- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wees nou eens niet zo eigenwijs. Dit schema heb ik ingenieus in elkaar gezet en meneer denkt dat hij het anders kan gaan doen.![]()
Je had die 90 en 95kg niet moeten pakken. Je focus is toch om de 1rm te verhogen dus je had gewoon meteen 105kg moeten pakken. Dan weet ik zeker dat deze gelukt was. Nu heb je weer veel energie zitten verspelen op die andere 1rm's.
Doe het de volgende keer eens anders. Je bereid je training gewoon goed voor. Als je max 100kg was dan ga je nu voor 102,5kg of 105kg. Alle setjes ervoor zijn allemaal ondergeschikt aan dit doel. Dus zet het slim in elkaar zodat je goed opgewarmt bent en niet teveel vermoeid om die 1rm te pakken.
Werk ze maat!

Wat een gewicht is er weer verplaatst door de GSM!!

Goeie bench, maar ik ben vooral onder de indruk van de military, die vind ik in verhouding nog knapper!
Beetje jammer van die smith-machine.. Wel hele nette MP![]()
- toch vind ik de smith een handig en mooi apparaat waar je af en toe een kunt kijken waar je grenzen liggen - los blijft natuurlijk numero unoIk ookhet duurde ook erg lang voordat die rep voorbij was - pffffffffffff - wij gaan winnen vanmiddag , ik ben wel een beetje voetbalmoe aan het worden
.
Beetje legdrive wil ook nog weleens helpennee , man het duurde een eeuwig heid naar mijn idee - effe wat brullen , en toen ging het wat harder 1,2 cm per sec

Bij ons word het interessant met vanavond de eerste testmatch tussen Anderlecht en Standard.
toch nette bench, mischien was je al te vermoeid eens je aan de 100 was.
erg netje die mp!

wie heeft jou voorkeur db?:
Ik ben supporter van Germinal Beerschot, maar als ik moet kiezen tussen de 2 toppers dan kies ik toch voor Anderlecht.
Maar eerlijk gezegd, het voetbal in België is geen vette, het is kiezen tussen janneke en mieke, jullie hebben meer geluk met toch veel meer kwaliteit in jullie ploegen en veel aantrekkelijker voetbal.
En dan jullie verleden, ik kan me nog heel goed de 5 europacups voor landskampioenen van Ajax herinneren, met Cruyff, Neeskens, Piet Keizer, Johnny Rep, de gebroeders Mühren, Krol, Suurbier, Haan en ga zo maar door, dat was voetbal. Ik weet nog heel goed hoe Ajax, met een nog zeer jonge Haan, een vriendschappelijke wedstrijd op Beerschot kwam spelen, dat was genieten...in mijn ogen de beste ploeg aller tijden.