- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette pr op de fullsquat grote!!
Je bent weer lekker bezig.
Hoe staat het me je voeding trouwens?![]()
Je hebt er een hele goede training uitgeknald met flinke PR's. Proficiat!![]()

Easy zal het niet zijn, en het is maar internet. Niemand die je controleert toch?thanks mattie
het was erg zwaar - ik snap soms nog steeds niet hoe mensen zo easy er 180 of 190 squats kunnen uitgooien![]()
Easy zal het niet zijn, en het is maar internet. Niemand die je controleert toch?
Ik ga er van uit dat je een geintje maakt.True. Ik gooi ook altijd standaard 10 kg erbij als ik het post.

True. Ik gooi ook altijd standaard 10 kg erbij als ik het post.

Als je de gewichten in mn log ziet mag je er idd vanuit gaan dat ik een geintje maakt.
Anders had ik er wel 100 kg squat, 150 kg deadlift enz enz van gemaakt.

Easy zal het niet zijn, en het is maar internet. Niemand die je controleert toch?
True. Ik gooi ook altijd standaard 10 kg erbij als ik het post.

Ik ga er van uit dat je een geintje maakt.
Maar ik zou er niet van staan te kijken dat er van die superdudes zijn...
Leuk als er dan ineens iemand bij je uit de buurt meeleest, en eens wilt afspreken samen te trainen omdat "jullie" gewichten zo dicht bij elkaar zitten!![]()

Als je de gewichten in mn log ziet mag je er idd vanuit gaan dat ik een geintje maakt.
Anders had ik er wel 100 kg squat, 150 kg deadlift enz enz van gemaakt.

Waarom zou je vlak bankdrukken in de smith? Denk aan de stabilisatoren die je daarmee uitschakelt. Voor de incline begrijp ik het dat heb je al eens uitgelegd.vandaag vlak bankdrukken in de smith ( kijken wat dat oplevert )
pull ups / pull downs
mill pressen
ik hou het bij deze drie oef vandaag omdat ik het ook iets anders ga invullen qua reps dan
ik wil gewoon eens kijken waar in de smith mijn top ligt op dit moment ,.vandaar
Dat dacht ik al... je wilt gewoon voorbij die 100kg, niets mis mee.
Zet um op kerel!

fail - omlaag ging wel )NO shit dat die 105 wel naar beneden wilden
Hanteer jij nog steeds die 531 of speelde je creativiteit weer eens op![]()