XXL Nutrition

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.201
je loopt weer met impressive gewichten te smijten makker!

thanks makker , helaas vandaag niet:(

korte impressie - ik heb afgelopen za een maatje geholpen met straten en daar betaal ik nu de prijs voor , ik stond gisteren op met een vervelende rugpijn ( voornamelijk onderin ) vandaag is het ongemak nog niet weg

dus een zware bb row zit er gewoon niet in vandaag , ik ga zo wel trainen , maar aangepast ,

het zal dus een recovery-training worden - ik hoop dat a.s wo het dan weer over waardoor ik bepaalde oef weer zwaar kan pakken - de onderrug spaar ik even , die geef ik even rust

vandaag pak ik wat cable-oef - de benchpress + de zittende frontpress

rust = het slechtste wat je kan doen op lange termijn maar op korte termijn is het misschien wel ff beter man.

neem ff dagje/daagjes vrij, geef je rug enigszins tijd om te herstellen van zaterdag. om vervolgens nog sneller te herstellen door te gaan trainen.

sterkte brada!

Ja, de rug...beetje hyperen en je buik trainen; stil zitten/liggen is niet bevorderlijk.
Sterkte maat!:)

Straten is hardcore shit. Moet je voorstellen dat je dit elke dag en dat jaar in jaar uit moet doen. :eek:

• #2.205
rust = het slechtste wat je kan doen op lange termijn maar op korte termijn is het misschien wel ff beter man.

neem ff dagje/daagjes vrij, geef je rug enigszins tijd om te herstellen van zaterdag. om vervolgens nog sneller te herstellen door te gaan trainen.

sterkte brada!

Ja, de rug...beetje hyperen en je buik trainen; stil zitten/liggen is niet bevorderlijk.
Sterkte maat!:)

Straten is hardcore shit. Moet je voorstellen dat je dit elke dag en dat jaar in jaar uit moet doen. :eek:

ik geef de rug ook geen rust , ik probeer de spieren erom heen vandaag een beetje te trainen + ik probeer effe te kijken hoever ik kom met benchen en front pressen - ik probeer wel mijn trainingsdagen aan te houden

we gaan eens kijken wat het oplevert nu

ik moet er idd niet aan denken om zoiets jaar in jaar uit te doen - slopend + ik ben zwaar werk niet gewend , ben ik niet voor gebouwd:D

Lekker er om heen trainen...en ja de meeste bouwvakkers halen de 40 werkend niet.

• #2.208
Lekker er om heen trainen...en ja de meeste bouwvakkers halen de 40 werkend niet.

respect voor die mannen

ja, maar big-g is gonna live forever :D

yeah baby

http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=mary+j+blige+one&aq=8&oq=mary+j+blige+

vandaag dus effe rustig aan gedaan vanwege onderrug

ondanks de lichte gewichten log ik alles - ook dit hoort erbij vind ik

De training - 25 minuten + 12 min sauna

rug

double gripp pull downs
15 * 40
12 * 50

reverse gripp pull downs
12 * 50

wide gripp pulldowns
12 * 50

rackpulls

15 * 50
15 * 50
15 * 50

borst - deze oef kan ik wo denk ik wel weer gewoon zwaar gaan

benchpress

15 * 30
15 * 40
10 * 50
10 * 60
8 * 80

schouders - viel ook niet tegen

seated frontpress
10 * 30
10 * 40
10 * 50
5 * 60

morgen dus rust , en misschien wo de rug iets meer belasten - deads + squats laat ik even uit voorzorg links liggen

moet kunnen dit, vooral met last van je onderrug. hopelijk snel weer knallen. die seated front press...kan ik dat zien als een seated military ofzo?

• #2.210
moet kunnen dit, vooral met last van je onderrug. hopelijk snel weer knallen. die seated front press...kan ik dat zien als een seated military ofzo?

dit was idd te doen - gewoon wat lage gewicht + wat reppies - de seated frontpress : ik zit dan in een smith-machine , de rug is dan goed gestabiliseerd zodat ik mij puur kan concentreren op de schouders

Huh, ben jij al klaar met je 5/3/1 schema? Dacht dat jij nog ff moest?

• #2.212
Huh, ben jij al klaar met je 5/3/1 schema? Dacht dat jij nog ff moest?

nee , ik ben nog niet klaar , maar ik wilde mijn rug zo min mogelijk belasten in alles vandaar

wo denk ik weer zwaar te gaan op borst en schouders - rug weet ik nog niet + squats en deads laat ik nu effe zitten , even verstandig zijn

dit is wel mijn laatste week

Weet hoe je je voelt, gaat slopen dit gedoe. Wij gaan ook maar de deload in. Dat truckpullen tussendoor was ook een flinke aanslag op het lichaam.

Sterkte met je rug man. Ik kan je aanraden regelmatig te deadliften. Daar is mijn onderrugpijn alleen maar minder van geworden (deadlift pas 3 jaar ofzo).

Sterkte met je rug man. Ik kan je aanraden regelmatig te deadliften. Daar is mijn onderrugpijn alleen maar minder van geworden (deadlift pas 3 jaar ofzo).

+1 Licht DL-en helpt zeker doe ik zelf ook vaak, maar omdat ik de gewichten bespottelijk laag vind zet ik ze nooit in mijn log:20x20/15x50 o.i.d.:o

+1 Licht DL-en helpt zeker doe ik zelf ook vaak, maar omdat ik de gewichten bespottelijk laag vind zet ik ze nooit in mijn log:20x20/15x50 o.i.d.:o
juist wel doen, geeft inzichten in hoe iemand traint. Zo leer je weer van elkaar, dat we niet altijd kunnen maxen.

toch een lekkere training ouwe! :thumb:

die rackpulls moeten killing geweest zijn :eek:

Beter idd even gas terug te nemen, je onderrug wil je niet vernken.

Goed als ondersteuning dan idd maar is dat niet erg licht voor iemand met jouw krachtstats?

• #2.220

juist wel doen, geeft inzichten in hoe iemand traint. Zo leer je weer van elkaar, dat we niet altijd kunnen maxen.

toch een lekkere training ouwe! :thumb:

die rackpulls moeten killing geweest zijn :eek:

Beter idd even gas terug te nemen, je onderrug wil je niet vernken.

Goed als ondersteuning dan idd maar is dat niet erg licht voor iemand met jouw krachtstats?

vandaag gaat het al een stuk beter - gisterenavond nog gewerkt , waar ik toch redelijk wat heb afgelopen -

vandaag nog rust en dan ben ik morgen toch van plan weer om er effe tegen aan te gaan

i.p.v de deadlift pak ik morgen de rackpull en uiteraard wat zwaarder dan gisteren , al zal ik niet helemaal tot top gaan - ik probeer zo'n 160/180 tegaan halen ( afhankelijk hoe het voelt natuurlijk , maar zoals ik al zei het gaat beter vandaag )

toch bizaar , we trekken of duwen zware gewichten , en effe twee uurtjes straten en je hebt last ???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven