XXL Nutrition

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ouwe, ik zei vanmorgen nog tegen je...die 95 pakken en wat doe je :P 95! goed bezig man. lekker 21-en ook voor de biceps, megapomp waarschijnlijk :D

De 100 komt wel heel dicht bij op de incline.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.043
hoe ging die MP dan 1RM ? met spot , zonder spot?

ja , hij ging eigenlijk wel goed - maar ik vond het ook wel goed zo

Sterke training, zieke MP man!

thanks man

ouwe, ik zei vanmorgen nog tegen je...die 95 pakken en wat doe je :P 95! goed bezig man. lekker 21-en ook voor de biceps, megapomp waarschijnlijk :D

goeie pomp indeed sjakie - ik had nog wat over op de incline

De 100 komt wel heel dicht bij op de incline.

ja klopt , ik hou wel een slag om de arm , want het is in de smith , vrijdag ga ik met mijn maatje trainen en dan wil ik alleen schuin banken - dus dan gaan we los banken - toch kan ik niet helemaal vergelijken omdat die k*tbank zo schuin staat - dus bij 1 * 85 op die bank bent ik erg tevreden

goeie tijd in de sauna GM.........:)

Vervelend ja, neem anders je portable slijptol en las apparaat mee. Ff die hoek minder sT maken. ;)

Yep yep: 70kg MP en en passant nog ff 95 incline.
Gaat wel goed hier.:) Keep it up grotesuriijzereterman.:D

sterke training big G!

Hou je deze reprange voorlopig ff aan?

Je gaat hard GM! Een dikke 95kg incline press:cool:

Soms vind ik smith gewoon zwaarder hoor. :o Hangt nogal af van het toestel, soms zijn ze nogal stroef.
Toch sterk hoor. :)

sterke training big G!

Hou je deze reprange voorlopig ff aan?
Moet je ook eens voor een korte periode proberen. Mijn lichaam reageert er heel goed op. De kracht die je ermee wint en toch ook wat massa kun je daarna gebruiken om met zwaardere gewichten te gaan reppen. Flinke shock voor je spieren.

• #2.054
Soms vind ik smith gewoon zwaarder hoor. :o Hangt nogal af van het toestel, soms zijn ze nogal stroef.
Toch sterk hoor. :)

voordeel van de smith is de veiligheid en het inschatten wat je dan soms los kan pakken - ach ik probeer van alles uit , ik doe ook wel eens de hammer strenght ches press -

Moet je ook eens voor een korte periode proberen. Mijn lichaam reageert er heel goed op. De kracht die je ermee wint en toch ook wat massa kun je daarna gebruiken om met zwaardere gewichten te gaan reppen. Flinke shock voor je spieren.

goed betoog mc

netjes man op incline bench! sterke mp ook.

Pieken op je bench & MP in één training? Het is niet voor iedereen weggelegd :p
Sterk !

• #2.057

je hebt gelijk ja.

juist big-g.. juist!!! zieke pr op de incline.. en daarna nog ff toppen met 70kg op de mp! :D

ZIEK zeg ik je!

de rest van je training ziet er ook lekker uit hoor :P haha very nice :P

• #2.060
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven