven