AndroidHealthClinic

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.241
normaal wel , maar gisteren heb ik alleen getraind , dus dan die ik het zelf - vrijdag trainen we weer samen en dan is idd van blijven liggen in de positie en de spotter gooit alles eraf

harde training man. Lekker die dropset!

Goed idd dat is zo belangrijk zo min mogelijk rust bij die dropsets.
Lekker bezig man en die inlince gaat bizar hard omhoog bij je!

Maar hoe is het met je voeding geregeld ben er namelijk nog meer van overtuigd dat het zeer belangrijk is?

• #2.244
zoals jij bezig met je eten sarge dat vind ik echt heel erg knap

zo zal het deze jongen nooit worden - maar inmiddels heb ik bijv voor mijn werk een oplossing gevonden - ik neem nu al een paar weken protein 80 ( langzame eiwitten - tip van rob ) - dit vermeng ik met water en neem dan twee flessen mee + vaak fruit en altijd twee of 3 sneetjes bruin brood met kipfilee of pindakaas - dan zorg ik altijd voordat ik moet werken dat ik warm heb gegeten

dus eigenlijk gaat het best aardig

er blijven natuurlijk altijd betere versie's

http://www.xxlnutrition.nl/

hier bestel ik voortaan mijn whey/creatine etc... , bevalt heel erg goed

Bedankt grote maar ik ben doorgeslagen met mijn voeding dat is niet vol te houden bijna:cool:

Over jouw voeding:
Neem dan geen plakjes kip op je brood maar onsjes grote dan gaat het lekker.
Eet gewoon een half brood met 300 ons kip en 40 gram pindakaas.
Neem liever extra brood met veel vlees mee naar je werk ipv zo`n shake.
Vast voedsel is altijd veel beter.

Die whey van XXL heeft niet mijn voorkeur qua smaak ik neem die van Elite damn die is zo lekker. Heb nu de bananen,chocolade en vanille allemaal bizar goed die smaak. Zo`n shake is net een milkshake zo lekker.

• #2.247
Bedankt grote maar ik ben doorgeslagen met mijn voeding dat is niet vol te houden bijna:cool:

Over jouw voeding:
Neem dan geen plakjes kip op je brood maar onsjes grote dan gaat het lekker.
Eet gewoon een half brood met 300 ons kip en 40 gram pindakaas.
Neem liever extra brood met veel vlees mee naar je werk ipv zo`n shake.
Vast voedsel is altijd veel beter.

Die whey van XXL heeft niet mijn voorkeur qua smaak ik neem die van Elite damn die is zo lekker. Heb nu de bananen,chocolade en vanille allemaal bizar goed die smaak. Zo`n shake is net een milkshake zo lekker.

er zijn er wel meer die zo goed met hun voedsel omgaan - lootje en robbie bijv , als je maar niet zoals spankie word - dat gaat te ver denk ik

Zelf vind ik de instand van xxl beter als de isolaat, want de isolaat heeft wel eens oplosproblemen, ben verslaafd aan de vanille..

• #2.249
ik heb de vanille , smaakt echt top

de isolaat van XXL vind ik k*t smaken, 1 keer genomen, nooit meer!

heb aardbij whey van xxl vind hem wel goed van smaak met melk met water niet te zuipen.

had eerst synyhya6 maar die ben ik beu nu was iets te zoet, loste wel goed op met water.

Heb je die Berry Blast al eens geprobeerd.. die is echt goddelijk:D

En die chocolade had ik hiervoor, die was ook echt zalig!

Gaat trouwens wel lekker met jou hé mossel? Qua trainen enzo?

• #2.253
grappig zo'n voedsel-praatje

vandaag bb rows / frontpress / optrekken

doordat ik volgende week veel naar cursus moet , heb ik de boel een beetje moeten omgooien , en begin ik morgen al met mijn split - light weight ofcourse

Trainse alvast!

• #2.255

bedankt man

de training van vandaag - de laatste compound - training weer voorlopig

BB Rows
5 * 50.
5 * 55
5 * 60
3 * 70
3 * 80
1 * 100
1 * 110 - ik weet niet of het een pr , en het is te warm om het op te zoeken;)
dropset
5 * 90
5 * 80
5 * 70
5 * 60
5 * 50

Mill Press
5 * 40
5 * 45
5 * 50
3 * 55
1 * 65
1 * 70
geen dropset i.v.m. borst morgen

Wide gripp pullups
5 * bw
5 * bw
3 * bw

als superset met de

Wide gripp pulldowns - handen naar elkaar toe
5 * 90
5 * 90
5 * 90

Zittend db frenchpress
8 * 32
8 * 32

als superset met de

standing db curls
8 * 16
8 * 16

p.s vanavond post ik mijn nieuwe schema:)

Goede training, zeker je BB-rows. Ik dacht zelf dat ik 110 al een keer eerder had gezien(of was het 105???)
Keep it up!:)

Sterke rows man! Hoe was de pomp?

zoals jij bezig met je eten sarge dat vind ik echt heel erg knap

zo zal het deze jongen nooit worden - maar inmiddels heb ik bijv voor mijn werk een oplossing gevonden - ik neem nu al een paar weken protein 80 ( langzame eiwitten - tip van rob ) - dit vermeng ik met water en neem dan twee flessen mee + vaak fruit en altijd twee of 3 sneetjes bruin brood met kipfilee of pindakaas - dan zorg ik altijd voordat ik moet werken dat ik warm heb gegeten

dus eigenlijk gaat het best aardig

er blijven natuurlijk altijd betere versie's

http://www.xxlnutrition.nl/

hier bestel ik voortaan mijn whey/creatine etc... , bevalt heel erg goed

in de tijd dat ik nog genoodzaakt was brood te eten deed ik 125gram kipfilet op 4 boterhammen, dus dan heb je een beetje een indicatie. Je moet roeien met de riemen die je hebt en een beetje inovatief zijn, in de tijd dat ik stage liep vrat ik tussen de patiëntenwisseling ff snel een pakje kipfilet weg die ik wegspoelde met melk. Daarna snel een kauwgompje in en doorwerken.
Whatever it takes man...Een maatje van mij die een soortgelijke stage had die ging gewoon ff op de wc z'n shake drinken.
Je moet wel als je niet aan je voeding komt ben je ****ed...
Tuurlijk je moet niet doordraaien, maar ik blijf het zeggen; goede voeding is ongekend belangrijk.

brute dropset op BOR's trouwens!:eek:

• #2.259

Sterke rows man! Hoe was de pomp?

voelt goed , voelt gewoon lekker compleet aan

Goede training, zeker je BB-rows. Ik dacht zelf dat ik 110 al een keer eerder had gezien(of was het 105???)
Keep it up!:)

105 of 110 , ik weet het niet meer , ach wat maakt het uit , was een goeie training

in de tijd dat ik nog genoodzaakt was brood te eten deed ik 125gram kipfilet op 4 boterhammen, dus dan heb je een beetje een indicatie. Je moet roeien met de riemen die je hebt en een beetje inovatief zijn, in de tijd dat ik stage liep vrat ik tussen de patiëntenwisseling ff snel een pakje kipfilet weg die ik wegspoelde met melk. Daarna snel een kauwgompje in en doorwerken.
Whatever it takes man...Een maatje van mij die een soortgelijke stage had die ging gewoon ff op de wc z'n shake drinken.
Je moet wel als je niet aan je voeding komt ben je ****ed...
Tuurlijk je moet niet doordraaien, maar ik blijf het zeggen; goede voeding is ongekend belangrijk.

brute dropset op BOR's trouwens!:eek:

thanks lootje - pindakaas en kipfilee , zit er nu ook op mijn bruine broodjes:)

Netjes man die MP. Ik stoei al een paar weken met die 70kg, maar hij wil maar niet lukken:o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven