Der Freak
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk getraind..goede volumes met herhalingen!
Hoe vaak train je in de week? Jij pomp ook als een beest...![]()
tja - dit is een maatje waar ik zelden mee train - dus ach , maar vanaf volgend jaar ga ik 2 x per week met iemand samen trainen - we zien wel hoe dat loopt

mooie deadlift 
Als ik met mijn maatjes train lachen we meer dan we trainen.
ik train altijd alleen, nog nooit met maatje getraind, lijkt me opzicht wel fijn want je motiveerd elkaar toch wel om zwaarder te gaan en je zal denk daardoor ook wel meer tillen, maarja je zal toch weleen serieus maatje moeten hebben anders heb je er niks aan
trouwens lekkere trainingmooie deadlift
![]()

idd als beiden serieus zijn dan is het een plus, elkaar motiveren en een spotter is zeker meegenomen.

Lekker die supersets ging het een beetje die french press?

Tiger en ik trainen al een tijd samen, buiten de gym is het veel geouwehoer maar tijdens het trainen wordt er eigenlijk helemaal niet gesproken, en al helemaal niet gelachen.
Trainen met een maatje kan vele voordelen met zich meebrengen.
Het kost tijd om op elkaar ingesteld te worden, maar als je samen dezelfde instelling hebt dan komt dat best goed.
Tiger en ik trainen al een tijd samen, buiten de gym is het veel geouwehoer maar tijdens het trainen wordt er eigenlijk helemaal niet gesproken, en al helemaal niet gelachen.
Ben benieuwd wat je van dat nieuwe schema gaat vinden Big G, altijd goed om nieuwe dingen te proberen.
Zwaaar schema! Ben benieuwd hoe het gaat werken. Bij dit schema moet je zeker om je rust denken lijkt mij.
ik heb dan ook om de dag een rustdag ingepland
En zo hoort het! Train ook weleens met andere mensen maar die praten echt teveel tussendoor... Je moet echt kunnen doorknallen, en elkaar kunnen aanmoedigen.