AndroidHealthClinic

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Beter idd even gas terug te nemen, je onderrug wil je niet vernken.

Goed als ondersteuning dan idd maar is dat niet erg licht voor iemand met jouw krachtstats?

De rug is bij lage lifts ff te gaar. Ga binnenkort weer 100+ doen. 210 zal ik nooit meer halen.:mad::)

toch bizaar , we trekken of duwen zware gewichten , en effe twee uurtjes straten en je hebt last ???

hehe, tja, ander soort belasting hé ;)

Ik deadlift +150kg maar toen ik een bad van ongeveer 80kg moest de trap opdragen luktte dat voor
geen meter. Allemaal maar wat je lichaam gewend is

Ik heb zelkf ook tijdje gestraatlegd. Voornamelijk gebogen staan en een kruiwagen vol scheppen of gebogen staan en een kruiwagen vol met stenen gooien. En ik vind dat je 40 uur per week deze marteling niet kunt vergelijken met 4 uur per week wat aanrommelen in de sportschool (waarvan je de helft van de tijd nog uitrust ook). Zwaar respect voor straatleggers die het kunnen volhouden.

toch bizaar , we trekken of duwen zware gewichten , en effe twee uurtjes straten en je hebt last ???

klopt, maar dat soort activiteiten zijn niet met elkaar te vergelijken, totaal verschillend.

Ik moet op m'n bijbaantje ook vrij vaak spullen tillen; als het echt zwaar is heb ik er meestal weinig problemen mee, maar als ik reperterend werk moet doen krijg ik heel snel kramp en verzuring.
En dan krijg je meteen te horen; "kom op zeg jij traint toch zo vaak".
blablabla.

Beterschap met je rug, verstandig dat je ff rustig aan doet!

Sterkte met je rug man. Ik kan je aanraden regelmatig te deadliften. Daar is mijn onderrugpijn alleen maar minder van geworden (deadlift pas 3 jaar ofzo).
x2
Ik deadlift nu ongeveer 8-9 maanden, en m'n rug is er enorm mee opgeknapt.
Pas er maar goed mee op!
Beterschap! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.227
hehe, tja, ander soort belasting hé ;)

Ik deadlift +150kg maar toen ik een bad van ongeveer 80kg moest de trap opdragen luktte dat voor
geen meter. Allemaal maar wat je lichaam gewend is

Ik heb zelkf ook tijdje gestraatlegd. Voornamelijk gebogen staan en een kruiwagen vol scheppen of gebogen staan en een kruiwagen vol met stenen gooien. En ik vind dat je 40 uur per week deze marteling niet kunt vergelijken met 4 uur per week wat aanrommelen in de sportschool (waarvan je de helft van de tijd nog uitrust ook). Zwaar respect voor straatleggers die het kunnen volhouden.

je hebt helemaal gelijk - en dan heb ik nog maar over twee uurtjes straten -

klopt, maar dat soort activiteiten zijn niet met elkaar te vergelijken, totaal verschillend.

Ik moet op m'n bijbaantje ook vrij vaak spullen tillen; als het echt zwaar is heb ik er meestal weinig problemen mee, maar als ik reperterend werk moet doen krijg ik heel snel kramp en verzuring.
En dan krijg je meteen te horen; "kom op zeg jij traint toch zo vaak".
blablabla.

Beterschap met je rug, verstandig dat je ff rustig aan doet!

ik hoor dit soort dingen ook vaak , jij bent tot goed getraind , dan kan jij vast wel wat extra's

tegenwoordig pas ik hiervoor - ik zeg dat is vrijtijdsbesteding - op het werk wil ik net zoals ieder ander behandelt te worden - dus niks meer en niks minder

x2
Ik deadlift nu ongeveer 8-9 maanden, en m'n rug is er enorm mee opgeknapt.
Pas er maar goed mee op!
Beterschap! :thumb:

thanks hummie , ik doe rustig aan morgen;)

Juist kerel, listen to your body :thumb:

Succes today

• #2.229
vandaag schuin bankdrukken / rackpulls / en seated frontpresses

light weights ofcourse

• #2.231
Pas goed op met je houding bij de Rackpulls.
Suc6 vandaag mattie.:)

yep yep yep pr's in da house

ondanks het gewicht bij de rackpull , wel de rug goed in de gaten gehouden

De training van vandaag

Schuin bankdrukken in de smith

5 * 40
5 * 50
5 * 60
3 * 70
3 * 80
1 * 90
1 * 95 yep yep yep pr:D
Dropset
1 * 90
3 * 80
5 * 70
5 * 60
5 * 50

Rackpulls

5 * 100
5 * 110
5 * 130
3 * 150
3 * 160
1 * 180 - ging toch wel easy achteraf
Dropset
1 * 170
5 * 150
5 * 130
5 * 130
5 * 130
5 * 130

Seated Frontpress

5 * 30
5 * 40
5 * 50
3 * 55
3 * 60
1 * 70
1 * 75 yep yep yep pr:D
Dropset
1 * 70
5 * 60
5 * 55
5 * 50
5 * 40

goed gevoel:)

Goddamn sterke schuine bench en frontpress!

Toch zeer sterke training... kreeg het ff spaans benauwd. Zie 95 incline staan... gelukkig smith erachter :p

Shit zeg baal wel dat ik die 100kg niet meer kon pakken want die zat er nog in... achh ja deload.

Toch goed getraind. Geen last gehad???
Congratzzz met je PR.:)

lekker getraint beest!

bruut hoor...vooral die dropsets erbij. ben benieuwd of het nou ook daadwerkelijk slim is om rackpulls te gaan doen met een licht aangeslagen onderrug, maar dat zal blijken. Lekker om die PR's te maken ouwe

Heavy Dude! :thumb:
Goed opgepast met je ruggetje..? :D
:jk: As usual! ;)
Ik ben trots op je man!
Gewoon je blessures (een beetje) negeren. :rolleyes:

Zeer goed getraind grote en gezien je 75 op de front press (zittend dan nog), wat zeer sterk is, ga je nog veel vooruitgang kunnen maken op de incline bench ook, want aan de kracht van je schouders zal het zeker niet liggen.

• #2.239
Toch zeer sterke training... kreeg het ff spaans benauwd. Zie 95 incline staan... gelukkig smith erachter :p

hehehe , mijn maatje de chest-man zeg ik maar, begint hem ook al te knijpen ( mooi toch );) was idd wel in de smith , vorige keer had ik wel een redelijke spot op de 90 los

Shit zeg baal wel dat ik die 100kg niet meer kon pakken want die zat er nog in... achh ja deload.
- effe wachten nog dan mc:D

Toch goed getraind. Geen last gehad???
Congratzzz met je PR.:)

nee ging heel erg goed - ik weet gewoon dat het gekomen is door het straten - dus is het eigenlijk een soort spierpijn , die gewoon moet wegtrekken , ik kon het goed hebben met de rackpull

Thanks Grrrrrrrrrrr

bruut hoor...vooral die dropsets erbij. ben benieuwd of het nou ook daadwerkelijk slim is om rackpulls te gaan doen met een licht aangeslagen onderrug, maar dat zal blijken. Lekker om die PR's te maken ouwe

ik train al een tijdje op gevoel ( tenminste dat probeer ik ) en ik heb het idee dat ik mijn lichaam goed begint te kennen

het is goed gegaan sjakie

was wel lekker om weer effe door te beuken:)

Heavy Dude! :thumb:
Goed opgepast met je ruggetje..? :D
:jk: As usual! ;)
Ik ben trots op je man!
Gewoon je blessures (een beetje) negeren. :rolleyes:

No Pain , No Gains hummie - rug is wel oppassen natuurlijk , maar het ging goed

Zeer goed getraind grote en gezien je 75 op de front press (zittend dan nog), wat zeer sterk is, ga je nog veel vooruitgang kunnen maken op de incline bench ook, want aan de kracht van je schouders zal het zeker niet liggen.

ik verbaasde mijzelf ook met die 75 , goeie progressie gemaakt deze 4 weken , volgende weken worden het weer reps , reps and reps:(

bruut die dropsets!

doet je spotter dan vliegensvlug die schijven eraf donderen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven