- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ouwe, ik zei vanmorgen nog tegen je...die 95 pakken en wat doe je95! goed bezig man. lekker 21-en ook voor de biceps, megapomp waarschijnlijk
![]()
Vervelend ja, neem anders je portable slijptol en las apparaat mee. Ff die hoek minder sT maken.![]()
sterke training big G!
Hou je deze reprange voorlopig ff aan?
sterke training big G!

Moet je ook eens voor een korte periode proberen. Mijn lichaam reageert er heel goed op. De kracht die je ermee wint en toch ook wat massa kun je daarna gebruiken om met zwaardere gewichten te gaan reppen. Flinke shock voor je spieren.sterke training big G!
Soms vind ik smith gewoon zwaarder hoor.Hangt nogal af van het toestel, soms zijn ze nogal stroef.
Toch sterk hoor.![]()
Moet je ook eens voor een korte periode proberen. Mijn lichaam reageert er heel goed op. De kracht die je ermee wint en toch ook wat massa kun je daarna gebruiken om met zwaardere gewichten te gaan reppen. Flinke shock voor je spieren.
Pieken op je bench & MP in één training? Het is niet voor iedereen weggelegd
Sterk !

Moet je ook eens voor een korte periode proberen. Mijn lichaam reageert er heel goed op. De kracht die je ermee wint en toch ook wat massa kun je daarna gebruiken om met zwaardere gewichten te gaan reppen. Flinke shock voor je spieren.
juist big-g.. juist!!! zieke pr op de incline.. en daarna nog ff toppen met 70kg op de mp!
tijdje terug zegt zo'n pipo tegen mij bek houden als je geen 100 druktmoah ik kom aardig al in de buurt zeg ik je
ZIEK zeg ik je!
de rest van je training ziet er ook lekker uit hoorhaha very nice
![]()